Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deiteissä vähemmistönä normaalit miehet.

Vierailija
11.09.2018 |

Jumankekkula sentään!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille normaaleille miehille ei kauheasti matcheja tule tinderissä. Normaali tavallinen mies on vissiin liian tylsä.

Vierailija
22/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika moni varattu mies ilmoittaa kaipaavansa seksiseuraa.

Kai nyt kun vaimolla on menkat, viikko menkkoihin tai vain viikko menkoista. Tai sitten särkee päätä, alkoi kun mies tiskasi liian kovaäänisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali on sellainen joka ei laita kuvaa itsestään seisokissa ja ei stalkkaa, uskoo kun sanotaan ei. Ei hauku tuntematonta ihmistä vain koska et vastaa viestiin, koska ei kiinnosta.

Jo tuo edellä kerrottu riittää "normaaliuden" saavuttamiseen, niin ehkä minunkin kannattaisi laittaa itseni alttiiksi nettideittipalvelimelle, jos kerran näin "normaalit" ovat vielä vähemmistössä, niin saattaisin näyttäytyä jopa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Tähän asti olen luullut, että olen niin "tavallisen harmaa" ettei kukaan jaksa kiinnostua minusta netin kautta yhtään sen enempää kuin live:na. - Onnekseni sentään toisinaan myös live:na. Enempi minulla tosin netttreffipalvelimelle kirjautuminen kiinni ollakin viitseliäisyydestäni. Toisekseen arkuudestani laittaa omaa kuvaa "julkisesti" esille. - Kiitos työnantajani; ikäänkuin olisi, jokin rikos etsiä, tai minun tapauksessani paremmin toivoa, että löytäisin  itsellni kumppanin.

Muakin pelottais laittaa omaa kuvaani julkisesti esille. Ajattelen, miten töissä alkais juorut kiertää: - Tuo on laittanu kuvansa deittisivustolle!

Mitäs helvettiä ne työkaverit siellä deittipalstalla ovat tehneet, jos eivät seuraa etsineet?

Vierailija
24/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän enemmistönä ole ihan tavalliset miehet, jotka esim mielellään haluavat kuulla miksi ei.

Miksi ei? Siksi kun ei kiinnosta. Ei kukaan ole velvollinen selittämäån enempää.

No kannattaako noin antisosiaalisena ylipäätään mitään seuraa etsiäkään? Korkeintaan kaalimadosta. 

Parisuhteessa olen, mutta on myös pitkä kokemus nettideittailusta ja baari-illoista. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ovat jääneet vaatimaan selitystä sille, etteivät ole herättäneet kiinnostusta. Ei olisi tullut mieleenikään itse mennä vänkäämään mieheltä, että miksi hän ei halua minua.

Vierailija
25/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali on sellainen joka ei laita kuvaa itsestään seisokissa ja ei stalkkaa, uskoo kun sanotaan ei. Ei hauku tuntematonta ihmistä vain koska et vastaa viestiin, koska ei kiinnosta.

Jo tuo edellä kerrottu riittää "normaaliuden" saavuttamiseen, niin ehkä minunkin kannattaisi laittaa itseni alttiiksi nettideittipalvelimelle, jos kerran näin "normaalit" ovat vielä vähemmistössä, niin saattaisin näyttäytyä jopa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Tähän asti olen luullut, että olen niin "tavallisen harmaa" ettei kukaan jaksa kiinnostua minusta netin kautta yhtään sen enempää kuin live:na. - Onnekseni sentään toisinaan myös live:na. Enempi minulla tosin netttreffipalvelimelle kirjautuminen kiinni ollakin viitseliäisyydestäni. Toisekseen arkuudestani laittaa omaa kuvaa "julkisesti" esille. - Kiitos työnantajani; ikäänkuin olisi, jokin rikos etsiä, tai minun tapauksessani paremmin toivoa, että löytäisin  itsellni kumppanin.

Muakin pelottais laittaa omaa kuvaani julkisesti esille. Ajattelen, miten töissä alkais juorut kiertää: - Tuo on laittanu kuvansa deittisivustolle!

Mitäs helvettiä ne työkaverit siellä deittipalstalla ovat tehneet, jos eivät seuraa etsineet?

Suomi24:n seuraaminen on ainakin meillä töissä vanhojen tanttojen lempipuuhaa, mitään Tinderiä eivät sentään lähde vaan huvin vuoksi asentamaan :D

Vierailija
26/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän