Vatsakkaat lenkkeilijät hoi!
Köytättekö mahanne jollakin ennen lenkille lähtöä? Haluaisin alkaa taas lenkkeillä, mutta vatsa löllyy ikävästi. Vyötäröllä on tavaraa yli 100 cm. Paitsi että tunne on inhottava, pelkään myös vatsanahan venyvän, jos vatsa joutuu hölskymään lenkkeillessä edestakaisin. Tunnen olevani noidankehässä, kun paino ei tipu ilman kovaa urheilemista, mutta sitten urheilu tuo mukanaan muita vaivoja...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kävele nopeasti, siinä ei maha hölsky niin pahasti.
Se ei ole yhtään sama asia. Ei kävelystä saa sitä samanlaista tunnetilaa ja flowta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani noidankehässä, kun paino ei tipu ilman kovaa urheilemista, mutta sitten urheilu tuo mukanaan muita vaivoja...
Mikä ihana tekosyy, ei muuta kun jääkaapille ja lisää suklaata naamaan!
Oikeasti urheilu ei ole koskaan hyvä ratkaisu laihdutukseen.
Laihdutus lähtee aina jääkaapista, eli ruokavalio kuntoon ensin.
Kova urheilu tuottaa lähinnä kovan nälän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole yhtään sama asia. Ei kävelystä saa sitä samanlaista tunnetilaa ja flowta.
No tuo on tietysti yksilöllinen asia. Itse saan saman huippifiiliksen kun hölkkään 5 km puoleen tuntiin kuin mitä saan kun kävelen tunnin täysillä. Kävelyyn tulee hieman enemmän matkaa ja mielestäni kroppa tekee paljon enemmän työtä kovaa kävellessäni verrattuna kevyeen hölkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani noidankehässä, kun paino ei tipu ilman kovaa urheilemista, mutta sitten urheilu tuo mukanaan muita vaivoja...
En kysellyt neuvoja laihduttamiseen, vaan vinkkejä lenkkeilyyn vatsan kanssa. Sinä et tiedä minun ruokavaliostani tai lihavuuteni syistä yhtään mitään, joten ole hiljaa, kiitos.
Mulla oli joskus housujen alla hyvin tiukat liukkaat shortsit estämässä sisäreisien hankaamista toisiaan vasten. Samalla piti perseen kasassa :D. Ja lihakset lämpimänä myös venyttelemään pysähdyttyä.
Itseäni ei mahan hölskyntä haittaa, en kai kiinnitä siihen huomiota. En siis kokemuksesta puhu mutta voisiko jotkut tukialushousut tai tukisukkahousut olla hyvät? Sellaiset jotka tulevat vyötärölle asti tai korkeammallekin. Ehkä vähän hiostavat mutta kai sitä nyt lenkillä hiki kuuluu tullakin ja suihkuun pääsee lenkin jälkeen. Tai erittäin tukeva/kireä urheilutoppi, joka kuitenkin hengittää vaikka pitääkin paikat paikallaan.
Kävele käsilläsi. Ihmiset luulee sinulla olevan isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tunnetilaa ei ihan voi flowksi kutsua kun pari numeroa liian suuri läskipuku velloo ja vatkaa velttona kropan ympärillä.
Housuliivit. Tai kireät alushousut, mitkä nousee vatsan päälle
Mä käärin aikoinaan keskivartalon ympärille tuorekelmua.
En sitten tiedä kuinka fiksua se oli, mutta juokseminen oli hauskaa, kun ei etureppu hyllynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysellyt neuvoja laihduttamiseen, vaan vinkkejä lenkkeilyyn vatsan kanssa. Sinä et tiedä minun ruokavaliostani tai lihavuuteni syistä yhtään mitään, joten ole hiljaa, kiitos.
Napakka urheilupaita, joka tukee löysiä kohtia.
Oma hölskyvä kohtani on rinnat, joten liikkuessa on kahdet rintsikat ja piukka t-paita, joka saa olon tuntumaan hoikemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tunnetilaa ei ihan voi flowksi kutsua kun pari numeroa liian suuri läskipuku velloo ja vatkaa velttona kropan ympärillä.
Ei kai tämä ole sinun yrityksesi olla loukkaava? :D
Vierailija kirjoitti:
En sitten tiedä kuinka fiksua se oli, mutta juokseminen oli hauskaa, kun ei etureppu hyllynyt.
Olen ajatellut kelmua, mutta se rapisee ikävästi. En tiedä kehtaisinko lenkkeillä rapinan kera. Ja kotona jumppaillessa kelmu on helppo ottaa pois, mutta entäs sitten kesken lenkin...
itse käytän vaan napakoita juoksuhousuja, mutta ei mulla kyllä ihan kauheasti mitään hölskyvää mahaa ole. vähän läskiä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Housuliivit. Tai kireät alushousut, mitkä nousee vatsan päälle
Joku tällainen olisi varmaan paras vaihtoehto, mutta mitä niille tulee hintaa... Ja menevätkö pilalle samantien hikoillessa? Ehdotetut paidat, en usko että ne toimivat. Vatsani on kuitenkin hieman roikkuva, eikä mikään paita pysy lantiolla lenkkeillessä. Pienemmän mahan kanssa tiukat paidatkin varmaan auttavat.
Vierailija kirjoitti:
itse käytän vaan napakoita juoksuhousuja, mutta ei mulla kyllä ihan kauheasti mitään hölskyvää mahaa ole. vähän läskiä kuitenkin.
Lihavan on oikeasti tosi vaikea löytää urheiluvaatteita. Se karsii jo aika paljon valinnanvaraa. Urheiluliikkeissä koot loppuu siihen 42-44. Ei meinaa tuulipukuakaan löytää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut kelmua, mutta se rapisee ikävästi. En tiedä kehtaisinko lenkkeillä rapinan kera. Ja kotona jumppaillessa kelmu on helppo ottaa pois, mutta entäs sitten kesken lenkin...
Rapisee? Ettet vain ole sekoittanut leivinpaperiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan on oikeasti tosi vaikea löytää urheiluvaatteita. Se karsii jo aika paljon valinnanvaraa. Urheiluliikkeissä koot loppuu siihen 42-44. Ei meinaa tuulipukuakaan löytää mistään.
Raiskilla on plusmallisto. Verkkokaupassa on d-mitoituksella suurin piirtein koot 42-52.
Kelmu hiostaa eli saat nesteenpoistoa kaupanpäälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapisee? Ettet vain ole sekoittanut leivinpaperiin?
:D Tää oli hyvä. En ole. Kotona tosiaan joskus käytän kelmua, ja kyllä se vain liikkuessa rapisee. Ehkä se jää laskoksille?