Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvalloissa pariskunta haluaa kasvattaa sukupuolineutraalisti - vanhemmat vaihtavat kumpikin sukupuoltaan!

Vierailija
11.09.2018 |

https://www.unilad.co.uk/life/mum-and-dad-both-swapping-genders-as-they…

Lyhyesti suomeksi: äiti vaihtuu isäksi, isä äidiksi, jotta Star Cloud (lapsen nimi) saa kasvaa onnellisena.

A mum and dad are set to swap genders in a double transition after revealing they’re raising their five-year-old son as a ‘person’ and not a ‘boy’.

Middlesbrough natives Louise and Nikki Draven say they feel ‘incomplete’ and plan to undergo gender reassignment surgery so that young Star Cloud grows up feeling happier.

Louise, who is the biological dad, and who Star calls mummy, is on track to become a woman following a December operation.

Birth mum Nikki, now going by Charlie and daddy to Star is also planning a transition before Star turns 10.

The couple made headlines last year when they revealed on This Morning they were leaving it up to let their son to decide his gender.
Beginning her transition in 2011, Louise has shed a lot of weight, going from 25st to 9st in order to continue surgery.

On top of that, in part thanks to the side-effects of hormone treatment, she shaved off her hair.

(juttu jatkuu linkissä)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta.

Vierailija
2/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa normaalilta.

Niin minustakin. No, nythän heteroydinperheestä tulee jälleen heteroydinperhe. Isä, äiti ja lapsi. Ihan normaalia. 

Mut sit ei kuitenkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma. Ja vielä sairaampi, kun tällaisen hyväksyy ja menee mukaan.

Vierailija
4/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat korvalehtilävärit.

Vierailija
5/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat korvalehtilävärit.

Onko toi se äiti? Vai nykyään isä? Vai siis entinen isä ja nykyään äiti?

Vierailija
6/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun antaa lapsen valita itse vaatteidensa värin, tukan pituuden, harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, ja aikanaan opiskelualan. Eli ei sano: - Et voi olla insinööri kun olet tyttö/ Et voi tykätä pinkistä kun olet poika, jne.

Tämä on arkipäivän hyvää, järkevää kasvatusta, jota sitäkin jotkut "perinteisten arvojen" kannattajat tuomitsevat.

Vierailija
7/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain Onionin jutulta.

Vierailija
8/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote uutisesta: vanhemmat antavat lapsen päättää, mitä sukupuolta on. Tässä mennään mun mielestä kaaokseen. Jotenkin pystyn hyväksymään sen, että aikuisena on hukassa identiteettinsä kanssa ja tekee valtavia muutoksia tai korjaamisia kehoonsa. Nainen tuntee itsensä mieheksi tai mies naiseksi, mutta LAPSI! Lasta voi kasvattaa ihan normaalisti kumpaakin sukupuolta arvostavaksi henkilöksi, vaikka olisi tyttö tai poika. Lapsihan on poika. Miksei saa olla poika, oman itsenään sellainen poika kuin on? Miksi pitää kieltää oma sukupuoli ja kasvattaa _henkilö_? Eikö pään voi laittaa sekaisin sitten myöhemmin!?!

Vierailija
9/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalin rappeuma. sairainta tässä on kai se että tämän kritisointi on ahdasmielistä

Vierailija
10/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset saa kyllä pelleillä ja tehdä mitä itselleen haluavat, mutten käsitä miksi tuohon soppaan pitää vetää lapsi! "Haluamme antaa lapsen päättävän oman sukupuolensa". My ass! Harmittaa todella lapsen puolesta, kun vanhemmat ovat noin pihalla!

Vierailija
11/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalin rappeuma. sairainta tässä on kai se että tämän kritisointi on ahdasmielistä

Aamen.

Vierailija
12/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi saa olla poika, jos kerran on poika? Miksi se pitää kieltää? On ihan eri asia myöhemmin huomata, että kokee olevansa jotain muuta. Kuinka sekaisin voi vanhempi olla, jos kieltää ilmiselvän asian? Mitä seuraavaksi? Kasvatetaan vaikka pituusneutraaleja lapsia, joita ei mitata? Ei, et ole 150cm. Olet henkilö. Voit itse päättää, mitä olet. Sinua ei lokeroida pitkiin tai lyhyisiin, olet juuri niin pitkä kuin haluat olla.

Vierailija
13/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lapsi saa olla poika, jos kerran on poika? Miksi se pitää kieltää? On ihan eri asia myöhemmin huomata, että kokee olevansa jotain muuta. Kuinka sekaisin voi vanhempi olla, jos kieltää ilmiselvän asian? Mitä seuraavaksi? Kasvatetaan vaikka pituusneutraaleja lapsia, joita ei mitata? Ei, et ole 150cm. Olet henkilö. Voit itse päättää, mitä olet. Sinua ei lokeroida pitkiin tai lyhyisiin, olet juuri niin pitkä kuin haluat olla.

Mä olen laiha, pitkä ja kaunis ylipainoisen, lyhyen ja luotaantyöntävän naisen ruumiissa. Haluaisin leikkaukseen, kiitos :D Miksei ulkomuotoani korjata sisäisen identiteettini mukaiseksi, MIKSEI!?! Kehoni rajoittaa minua, eivätkä muut näe minua laihana, pitkänä ja kauniina, jollaiseksi itseni koen :D

Vierailija
14/17 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt muistaa että 99% ihmisistä edelleen pitää heitä friikkeinä vaikka toi laillista onkin. Ja tulee aina pitämään. Ei tollasesta ikinä tule normaalia. Sääli sitä heidän lastaan mutta vanhempiaan kun ei voi valita:(

Vierailija
15/17 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt muistaa että 99% ihmisistä edelleen pitää heitä friikkeinä vaikka toi laillista onkin. Ja tulee aina pitämään. Ei tollasesta ikinä tule normaalia. Sääli sitä heidän lastaan mutta vanhempiaan kun ei voi valita:(

Just näin.

Vierailija
16/17 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaset ylilyönnit on mun mielestä tosi haitallisia! Koska on olemassa oikeasti ongelma, jossa pojat eivät saa tehdä mitään vähäänkää tyttömäistä joissain perheissä ja ne henkilöt, jotka oikeasti tuntevat syntyneensä väärään sukupuoleen, ovat todell ahdistuneita. Ihan kuin näitä ongelmia auttaisi, että jotkut idiootit menevät sukupuolileikkaukseen ihan turhasta syystä ja että poika EI SAA olla poika koska on syntynyt pojaksi.

Vierailija
17/17 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän tuo noillakin siihen, että kun poika haluaisi leikkiä autoilla niin voivotellaan ja tungetaan barbit syliin.