Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook ja yli 500 kaveria

Vierailija
12.09.2018 |

Onko sinulla? Miten olet saanut noin monta kaveria? Tunnetko kaikki? Oletko edes kerran tavannut jokaisen?
Mikä on syy niin moneen kaveriin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Työn ja harrastusten kautta. Tunnen ja olen tavannut kaikki useasti, en hyväksy tuntemattomia.

Vierailija
2/3 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on n. vähän reilu sata kaveria. Heistä ehkä 10 olen itse pyytänyt kaveriksi, loput ovat pyytäneet minut ja silloinkin olen tarkkaan miettinyt kenet kaveriksi lasken. En kaipaa puolituttuja juttujani lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kyllä, tunnen kaikki. Tasan yksi sellainen on, ketä en ole (vielä) tavannut, mutta hänen kanssaankin juttelen säännöllisesti ja tarkoitus on tavata vuoden lopulla. Hän on nettikaverini kuka asuu eri maassa. 

Itselle on helpostikin kertynyt noin 700 facebook-kaveria. Kilpaharrastukseni kautta tunnen satoja tyyppejä niin Suomesta kuin ulkomailta. Lisäksi on entiset työkaverit ja nykyiset työkaverit, koulukavereita sekä peruskoulusta, lukiosta että yliopistosta ja sitten tietysti perhe, sukulaiset ja muut kaverit/tutut, joita nyt on elämän varrella tullut mm. kavereiden kautta, poikaystävän kautta, matkustellessa, au pairina ollessa yms.

N30