Paljonko maksat vuodessa veroja?
Kommentit (10)
31% bruttotuloistani. Muut maksut sitten siihen päälle. Maksaisin mieluummin vähän vähemmän. Ylitöiden tekeminen ei oikeasti kannata taloudellisesti, mutta pakko tehdä, jos haluaa työnsä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko maksaa lisää?
Maksan ihan liikaa, ja ei, en tahdo maksaa enempää. Siksi en halua demareita hallitukseen.
Just tuli tänään verotuspäätös, veroja maksanut reilut 24000 ja palautusta tulee noin 1800.
En minä nyt enempääkään haluaisi maksaa, mutta kun tulot nousee taas tälle vuodelle niin taitaa olla pakko maksaa enemmän verojakin.
Juuri tänään tuli viime vuoden verotuspäätös. Sen mukaan olen maksanut viime vuonna 17800 euroa. Palautusta tulee 5 euroa.
Nykyinen verojen määrä ei harmita minua yhtään. Minulla on kolme opiskelevaa lasta. Kun mietin pelkästään sitä, kuinka paljon heidän opiskelunsa maksaisi esim. USAssa, tulee jo siinä yli kymmenen vuoden verot kuitattua.
Olisinko valmis maksamaan enemmän? Riippuu siitä, mihin lisärahat menisivät.
En mitään.
Palataan asiaan kun ollaan yhteisymmärryksessä mihin verorahat käytetään.
Kukaan ei ikinä ole valmis maksamaan lisää veroja, mutta silti niiden nostoa vaaditaan koko ajan. Kunhan se veronkorotus ei vain itseä koske...
Maksan vuodessa noin 14000 euroa veroja palkasta. Plus toki ostamieni tuotteiden alv. Joten kyllähän tuolla summalla yksi työtön kustannetaan
Nyt kun laskisi paljonko arvonlisäveroa tulee maksettua kaikista ostoksista.
Mielestäni tarpeeksi. Ja en haluaisi maksaa lisää, mutta valtio pakottaa. ;)