Huvittaa nää naisten parisuhde,- juoru-, ja kierukkakeskustelut ..
Tässä koonti naisten keskustelusta, mitä käydään: ”Kuule Pirjo! ”Mitä kierukka sulla on? ”Pirjo”: Mulla on Mirena .Pirkko:” Aijaa, mä oon miettinyt jotain muuta ku tota mirenaa ku saan kokoajan itkukohtauksia kotona ja nuppi on muutenkin sekaisin”
Pirkko: ” Ooksä nähnyt tota Tarjan uutta miestä”? ” En ymmärrä, mitä Tarja näkee siinä” Pirjo: ” Oon mä nähnyt” ” Eihän se edes ole komea” ” Näyttää ihan pettäjältä” Pirkko: ” Katoin ihan samaa”
Pirkko : ” Vitsi toi Pertti on ärsyttävä” ” Se väittää, että oon lihonut, vaikken ole. ” Oon 180/ 100 ja edustan bodypositivea asennetta” Pirjo : ” Älä välitä” Sä oon just hyvä tollasenaan ” ” Pertti on vaan ite huono mies” ” Ihmekään ku lihoaa tollasen huonon miehen seurassa” Tämmösiä naiset olette. Miten jaksatte itseänne?
Kommentit (4)
Melko ruma mieli sulla. Miten jaksat itseäsi?
Ap, onko sinulla nyt hieman ylimääräistä aikaa? :) Menehän nyt ystäviesi kanssa ulkoilemaan ja harrastamaan jotain mukavaa.
Jaa, mun viimeisin keskusteluni naispuolisen ystävän kanssa alkoi pyynnöllä saada jiirisirkkelini lainaan, jatkui koiran astutussuunnitelmilla ja päättyi mietintään että mennäänkö ens viikonlippuna päiväseltään kylpylään, jossei ns. puolukkapäivät tule ennakkoon. Laidasta laitaan siis elämää. Mulla ei ole mitään vaikeuksia jaksaa itseni kanssa, enkä usko että ystävällänikään.
Mutta ap:ta käy sääliksi, kun pitää naisia yhtenäisenä laumana joka ei osaa tuota kuvailtua monipuolisemmin keskustella. Ehkä tämäkin minun keskusteluni oli hänestä fiktiota, koska eihän hän tai joku mies ollut sitä todistamassa. Who cares.
Paljon paremmin kuin sinä itseäsi ja yksinäisyyttäsi ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD