Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Citymarketissa voidaan säilyttää kylmätuotteita lavoilla keskellä käytävää?

Vierailija
10.09.2018 |

NYT haluan vihdoinkin vastauksen asiaan, jota olen miettinyt ainakin viisi vuotta. Ainakin siellä, missä minä asun, säilytetään Citymarketeissa kylmätavaraa (lähinnä vanukkaita, juustoja, smoothieuta ym.) kuormalavalla keskellä käytävää, jos on iso erä tarjouksessa.
En ole mikään elintarvikehygieniaosaaja, mutta eikö sen käytävän lämpötila ole reilusti yli 10 astetta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne tarjoustuotteita joita säilytetään ja onko siinä lavassa laput että ne on tarjouksessa

Vierailija
2/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis yleensä kyllä maitokaappien lähellä, mutta ei itse kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ne tarjoustuotteita joita säilytetään ja onko siinä lavassa laput että ne on tarjouksessa

Lavassa on laput, yleensä joku erä tarjouksessa.

Vierailija
4/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tuollaista tapahtuvan. Toki lavat ovat jonkin aikaa käytävällä silloin, kun hyllyjä täytetään, mutta ei muuten. Ja siinä hyllytyksen aikana ruuat eivät ehdi lämmetä, koska ovat suht tiiviisti sekundääripakkauksissaan jolloin lämpö ei pääse niin helposti niihin käsiksi.

Vierailija
5/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuta mieleen kuin proteiinivanukkaat ja nämähän säilyvät ihan huoneenlämmössä. Voi tilata postilla monesta verkkokaupastakin.

Vierailija
6/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyin ehdoin täysin sallittua.

Vierailija
7/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista nähnyt missään cittarissa.

Vierailija
8/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat sellaisia, mitä voi säilyttää huoneenlämmössä? Esim. Jotkut vanukkaat.

Vierailija
9/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ovat sellaisia, mitä voi säilyttää huoneenlämmössä? Esim. Jotkut vanukkaat.

Joukossa on näkynyt esim. Power Cow -pirtelöitä ja proteiinivanukkaita, mutta olen nähnyt muitakin. Tai sitten kaikki on olleet huoneenlämmössä säilyviä 🤔 Mitä tällaisia kylmätuotteita teille tulee mieleen?

Tampereella siis tämä ja useammassa Cittarissa nähtyä.

Vierailija
10/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävällä sellaiset, joita saa säilyttää avaamattomina huoneenlämmössä (propudit jne). Lisäksi meidän kaupassa on siinä alekäytävällä myös pari kylmäkalustetta, joihin laitetaan sellaiset, jotka ei säily lämpimässä. Näistä on kyllä sisäiset tarkastajat ym. erittäin tarkkoja T. Cittarin työntekijä

Vierailija
11/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sää siinä oikein kyttäät? Myyjä on tietysti laittamassa niitä kylmähyllyyn. Sitä paitsi kylmähyllyn lähistöt ovat todellakin tarpeeksi kylmiä, niin että tuotteet säilyvät hyvinä.

Juu, ja en ole Cittarissa töissä, relaa vähän.

Vierailija
12/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka luotettava Ruokatieto-sivusto on, mutta siellä todetaan, että alle 24h säilytyksessä sallitaan +3 astetta ohjelämpötilasta. Maitopohjaisilla valmisteilla ohjelämpötila on +8. Kyllähän ne käytävät kylmälaitteiden välissä ovat hiton kylmiä, joten hyvinkin voivat jäädä siihen 10-11 asteeseen.

Vierailija
13/21 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT haluan vihdoinkin vastauksen asiaan, jota olen miettinyt ainakin viisi vuotta. Ainakin siellä, missä minä asun, säilytetään Citymarketeissa kylmätavaraa (lähinnä vanukkaita, juustoja, smoothieuta ym.) kuormalavalla keskellä käytävää, jos on iso erä tarjouksessa.

En ole mikään elintarvikehygieniaosaaja, mutta eikö sen käytävän lämpötila ole reilusti yli 10 astetta?

Uskalsit varmaan myös kysyä kauppiaalta asiaa....?

Mitä hän sanoi?

Vierailija
14/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Missä Sittarissa oot nähnyt kauppiaan?

Vierailija
15/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Isossa Omenassa, useastikin. Hakenut mullekkin tuotteita, kun en ole jotain löytänyt. Mukava mies, kamala vauhti vaan päällä  koko ajan.

Vierailija
16/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Meillä päin kauppialla on työhuoneet, josta voi pyytää muuta henkilökuntaa noutamaan tämän. Ja heille voi soittaa ihan puhelimella.

Vierailija
17/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Lähi-Cittarissani kävelee usein käytävällä vastaan. -eri

Vierailija
18/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan Prismassa on aina juustolavoja käytävällä (lähinnä Oltermannia), koska venäläisturistit ostavat niitä kymmeniä kappaleita kerrallaan. Tuskin ne ehtivät siinä pilaantua.

Vierailija
19/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukossa on näkynyt esim. Power Cow -pirtelöitä ja proteiinivanukkaita, mutta olen nähnyt muitakin. Tai sitten kaikki on olleet huoneenlämmössä säilyviä 🤔 Mitä tällaisia kylmätuotteita teille tulee mieleen?

Tampereella siis tämä ja useammassa Cittarissa nähtyä.

Nuo pirtelöt ja vanukkaat säilyy huoneenlämmössä.

Hauskaa, kun noita pirtelöitä on alettu taas myymään. Muistan ne lapsuudesta, ja silloinkin ne oli ihan huoneenlämmössä.

Vierailija
20/21 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti kauppiaalle. Nettisivuilla on yleensä yhteystiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän