Mihin on kadonnut hiivasyndrooma?
Joitakin vuosia sitten esiintyi paljon hiivasyndroomaa. Oireina oli siinä esim masennus, jatkuva voimattomuus, mielialavaihtelut, päänsärky, voimakas väsymys, muistin pätkiminen, keskittymisvaikeudet, apatia yms
Mihin on hävinnyt hiivasyndrooma kun ei siitä enää kukaan tunnu puhuvan? Paraniko se valtakunnallisesti?
Kommentit (23)
On sitä edelleen, sekoittuu helposti homealtistukseen tai no ne liittyy toisiinsa.
Hiivasyndrooma tuli ihmisille, joiden oireet ei korjaantuneet vaikka amalgaamit vaihdettiin suusta. Nyt hiivasyndrooma on nimetty kilppariksi. Luulen että hopeavesi auttaa kaikkiin näihin vaivoihin.
Hiivasyndrooma oli ja meni. Nyt se on jo monella muuttunut monikemikaaliyliherkkydeksi ja allergiaksi fyysiselle työlle.
Mun hiivasyndrooma meni, koska hoidin sen. Elämä reilassa nyt ja pakko yrittää elää niin ettei se tulisi takaisin.
Hiivahan ei ole uskonasia kuten joku muu epämääräinen oire, koska hiivan voi nähdä.
Amalgaamisyndrooma = Hiivasyndrooma = Kilpparisyndrooma = Sisäilmaoireet = Monikemikaaliyliherkkyys = mikälie syndrooma seuraavaksi muodissa. Lorvikatarri.
Komppaan kolmosta. Sähköyliherkkyys vielä mainitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että tutkijat ovat löytäneet geenin, joka liittyy sähköyliherkkyysalttiuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun hiivasyndrooma meni, koska hoidin sen. Elämä reilassa nyt ja pakko yrittää elää niin ettei se tulisi takaisin.
Hiivahan ei ole uskonasia kuten joku muu epämääräinen oire, koska hiivan voi nähdä.
Reps kops jos luulet että hiivasyndroomavouhkaajat testailevat mitenkään löytyykö heiltä edes sitä hiivan liikakasvua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps kops jos luulet että hiivasyndroomavouhkaajat testailevat mitenkään löytyykö heiltä edes sitä hiivan liikakasvua. :D
No minä ainakin näin ja tunsin omani monellakin eri tavalla. Sääli vaan, että moni ei tajua oireidensa olevan hiivasta.
Hiivasyndrooma loppui kun palstalaisevat lopettivat lihaliemen käytön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että tutkijat ovat löytäneet geenin, joka liittyy sähköyliherkkyysalttiuteen.
Moni psyykkinen vaiva voi olla geneettistä.
Vierailija kirjoitti:
Hiivasyndrooma loppui kun palstalaisevat lopettivat lihaliemen käytön
Muodostuiko se hiiva jotenkin amalgaameissa yhdessä lihaliemen kanssa? Jotenkin lisäsi elimistön sähköherkkyyttä?
Mistä erottaa hiivasyndrooman väsymyksen kilppariväsymyksestä tai sisäilmaväsymyksestä?
Minä myös kärsin noista oireista, mutta kun lähdin lomalle ja aloitin hormonikorvaushoidon, oireet katosivat. Ruokavalio on lähes ortoreksinen ja liikuntaa harrastan paljon, näistä ei kyse ollut.
Mun kaverille kävi niin, että se yritti hoitaa fiksuna googlettajana "hiivasyndroomaansa" .
Hän söi lisäravinnetta x niin paljon että ravinne y pieneni hänen elimistössään niin paljon että se aiheutti puutostilan. Tämän puutostilan hän hoiti "hiivasyndroomana", syömällä vatsahaponlisääjää, ja nyt on vatsa pilalla.
Että kannattaa vähän miettiä kun on tietävinään sellaista mitä ei lääkärit tiedä, että sillä itsehoitamisella saattaa olla kauaskantoiset vaikutukset, etkä pysty syyttämään muita kuin itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näiden mielestä se kuitenkin liittyi maksan toimintahäiriöön ja sitä kautta kumloituvaan ongelmaan, kun elimistö ei pysty poistamaan myrkkyjä ja kemikaaleja normaaliin tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näiden mielestä se kuitenkin liittyi maksan toimintahäiriöön ja sitä kautta kumloituvaan ongelmaan, kun elimistö ei pysty poistamaan myrkkyjä ja kemikaaleja normaaliin tapaan.
Referenssi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa hiivasyndrooman väsymyksen kilppariväsymyksestä tai sisäilmaväsymyksestä?
Kilppariväsymyksessä reidet hapottaa, matala syke ja palelee. Hiivassa tolkuton aamuväsymys ja aivosumu ja yleinen nuutuneisuus/aloitekyvyttömyys/voimattomuus ja varmaan yleensä herkkuhimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Referenssi?
Hänen kanssaan olen keskustellut aiheesta
https://tuhat.helsinki.fi/portal/fi/persons/kirsi-vaali(15c04052-6fc3-4…
Ei se valitettavasti ole mihinkään hävinnyt.