Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko omituinen nainen kun tarvitsen elämänkumppanin jonka kanssa asua?

Vierailija
10.09.2018 |

Olen koko ikäni asunut liitossa ja nyt eron jälkeen olen tajunnut ahdistukseni johtuvan siitä, ettei ole ketään jonka eten tehdä jotakin esim. hyvää ruokaa tai muuten miellyttää. En osaa enkä halua tehdä sitä vain itselleni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä olisi tulla toimeen ihan itsekseenkin. Joku ei kuitenkaan aina voi vieressä olla.

Vierailija
2/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla vaikka tänään sun luokse niin voit tehdä ruokaa mulle. Monelta tavataan?

Vierailija
4/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla vaikka tänään sun luokse niin voit tehdä ruokaa mulle. Monelta tavataan?

Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? 

Vierailija
5/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvä olisi tulla toimeen ihan itsekseenkin. Joku ei kuitenkaan aina voi vieressä olla.

No en haluaisikaan että joku olisi koko ajan vieressä. Käyn töissä ja haluan myös omaa aikaa, jota mieskin saisi harrastuksiinsa. Mutta yksin asuminen ei vaan sovi mulle. ap.

Vierailija
6/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32, pääkaupunkiseutu

Vierailija
7/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua. Kun aloin puolentoistavuoden päästä erosta seurustella uudelleen, kaveri oli pöyristynyt. Koitin sanoa, että en tykkää elellä sinkkuna, vaan jonkun kanssa suhteessa oleminen sopii mun luonteelle paremmin.

Eikö ihminen ole laumaeläin? Jopa hevosten omistajille sanotaan, ettei ole hyvä pitää hevosta yksin, edes joku vuohi kaveriksi on parempi.

Tottakai selviän hengissä ypöyksinkin, mutta en vaan halua. Se ei tunnu mulle kivalta eikä hyvältä elämältä.

Vierailija
8/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32, pääkaupunkiseutu

No oot liian nuori ja liian kaukana, mutta jospa jopa muu kutsuisi? ap.

Vierailija
9/9 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kaipaavani miestäni vuosikaudet kunnes tajusinkin että kaipaan vaan sitä että olisi joku jonka kanssa viihtyy ja voi tehdä kaikkea toisen eteen. Sitä kaipaan eniten. ap.