Tästä palstasta tulee paha olo!!
Aika kovaksi keitetty saa olla, ettei jutut tunnu missään. Minua ahdistaa myös jutut, jotka ei suoraan kosketa minua. Esimerkiksi tuo nuorten äitien silmitön haukkuminen. Kovuus, kylmyys, ilkeys, julmuus.
Kommentit (47)
Tämäpä oli hullunkurinen ketju. Naurusta ei meinaa tulla loppua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi, että yhdyssanoja ei osata, myös luetun ymmärtäminen on monella täysin hukassa.
Täällä on todella helppoja yhdys sana virheitä jotka taas kertoo koulutus tasosta kaiken
Minä tiedän tohtorin, jolla on paha lukihärö, eikä muista/osaa yhdyssanasääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon henkisesti sairaita ihmisiä. On satunnaisia kävijöitä ja vakiohäiriköitä. Normaalille ihmiselle heidän juttunsa voivat olla raskasta luettavaa.
Päinvastoin, jos ottaa anonyymin palstan jutut raskaasti, voi ehkä olla terapian tarpeessa.
Tästä palstasta tulee hyvä olo, kun huomaa kuinka paljon fiksumpi itse onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaksi keitetty saa olla, ettei jutut tunnu missään. Minua ahdistaa myös jutut, jotka ei suoraan kosketa minua. Esimerkiksi tuo nuorten äitien silmitön haukkuminen. Kovuus, kylmyys, ilkeys, julmuus.
Tervetuloa Perus-Suomeen... tämä on uusi normaali.
Mikään ei ole minulle pyhää ja rienaan muiden konservatiivisia arvoja.
En enää edes yritä keskustella persujen kanssa.
Kaikki on tällä palstalla sanottu moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelee väkeä, jota en koskaan oikeassa elämässä tapaa. En voisi kuvitella, että yksikään ystäväni tai työkaverini tulisi millekään keskustelupalstalle tekemään aloituksen "Kikuli näkyi televisiossa" tai "Etupyllystä, vakivissaan".
No ei varmasti minustakaan voisi uskoa, että teen aloituksia persereiän ulostulosta tai wt-aiheista palstalla. Irl pyrin olemaan kaikille kohtelias ja olen melko hillitty ja asiallinen.
T: 19
Joo, näihin trolleihin täytyy suhtautua jonkinlaisella ymmärryksellä. Osa heistä on harmittomia, osa jopa hauskoja, mutta osa kyllä todella rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon henkisesti sairaita ihmisiä. On satunnaisia kävijöitä ja vakiohäiriköitä. Normaalille ihmiselle heidän juttunsa voivat olla raskasta luettavaa.
Päinvastoin, jos ottaa anonyymin palstan jutut raskaasti, voi ehkä olla terapian tarpeessa.
Kokenut ja paatunut nettikiusaaja siinä taas toivottaa terapiaan tervejärkistä ihmistä. Sinulle on hei olemassa jo yksi kuvalauta, missä voit toteuttaa itseäsi.
Minä ajattelen kyllä, että vastaan ihmiselle, eikä minulla ole muutenkaan tarvetta ilkeillä ihmisille.
Pahinta minusta on tämä nyksien tapa solvata uusioperheessä miehen edellisen liiton lapsia.
Paatuneelle mammalle nuori mamma on helppo kohde. Siihen voi oksentaa omat patoumansa ja kuvitella sen jälkeen olevansa jotenkin parempi ihminen.
Tämä AV-palsta on hyvin saman kaltainen kuin Anneli Auerin Perhekerho takavuosina: tänne saa kirjoittaa nikittömänä ja rekisteröitymättä, huudella mitä tahansa puskista, purkaa pahaa oloaan silmittömillä sanankäänteillä unohtaen täysin sen, ettei ole olemassa vain nettiä.
-
Totuus kuitenkin on se, ettei täällä ole pakko roikkua, ei ole pakko lukea, ahdistua eikä kommentoida, jos tulee huonovointiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Todella merkillistä. Itselle aivan kokonaan vierasta ahdistua jostain nettikirjoittelusta. Olet tietenkin nainen. Naiset ahdistuvat todella helposti. Miesten elämä on sellaista tasaisempaa. Tuo helppo ahdistuminen on myös syy siihen miksi naiset hakevat avioeroa miehiä selvästui useammin. Epäilen, että sellainen somen ja blogien shampanjaa ja vaahtokarkkeja pseudoidylli hienoine vaatteineen ja matkusteluineen on syy jopa nykyiseen alhaiseen syntyvyyteen. Osasyy ainakin.
