Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä palstasta tulee paha olo!!

Vierailija
10.09.2018 |

Aika kovaksi keitetty saa olla, ettei jutut tunnu missään. Minua ahdistaa myös jutut, jotka ei suoraan kosketa minua. Esimerkiksi tuo nuorten äitien silmitön haukkuminen. Kovuus, kylmyys, ilkeys, julmuus.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa syvästi anoppien haukkuminen. Erityisen pahalta tuntuu, että heitä solvataan selän takana. En ole anoppi. Omasta anopistani voi sanoa, että hän on maailman paras anoppi. Ja näitä mustasukkaisia sukuun tulleita olen nähnyt tarpeeksi.

2/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovaksi keitetty saa olla, ettei jutut tunnu missään. Minua ahdistaa myös jutut, jotka ei suoraan kosketa minua. Esimerkiksi tuo nuorten äitien silmitön haukkuminen. Kovuus, kylmyys, ilkeys, julmuus.

Lapset tekee lapsia. Tosi vi"tun fiksua.

Vierailija
4/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tekee lapsia. Tosi vi"tun fiksua.

Kukaan puhunut lapsien tekemisestä lapsena vaan nuorena niin kuin biologia on sen tarkoittanut. Sinä sen sijaan kiroilet kuin teini-ikäinen.

Vierailija
5/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jonneja liikaa joilla ei ole mitään tekemistä, kun heidän elämä on turhaa ja jutut myös.

Vierailija
6/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon henkisesti sairaita ihmisiä. On satunnaisia kävijöitä ja vakiohäiriköitä. Normaalille ihmiselle heidän juttunsa voivat olla raskasta luettavaa.

Vierailija
7/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä täysin immuuni palstan trolleille... joita muuten riittää 😈

Pitää pystyä erottamaan irl virtuaalista.

Vierailija
8/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oikean ikäisiä äitejä ei ole... vanhatkin saavat samat ilkeilyt niskaansa... tosin ei irl 🙄

Vierailija
9/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tarvitse käydä

Vierailija
10/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hullut tekivät 30 vuotta sitten, kun ei ollut nettiä? Mölysivät ostarilla ja kadulla, soittelivat häirikkösoittoja, kirjoittelivat vessojen seiniin. Ehkä av-palstalle oksentaminen on sentään parempi.

Vierailija
11/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa omien vanhempiensa haukkuminen.

Moni noista haukkujista on itse kylmiä ihmisiä. Keksivät syitä, miksi ei tarttis vanhuksiaan auttaa.

Jokainen tekee parhaansa vanhempana. Minkä sille mahtaa, jos kyvyt ei riitä enempään. (Joitain harvoja mielisairaita lukuun ottamatta toki)

Vierailija
12/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että yhdyssanoja ei osata, myös luetun ymmärtäminen on monella täysin hukassa.

Vierailija
13/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa mitään lukemaansa tosissaan. 99% ei sanoisi palstalle kirjoittamiaan asioita päin naamaa kenellekään. Useilta kyllä unohtuu että asianomainen saattaa lukea palstaa. Monet käyvät täällä purkamassa pahan olonsa. Itse ajattelen palstaa lähinnä viihteenä ja pahan olon oksentamispaikkana. Ihmiset ovat typeriä, eikä osa edes tajua että käyttäytyy ilkeästi.

Vierailija
14/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi, että yhdyssanoja ei osata, myös luetun ymmärtäminen on monella täysin hukassa.

Täällä on todella helppoja yhdys sana virheitä jotka taas kertoo koulutus tasosta kaiken

Vierailija
15/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ketju pääsee hädin tuskin toiselle sivulle, kun sinne ilmestyy trolli tai joku vänkääjä. Huomattu on.

Vierailija
16/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voin myöntää trollailevani kaikkea typerää paskaa. Suosikkiaiheitani ovat wt, suomalaisten pukeutuminen, koulutus, vauva-arki, ja joskus teen ilmiselviä provoja peräaukoista? Miksi? Koska olen tylsistynyt äiti, jolla ei ole mitään muuta hauskaa elämässä.

Vierailija
17/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee väkeä, jota en koskaan oikeassa elämässä tapaa. En voisi kuvitella, että yksikään ystäväni tai työkaverini tulisi millekään keskustelupalstalle tekemään aloituksen "Kikuli näkyi televisiossa" tai "Etupyllystä, vakivissaan".

Vierailija
18/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä ottaa mitään lukemaansa tosissaan. 99% ei sanoisi palstalle kirjoittamiaan asioita päin naamaa kenellekään. Useilta kyllä unohtuu että asianomainen saattaa lukea palstaa. Monet käyvät täällä purkamassa pahan olonsa. Itse ajattelen palstaa lähinnä viihteenä ja pahan olon oksentamispaikkana. Ihmiset ovat typeriä, eikä osa edes tajua että käyttäytyy ilkeästi.

Lisään vielä että pyrin muistamaan että ruudun takana on toinen ihminen ja kommentoimaan saman mitä voisin kasvotustenkin sanoa.

Oloani on kyllä helpottanut kun olen täällä pystynyt kertomaan kokemastani väkivallasta, kiusaamisesta sekä työpaikkakiusaamisesta. Minua kiehtoo myös ihmismieli ja tykkään pohtia miten jotkut avaukset&kommentit ovat saaneet alkunsa eli millainen ihminen ruudun takaa löytyy.

Vierailija
19/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittelee väkeä, jota en koskaan oikeassa elämässä tapaa. En voisi kuvitella, että yksikään ystäväni tai työkaverini tulisi millekään keskustelupalstalle tekemään aloituksen "Kikuli näkyi televisiossa" tai "Etupyllystä, vakivissaan".

Niinhän sä luulet :D

Vierailija
20/47 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssanakorjailija paljasti itsensä.