Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla feministi

Vierailija
11.09.2018 |

Vai onko naiset kuohinneet hänet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinismi ei ole tasa-arvoa sen enempää.

Eikä vähempää.

Vierailija
22/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä nykyistä trendikästä mediafeminismiä tituleerasin itseni feministiksi koska uskoin sananvapauteen ja tasa-arvoon. Se loppui siihen kun naisfeministit sanoivat että en voi olla feministi koska olen syntynyt mieheksi, joten olen siis egalitaristi. Nykyfeminismi ei kannata tasa-arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä roskaketjua ei ole vieläkään poistettu?

Vierailija
24/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nostosta!

Vierailija
25/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun teitittely lopetettii, niin silloin tämä maa alkoi luisumaan alamäkeen !

Vierailija
27/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinismi ei ole aate, se on huonoa käytöstä, huonoa asennetta/asenteita, sovinismi voi pahimmillaan olla vääristynyt ajatusmaailma. Mutta. Sovinismi ei ole ideologia, siksi sovinismia ja feminismiä ei voi verrata.

Sovinismia ei opeteta yliopistoissa, feminismiä opetetaan.

Vierailija
28/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesfeministi kirjoitti:

Minä olen miespuolinen feministi. Olen huolissani poikien huonommasta pärjäämisestä koulussa, pienemmästä määrässä yliopistoissa, suuremmasta syrjäytyneiden määrästä, miesten kansoittamista vankiloista, päihdeongelmista, pakollisesta armeijasta, huonommasta terveydestä ja lyhyemmästä eliniästä. 

Jos joku kysyy, miksi tässä on vain miehiin liittyviä asioita, niin näissä asioissa miehillä menee huonommin ja feminismi on kuulemma tasa-arvon ajamista, ei pelkästään naisten asioiden ajamista.

Minusta olet tuolloin tasa-arvon kannattaja, et feministi. Jo fem-etuliite tekee tuosta muuten epäloogista.

Vierailija
29/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinismi ei ole aate, se on huonoa käytöstä, huonoa asennetta/asenteita, sovinismi voi pahimmillaan olla vääristynyt ajatusmaailma. Mutta. Sovinismi ei ole ideologia, siksi sovinismia ja feminismiä ei voi verrata.

Sovinismia ei opeteta yliopistoissa, feminismiä opetetaan.

Mitä muuta ideologiaa opetetaan totuutena yliopistoissa?

Yliopistoissa tehdään tutkimusta, jossa lähtökohtana on, että feministinen intersektionaalinen postmoderni maailmankäsitys on totta, sitä ei saa haastaa. Tähän muottiin tutkittavat asiat on sovitettava, eli lopputulos on valmiina, jopa ennen kun tutkimusaihettakaan on keksitty. Kaikkien tutkimusten on todistettava tätä feminististä maailmankäsitystä. Nyt on syntynyt feministinen puolue, jolle siis tehdään räätälöityjä tutkimuksia, jotka ovat totta. Eihän kohta muita enää puolueita sitten tarvitakaan. Kommunismi on keksitty uudelleen.

Vierailija
30/30 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tosiaankin, tämähän on taas se aihe josta me kiltit lapset emme saaneet ollenkaan puhua,emmekä edes sen nimeä mainita...

Eli nythän ollaan siis  heikoilla jäillä ja muutenkin vaarallisilla vesillä... 

(....ketjukin voi katketa ihan hetkellä millä hyvänsä.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi