Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko sinun luultu olevan raskaana vaikka et ole?

Vierailija
10.09.2018 |

Vappu Pimiästä tuli vaan mieleen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävältäni on tänä vuonna KAHDEKSAN ihmistä kysynyt, milloin vauva syntyy... :( Hänellä siis vähän ylipainoa vatsanseudulla mutta ei valtavaa pallomahaa. Lisäksi hän haluaisi perustaa perheen mutta ei ole löytänyt puolisoa. Kuinka moukka täytyy olla että kysyy ylipäätään yhtään mitään tällaisesta asiasta?!

Vierailija
22/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti. Olen 32-vuotias ja ollut mieheni kanssa yhdessä 14 vuotta. Olen ollut "raskaana", kun mentiin nopealla aikataululla naimisiin, kun ostettiin talo, kun käytin väljää mekkoa, kun kävin lääkärissä tai terveyskeskuksen pihalla tai kun en maistanut jotain likööriä juhlissa.

En viitsi kenellekään sanoa, että en kuule ole raskaana kun en seksiäkään koskaan harrasta. Kummasti oletetaan kaikenlaista ihmisten intiimielämästä.

Samat kokemukset minulla, kyselyjä on sadellut tiuhaan. Paitsi meillä kyllä seksiä harrastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu suoraan, mutta on taputeltu mahaa sekä sanottu, että käytän samanlaista yläosaa kuin raskaana olevat. En tiedä oliko nämä jotain vihjailua?

Lisäksi välillä on kysytty, että voinkohan olla raskaana, kun olen itse kertonut jostain asiasta, jota joku voi pitää raskauden oireena. Esim. kerran sanoin kokevani, että vartalo tuntuu erilaiselta, joten olen varmaan lihonut, ja siitä tuli tuo kysymys.

En ole koskaan ollut raskaana.

(Mulla on pömppis, jota on välillä vaikea saada piiloon.)

Vierailija
24/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes seurustellut, kulkenut miesten seurassa enkä osoittanut mitään haluja hankkia lapsia. - nro 22

Vierailija
25/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olin saanut muutamia kiloja ja ne olivat kertyneet juuri vatsanseudulle, joka muutenkin saattaa turpoilla IBS:n takia. Kysyminen tapahtui baarissa keskiyön aikoihin, kun ryystin lonkeroa kitusiini. Että ihmiset on tyhmiä ja ajattelemattomia! Tuo loukkasi tosi pahasti, kun ylipainon huomaamisen lisäksi pidettiin vielä sikiön myrkyttäjänä.

Jos minulta kysytään, niin sopiva ajankohta kysyä naiselta onko tämä raskaana, on siinä vaiheessa kun supistusten väli alkaa olla alle 10 minuuttia.

https://pics.me.me/when-is-it-okay-to-ask-a-woman-if-she-22384769.png

Kuva liittyy

Vierailija
26/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olin saanut muutamia kiloja ja ne olivat kertyneet juuri vatsanseudulle, joka muutenkin saattaa turpoilla IBS:n takia. Kysyminen tapahtui baarissa keskiyön aikoihin, kun ryystin lonkeroa kitusiini. Että ihmiset on tyhmiä ja ajattelemattomia! Tuo loukkasi tosi pahasti, kun ylipainon huomaamisen lisäksi pidettiin vielä sikiön myrkyttäjänä.

Jos minulta kysytään, niin sopiva ajankohta kysyä naiselta onko tämä raskaana, on siinä vaiheessa kun supistusten väli alkaa olla alle 10 minuuttia.

https://pics.me.me/when-is-it-okay-to-ask-a-woman-if-she-22384769.png

Kuva liittyy

:D

Mun pömppis on pahimmillaan kuin tuo neljäs vasemmalta. - nro 22

Vierailija
27/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen julkisissa matkustaessa tarjonnut istumapaikkaa monille vatsakkaille naisille. Murhaavia katseita on tullut poikkeuksetta ja enää en uskalla. Muilla samanlaisia kokemuksia? Törkeää kun yrittää olla huomaavainen.

Vierailija
28/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen julkisissa matkustaessa tarjonnut istumapaikkaa monille vatsakkaille naisille. Murhaavia katseita on tullut poikkeuksetta ja enää en uskalla. Muilla samanlaisia kokemuksia? Törkeää kun yrittää olla huomaavainen.

Tarjoa vain varmoille tapauksille. Kyllä varmasti kehon kielestä näet jos liikkuvassa kulkuneuvossa on  joku pitkällä raskaana oleva. Bussi liikkuu joten raskaana oleva jolla maha on jo iso ja on vaikea liikkua, suhtautuu yleensä näkyvän suojelevasti siihen vatsaansa ja liikkuminen on varovaista ja selvästi etsii paikkaa istumiseen. Kun taas jos on vaan vatsakas niin kulkee normaalin huolettomasti heiluvassakin kulkuneuvossa. 

Vierailija
29/29 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yli 5-kymppinen ja "epäedullinen" tunika päällä. Rollaattorimummo katseli kaupassa pitkään ja puki sitten ajatuksensa sanoiksi. En viitsinyt korjata hänen erehtymistään, kun hän arveli minun olevan vielä nuori nainen.