Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä äiti joka huudatat lastasi julkisella paikalla...

Vierailija
09.09.2018 |

Miksi? Miksi annat lapsen huutaa ja itkeä? Voiko joku kertoa että mitä järkeä???

T. Kolmen tunnin junamatka ja lapsi huutaa äitiä ja itkee koko. matkan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa saa huutaa äänensä käheäksi. Ei on ei. Ei karkkia.

Ärsyttää vain mummot, jotka sekaantuu. Jotku jopa tulevat haukkumaan lasta.

Vierailija
2/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa voi jäädä päiväunet ottamatta. Väsynyt lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lapsi huutaa ihan huudattamattakin.

Vierailija
4/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista naisista ei ole äidiksi. Ei osata tunnistaa lapsen tarpeita, eikä toimia oikein. Vanhemmuus hakusessa!

Vierailija
5/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista naisista ei ole äidiksi. Ei osata tunnistaa lapsen tarpeita, eikä toimia oikein. Vanhemmuus hakusessa!

Lainaa kirjastosta kirjoja, joista voit harjoitella.

Vierailija
6/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttävät äidit, jotka antavat lapsensa rämpyttää valoja ja itse vain tyrkkäävät aina valot takaisin päälle nokka kiinni kännykässä. Voi saakeli, muut joutuvat sitten oleskelemaan tilassa, jossa solkenaan valot räpsyvät. Viime kerralla kun valot olivat räpsyneet jo viisi kertaa, sanoin äidille, että minulla on epilepsia ja saan kohta kohtauksen tästä valoräpsymisestä niin että voisiko hän ystävällisesti pitää lapsensa irti siitä valokatkaisimesta. Ak ka tuijotti takaisin tyhjä ilme silmissä hampaat purkkaa jäystäen.

Vierailija
7/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junassa voi jäädä päiväunet ottamatta. Väsynyt lapsi.

Tämä. Oma lapseni ei oikein suostu nukkumaan päiväunia, eikä myöskään ole väsyneenä tyytyväinen sylissä. Sitten se vaan huutaa kunnes väsähtää, en mä sille mitään saa.

Vierailija
8/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka antaa lapsen huutaa kokoajan ”äiti äiti ÄÄÄÄITI ÄÄÄITI” ilman hetkenkään taukoa? Kanssamatkustajille ei anneta hetkenkään rauhaa, että pystyisi lukea tai vaikka torkahtaa.

T. Ap

Vierailija
9/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni ei huutanut julkisella paikalla kuin kaksi kertaa. Yksi kerta raxissa ja yksi kerta bussissa. Ei koskaan kaupassa karkkiraivareita tms.

Mutta jos tää teitä lohduttaa, niin nyt teininä saa kyllä niitä kinuamisraivareita. kiukkuaa, jos ei jotain saa.

Siirtyi vähän myöhemmäksi vaan.

Vierailija
10/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri pitkässä ruokakaupan jonossa, jossa edelläni olevan äidin lapsi huusi koko jonotusajan jatkuvasti kohoavalla äänellä "äiti karkkia! äiti KARKKIA!! ÄITI KARKKIA!!". Taukoamatta, ja äiti sanoi noin joka toinen minuutti vaisulla äänellä "ei karkkia". Ympärillä olevat ihmiset näyttivät todella tuskastuneilta. En ihmettele jos joku tuollaisessa tilanteessa karjaisee muksulle, että NYT HILJAA, kun äiti ei kerran tee mitään.

Vierailija
11/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka antaa lapsen huutaa kokoajan ”äiti äiti ÄÄÄÄITI ÄÄÄITI” ilman hetkenkään taukoa? Kanssamatkustajille ei anneta hetkenkään rauhaa, että pystyisi lukea tai vaikka torkahtaa.

T. Ap

Huostaan otettu?

Vierailija
12/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lapsi hiljennetään? Itkeehän moni lapsi kotonakin tuntitolkulla.

Vierailija
13/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jesaria.

Vierailija
14/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne lapset on joskus. Mitä pienempi lapsi, sen vaikeampi häntä on saada hiljaiseksi. 

Jos sua ap yhtään lohduttaa, niin voit olla varma että sillä äidillä oli paljon hirveämpi olo siinä tilanteessa kuin sinulla. 

Vierailija
15/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään laillista keinoa hiljentää uhmaikäistä lasta. Toimivat keinot ovat a) kaltoinkohtelua tai b) väkivaltaa.

Lapsen vanhempaa ei aina huvita syyllistyä rikokseen.

Vierailija
16/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jesaria.

Jeesus auttaa aina. Siinä vasta teippien teippi.

Vierailija
17/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri pitkässä ruokakaupan jonossa, jossa edelläni olevan äidin lapsi huusi koko jonotusajan jatkuvasti kohoavalla äänellä "äiti karkkia! äiti KARKKIA!! ÄITI KARKKIA!!". Taukoamatta, ja äiti sanoi noin joka toinen minuutti vaisulla äänellä "ei karkkia". Ympärillä olevat ihmiset näyttivät todella tuskastuneilta. En ihmettele jos joku tuollaisessa tilanteessa karjaisee muksulle, että NYT HILJAA, kun äiti ei kerran tee mitään.

Eli mielestäsi hyvä tapa reagoida lapsen raivoon/kiukkuun/vinkumiseen on taantua itse samalle tasolle huutamaan ja ärjymään? Tuo äitihän käyttäytyi ihan esimerkillisesti.

Tässäpä pieni infopläjäys: se hetki, jonka sinä näet kaupassa on vain yksi hetki. Pikaratkaisu on tietysti huutaa naama punaisena kakara hiljaiseksi ja vaikka nyrkillä vähän päälle ettei vaan tule pahoja katseita keski-ikäisiltä haahkoilta. Vaihtoehto on myös katsoa asiaa vähän laajemmin ja miettiä sitä, mikä on kannattavinta kokonaiskuvassa. Meidän kanssa kauppaan samaan aikaan osuneet ovat joutuneet joskus kuuntelemaan tuollaista rutinahuutoa ja minun rauhallisia vastauksiani. Tämän seurauksena lapsi on aika pian oppinut ettei sillä nurinahuudolla saa mitään aikaiseksi, eikä sillä saa myöskään minua ärsytettyä jonka seurauksena kauppareissut ovat muuttuneet nopeasti ihan sopuisaksi.

Vierailija
18/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis mitä olisi pitänyt tehdä? Minusta äiti teki oikein. Kylmän rauhallisesti piti rajoista kiinni. Kamalaa katsoa sellaista kun vanhempi menettää malttinsa ja säksättää lapselle koko kauppareissun tai huutaa pää punaisena tai tiuskii - eikä se lapsi silti hiljene. Koska eihän ne lapset yleensä sillä hiljene että vanhempi "karjaisee" jotakin. Päinvastoin karjuvat nyt ja tulevaisuudessa kahta kovemmin kun mallikin tulee kotoa kätevästi.

Vierailija
19/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itku on kyllä niin ärsyttävää! Suu apposen auki ja pää punaisenä rääkyy. Tähän tullaan tietenkin sanomaan, että olethan sinäkin ollut lapsi. Niin olen ja onneksi en ole enää. Silti v###taa se parku.

Vierailija
20/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten itku on kyllä niin ärsyttävää! Suu apposen auki ja pää punaisenä rääkyy. Tähän tullaan tietenkin sanomaan, että olethan sinäkin ollut lapsi. Niin olen ja onneksi en ole enää. Silti v###taa se parku.

No onhan se. Mutta ärsyttävää on myös keski-ikäiset eukot pikkujouluissansa, mopoilevat teinit, etuilevat mummot, idiootit fb-kirppiksillä, tietyöt, paskaa musiikkia suoltavat ulkoilmakonsertit ja kännykän käyttäjät leffateatterissa. Elämä on, kannattaako siitä nyt niin kierroksia ottaa. Lapsen parku yleensä loppuu iän myötä, etenkin jos lapselle opetetaan kotona muitakin taitoja kuin pää punaisena huutaminen asioiden ratkomiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi