Miksi mies ei enää tee itse aloitetta
Olemme mieheni kanssa olleet vasta alle vuoden yhdessä. Olemme oikeastaan alusta asti harrastaneet seksiä päivittäin. Ennen mies teki useammin aloitteen, 'kävi kiinni kuin sika limppuun'. Nykyään hän makoilee sängyssä ja haluaa minun tekevän aloitteen. Jo jonkin aikaa ollaan menty samoissa merkeissä, teen aloitteen joko omasta tahdosta tai miehen ehdotuksesta (laittaa käteni haaroväliin/haluaa minun ottavan suihin). Mies ei siis ole pitkään aikaan itse käynyt minuun kiinni, vaikka hän haluaa seksiä joka päivä. En tunne olevani enää yhtä haluttu kuin aikaisemmin. Tuntuu siltä kuin hoitelisimme hänen tarpeensa, mutta minusta ei ole niin väliä.
Mistä tämä voisi johtua? Olen asiasta huomauttanut, että en saa enää samanlaista 'huomiota' ja muistaa asian ehkä sen illan mutta seuraavana iltana on kuulemma taas minun vuoroni tehdä ensimmäinen siirto. Mies tietää, että pidän dominoivasta miehestä ja haluaisin harrastaa myös muualla kuin tutussa ja turvallisessa sängyssä.
Kertokaa kokemuksia, mielipiteitä ja eri näkökulmia!
Kommentit (9)
Ylempänä sanottu vaihtoehto mahdollinen, jos esileikki ollut suurimmaksi osaksi sitä että mies tekee ja sinä nautit.
Toinen vaihtoehto on että ei koe enää miellyttämisenhalua vaan seksiasiossa itsekäs luonne tullut esiin. Eli haluaa seksissä hyvää vain itselleen eikä ole häävin kiinnostunut toisen nautinnosta eikä jaksa siihen panostaa.
Voi olla myös molemmat, koska ensimmäinen ruokkii toista.
Jos on laiska ja itsekäs sängyssä, se ominaisuus ei sitten muutu vuosien varrella, pahenee vaan.
Tarkoitatko nyt aloitetta vai esileikkiä?
Jos toinen on heti mukana hommassa, eihän sillä ole paljon väliä kumpi kosketti ensin.
Meillä on ongelmia molemmissa. Minun aloitteeni jälkeen mies jatkaa lähinnä paikoillaan makaamista kun minä hoitelen häntä. Minua hän ei välttämättä edes hipaise, mistään, joskus harvoin hetkeksi sormea pimppiin. Miehen oma aloite on juuri tuo, että laittaa minun käteni omalle kalulleen (tässä olis hommia).
Jos itse olet aloitteellinen sekä seksissä että aktiivinen esileikissä, miehesi on joko itsekäs tai sitten vain pahvi.
Minun mies tuntuu edelleenkin uskovan, että mulle riitää esileikiksi se että teen hänelle käsitöitä tai otan suihin. Ei auta vaikka olen selittänyt, että mun klitoris ei ole koskaan sijainnut suussa eikä muuten myöskään kädessä :D. Joo, en voi enää kuin nauraa - kuivasti.
Ihan samalta taatusti tuntuu miehestä joka aina hyväilee, hinkkaa, nuolee ja sormettaa naistaan ja sitten pannaan... eikä kumppani ikinä opi näkemään, että mikä tässä meni väärin.
Jos ap pidät dominoivasta miehestä, niin avaisitko mahdollisimman tarkkaan, mitä seksiltä haluat. Kiinnostaa koska itse olen turhautunut vaimon toimintaan ja epäilen että hänellä on samat taipumukset. Ja ei, en voi kysyä, tai voin mutta puheenaihe vaihtuu välittömästi esim tulevaan eskarin vanhempainiltaan...
Lisäys: ja miten itse toimit silloin kun mies seksiä kanssasi harrastaa.
Tykkään kun mies ”tulee vain ja ottaa”, rajummista otteista. Siitä, kun mies on mies sängyssä eikä makaa lähes koko sessiota. Mies tietää tämän ja nauttii siitä kun saa minulle orgasmin aikaiseksi, ja sen aikaansaamiseksi tarvitsen edes jonkinlaista esileikkiä. ”Esileikki” on jo jonkin aikaa ollut sitä että otan miehen vehkeen suuhun ja hän puolestaan saa nauttia. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että otan suihin tai teen aloitteen, mutta sitä on jatkunut niin kauan. Haluan tuntea itseni halutuksi, enkä maksulliseksi naiseksi. Haluan paljon vaihtelua seksielämään ja niin mieskin, mutta sitä ei ole ollut. Olen esimerkiksi ehdottanut eri paikkoja, mutta hän ei ole ottanut asiaa tarpeeksi tosissaan. Tuntuu että seksistä on tullut tapa tai osa arkea, enkä halua sen olevan sellaista.
Meillä niin että minä joudun tekemään aloitteet lähes aina tai sitten saisi olla kokonaan ilman seksiä kun nainen ujostelee vaikka asiasta on puhuttu ja olen häntä useamman kerran rohkaissut. Asia vaivaa sen verran ettei enää kohta kiinnosta itselläkään niitä alotteita usein tehdä
Itse haluan joka päivä, eikä aloitteen tekeminen ole ongelma. Siitä on tullut tapa ja rutiini, aina samaan aikaan illalla, samalla tavalla aloitetaan yms ja siksi kyllästyn. Joskus koskettelen miestä keskellä päivää, mutta sillon hän ei välttämättä edes lämpene. Pitäis kuulemma sanoa jos tekee mieli että hän ymmärtää.
Aloittaja kirjoitti:
Tykkään kun mies ”tulee vain ja ottaa”,
Kiitos vastauksesta. Ainoa mitä olen joskus saanut vaimon sanomaan kun olen yrittänyt tietoa pumpata, oli ”ota vain joskus”. Siksi tässä utelenkin, että voisi saada vinkkiä ajatusmaailmasta joka ei mulle ole tuttu. Olen joskus sitten ottanutkin toki, mutta ei kovin rajusti kuitenkaan, määrätietoisesti vain kesken päivää ottanut kädestä kiinni ja taluttanut lukitun oven taa pantavaksi kyselemättä mitään. Kostumisen nopeudesta päätellen toimii kyllä.
Aloittaja kirjoitti:
Siitä, kun mies on mies sängyssä eikä makaa lähes koko sessiota. Mies tietää tämän ja nauttii siitä kun saa minulle orgasmin aikaiseksi, ja sen aikaansaamiseksi tarvitsen edes jonkinlaista esileikkiä.
Minäkin nautin toki siitä, että vaimon saa tulemaan ja mieluummin useastikin, mutta pelkästään se ei riitä mulle nautinnoksi. Meillä tämä menee prikulleen niin kuin eräs edellinen kirjoitti:
Fiksu nainen kirjoitti:
Ihan samalta taatusti tuntuu miehestä joka aina hyväilee, hinkkaa, nuolee ja sormettaa naistaan ja sitten pannaan... eikä kumppani ikinä opi näkemään, että mikä tässä meni väärin.
Teillähän tuo ei mene näin, jos mieskin kerran hoitoa saa. Minä en suikkaria saa, muuten kuin ottamalla vaimoa hiuksista kiinni (ei kivuliaasti toki) ja laittamalla hänet imemään. Ehkäpä se on hänen perimmäinen halunsakin..? Se on vain kiitos vanhempieni, hyvän kasvatukseni vastaista toimintaa, joten nämä kuviot jopa mahdollisine läpsimisineen pitää ymmärtää ensin, että kykenee sellaista leikkiä harrastamaan. Varsinkaan sellaisen ihmisen kanssa jota nyt varsinkin pyrkii kohtelemaan huomioivasti, kunnioittavasti ja satuttamatta.
Voin kyllä toisen mieliksi dominoida useammin ja rajummin, mutta en siitä itse mitään kicksejä saa enkä tunne itseäni halutuksi. Suunnittelin kyllä järjestäväni vaimolle sellaiset orgiat silmät peitettyinä ja ehkä vähän sidottunakin, että varmasti tietää saaneensa. Jos voihke kuuluu rajanaapuriin asti niin asia on melko selvä ja keskustelu minun tarpeistani voidaan viimeistään sen jälkeen aloittaa ;)
Varmaan tympääntyi olemaan aina aloitteellinen osapuoli eikä tuntenut itseään halutuksi.