Survey finds 40% of Australian women diagnosed with depression or anxiety
Jean Hailes women’s health survey finds women aged 18-35 have the highest anxiety scores, with social media being partly to blame
A survey of more than 10,000 Australian women found 40% have been professionally diagnosed with depression or anxiety.
Älä nyt tästä enää ahdistu lisää. Elämä vaan on. Naisten varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella merkillistä. Itselle aivan kokonaan vierasta ahdistua jostain nettikirjoittelusta. Olet tietenkin nainen. Naiset ahdistuvat todella helposti. Miesten elämä on sellaista tasaisempaa. Tuo helppo ahdistuminen on myös syy siihen miksi naiset hakevat avioeroa miehiä selvästui useammin. Epäilen, että sellainen somen ja blogien shampanjaa ja vaahtokarkkeja pseudoidylli hienoine vaatteineen ja matkusteluineen on syy jopa nykyiseen alhaiseen syntyvyyteen. Osasyy ainakin.
Survey finds 40% of Australian women diagnosed with depression or anxiety
Jean Hailes women’s health survey finds women aged 18-35 have the highest anxiety scores, with social media being partly to blame
A survey of more than 10,000 Australian women found 40% have been professionally diagnosed with depression or anxiety.
Älä nyt tästä enää ahdistu lisää. Elämä vaan on. Naisten varsinkin.
Viri viri tööt tööt.
Mjaa. Musta some taas on hyvä väylä totuuksille.
Todellisuus kun kuuluu kieltää.
Veikkaan, että täällä kirjoittaa aika monikin jonkun kaveri/perheenjäsen, joka ei todellakaan koskaan kirjoittaisi semmoisia, kun se on aina niin mukava.
Ei kukaan jaksa valehdella koko elämäänsä vain siksi, että on muotia valehdella joka asiasta.
Helppo tapa päästää joskus vähän höyryjä, kun se menee trollailun tai mt-ongelmien tms piikkiin.
Mulle on tullut yllätyksenä se, miten ihmiset luulevat oman lähipiirinsä käytöksen olevan yleistettävissä olevaa käytöstä. Puhutaan kuin faktoina sellaisia juttuja, joita en esimerkiksi omissa piireissäni tiedä kenenkään koskaan tehneen (vaikkapa nyt irtosuhteiden ihailu ja runsas harrastaminen). Kuplat tulee täällä tosi hyvin näkyviin.
Ahdistavaa on vihan ja katkeruuden määrä. Täällä on ilmeisesti iso (?) joukko syrjäytyneitä miehiä, jotka tarvitsisi terapiaa eikä mitään muuta. En tiedä, onko niiden kanssa kirjoittelu edes hyväksi vai lietsooko se niitä vain syvempään psykoosiin.
Mutta on täällä paljon hyvääkin. Olen saanut paljon kirjavinkkejä, kiitos niistä! Lisäksi eri sarjojen official-ketjut on paikan parasta ja viihdyttävintä antia, niiden takia täällä jaksaa käydä. Ja kaipausketju on liikkis.
Politiikasta olisi kiva jutella, mutta ne ketjut täyttyy aika nopeasti trolleista ja alatyylisistä jutuista, joten nykyään en edes jaksa avata mitään yhteiskunnallista käsittelevää otsikkoa. Näissä ketjuissa muuten huomaa hyvin, että kun ihminen ei tiedä jostain aiheesta niin se tuo tyhmyytensä esiin trollaamalla jotain fraaseja tai reagoi heittäytymällä tunteiden (vihan) valtaan. Tuollaisen kanssa on mahdotonta saada aikaan oikeaa dialogia.
Mä siirryin tänne aikanaan suoli24:lta. Siihen verrattuna tämä oli laatupalsta. Viime vuosina on täälläkin menty alamäkeä mutta lähinnä siksi, että suurin osa minun mielestäni kiinnostavista ja hauskoista ketjuista poistuu nopeasti. En avaa haukkuma- tai selkeitä rölliketjuja, niin ei tää paikka pääse masentamaan.
Hopeakettu kirjoitti:
Komppaan
Oletko oikeasti charmikas hopeakettu?
Meneppä töihi