Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatientulehdus kyseessä?

Vierailija
12.09.2018 |

Kp19 tällä hetkellä menossa ja ensiviikon lauantaina kuuluisi menkat alkaa, tosin itselläni hyvinkin epämääräiset ovat olleet vuosi e-pillereiden käytön lopetettua.

Ovulaatio tapahtui n. viikko sitten, jonka edeltävinä päivinä peitto heilui päivittäin, ilman ehkäisyä.

Nyt kuitenkin about viikko oviksesta, vatsassa navan seudun alapuolella on nippaillut päivittäin, melkeimpä kokoajan. Tämä alkoi maanantaina. Nenä tukossa (joka johtuu kylläkin pienestä flunssasta mikä minulla oli pari päivää sitten). Rinnat eivät kuitenkaan ole arat.

Nyt tänä aamuna alkoi jännä tunne emättimessä. Samanlainen tunne kun virtsatientulehduksessakin, mutta itse virtsaaminen ei kirvele. Tekee mieli käydä minuutin välein alapesulla lämpimällä
vedellä. Virtsaaminen on kuitenkin nyt aamusta alkaen tiheentynyt oireilun takia.
Itselläni on ollut paljonkin virtsatientulehduksia menneisyydessä ja ovat aina olleet hyvinkin kivuliaat. Tänä aamuna alkanut oireilu ei ole kuitenkaan samanlaista mitä normaalisti minulla virtsiksen yhteydessä on tullut. Ei satu, Inhottava fiilis vain, kun haluaa ravata jatkuvasti vessassa alapesulla, ja ukko katsoo minua kuin hullua :D

Onkohan kyseessä nyt vain pelkkä virtsatientulehdus vai olisikohan mahdollista olla raskaana?

Jos jatkuu vielä, aikomuksena olisi kyllä käydä tk:ssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin raskaus on mahdollinen ellei jopa todennäköinen, kun ei ole ehkäisyä käytetty. Silloin kuuluu asiaan että pissattaa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla