Ex-mieheni alkoi seurustella lääkärinsä kanssa
Tiedän että mies tapasi kyseisen naislääkärin käydessään hoitamassaan diabetestaan, koska oltiin vielä tällöin yhdessä ja mies kertoi lääkäristä. Nyt kun on erottu mies on alkanut seurustella kyseisen daamin kannssa??????
Kommentit (36)
Ootko joku sairaanhoitaja tai parturikampaaja, joka on miehen rahoilla loisinu? Eiköhän mies halunnut vaihtaa johonkin, joka pystyy pitämään itsestään huolen.
Tuttava on joutunut käymään paljon tietyn vaivan takia lääkärissä. Kerran tämä lääkäri oli pyytänyt häntä ulos syömään. Tuttavani oli erittäin hämmentynyt, mutta oli kuitenkin kieltäytynyt kutsusta sepittäen tapailevansa jo jotakuta. Koska lääkäri oli hyvä työssään, hän mieluummin halusi lääkärisuhteen kuin seurustelusuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä ruumiinosa ylös ja liittyykö tuseeraus asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pervo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pervo?
En
Fiksu mies on hommannut asioihin perehtyneen omalääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies on hommannut asioihin perehtyneen omalääkärin.
Näimpä
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri katsoi munan ja totesi: OK, tämä on nyt minun munani.
No en tiedä, onko diabeetikon muna kovin kiinnostava. Se kun ei yleensä toimi ollenkaan ja joillakin vain piikillä, joka pistetään paisuvaiskudokseen. Spontaanius kärsii pahemman kerran ja intohimo hiipuu kun mies pyyhkii pirtulla munaansa ja piikittää.
Joten en jäisi kuoppaan makaamaan, vaan etsisin nuoremman, terveemmän miehen, jolla seisoo luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, onko diabeetikon muna kovin kiinnostava. Se kun ei yleensä toimi ollenkaan ja joillakin vain piikillä, joka pistetään paisuvaiskudokseen. Spontaanius kärsii pahemman kerran ja intohimo hiipuu kun mies pyyhkii pirtulla munaansa ja piikittää.
Joten en jäisi kuoppaan makaamaan, vaan etsisin nuoremman, terveemmän miehen, jolla seisoo luomuna.
miksi ei toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä minulla ainakin toimii
Sai rikkaan ja suht älykkään naisen
Vierailija kirjoitti:
Sai rikkaan ja suht älykkään naisen
Höpö höpö
?