Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talolainan takaisinmaksuaika muualla Euroopassa

Vierailija
10.09.2018 |

Olen aamupäivän katsonut taloja Keski-Euroopasta (Saksa, Sveitsi, Ranska, Hollanti), enkä ole löytänyt vielä ainuttakaan taloa, johon minulla olisi varaa. Onko Keski-Euroopassa pidempi laina-aika, vai onko siellä oikeasti niin hyvät palkat, että voi tuosta noin vaan ostaa 500 000-1milj. € taloja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat palkat ja fakta, että omistuasuminen ei ole niin yleistä kuin Suomessa.

Vierailija
2/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas katson suomalaisia taloja kun Saksassa ei ole varaa (siellä asun). Täytyy kai muuttaa Suomeen että olisi varaa asua omassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta kuulostaa asua koko elämänsä vuokralla. Tiedättekö tuosta laina-ajasta?

Vierailija
4/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aamupäivän katsonut taloja Keski-Euroopasta (Saksa, Sveitsi, Ranska, Hollanti), enkä ole löytänyt vielä ainuttakaan taloa, johon minulla olisi varaa. Onko Keski-Euroopassa pidempi laina-aika, vai onko siellä oikeasti niin hyvät palkat, että voi tuosta noin vaan ostaa 500 000-1milj. € taloja?

Oletko muuttamassa johonkin noista maista? Silloin saat sitten palkan ja maksat verot sen maan tason mukaan. 

Tosin tuo 0,5 - 1 miljoonaa on aika normaali hintataso omakotitaloille pääkaupunkiseudullakin.

Vierailija
5/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso muualtakin kuin pääkaupungeista ja turistikohteista.....

Vierailija
6/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pelkällä lainalla osteta. Jossain Saksassa on paljon varakkaita sukuja, joissa omaisuus kulkee sukupolvelta toiselle. Ja hyväpalkkaiset ostavat ensin edullisemman, ja keski-ikäisinä sitten sen miljoonatalon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi