Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen paheksumisketju!!!

Vierailija
10.09.2018 |

Tässä ketjussa saa paheksua ylipainoisia, työttömiä, tt-tukiasiakkaita, liikkumattomia, kotiäitejä, uraäitejä, pulloruokkijia, julkisesti imettäviä, vuokralla asujia, legginsien käyttäjiä, yh-äitejä, wt tyyppejä, Jenni Vartiaista...Tuleeko vielä muita mieleen ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun aloittajaa kun laati näin negatiivisen avauksen!

Vierailija
2/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa saa paheksua ylipainoisia, työttömiä, tt-tukiasiakkaita, liikkumattomia, kotiäitejä, uraäitejä, pulloruokkijia, julkisesti imettäviä, vuokralla asujia, legginsien käyttäjiä, yh-äitejä, wt tyyppejä, Jenni Vartiaista...Tuleeko vielä muita mieleen ?

Ap:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mua saa paheksua. Antaa tulla vaan! Mut ajatus oli se, että kun ihmisillä on sitä negatiivista paheksumisenergiaa varastossa niin paljon, että vapautetaan se ihan avoimesti ja rehellisesti. Ei tarvis sitten luikauttaa joka väliin vaan päästellä kerralla kunnolla. 

Tässä esimerkkiä. Mä paheksun mun naapuria, joka huutaa lapsille. Huuto kuuluu wc:ssä ja eteisessä. Usein ajattelen, että kyllä tonkin kannattais lukea pari kasvatusopasta, niin pääsis helpommalla! No niin, onko muita? 

Vierailija
4/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 oli ap 

Vierailija
5/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun Antti Tuiskua kun se on niin huomionhakuinen 

Vierailija
6/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ei saa paheksua tällä palstalla. Se on kyllä järjettömän huvittavaa! Varmaan neljä ketjua aiheesta on poistettu tänä aamuna. Kuka käsittää, että miksi aihe on niin tabu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän