Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudelleen odottajat, miten aikaisin tunsit liikkeet?

04.05.2006 |

Miten aikaisin tunsitte lapsienne liikkeet? Itse odotan kolmattani ja viikkoja on täynnä 14. Pieniä tömähdyksiä on silloin tällöin tuntunut, mutta voiko niitä tuntea jo näin aikaisin jos on useampia synnytyksiä takana? Odottelin liikkeitä tuntuvaksi vasta viikon parin päästä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös odotan kolmatta lasta ja tunsin liikkeet selvästi rv 14+3 / 14+4 . Ja myöskin jo hieman aiemmin epäilin niitä tuntevani. Ensimmäisessä raskaudessa tunsin liikkeet rv 18+ jotain ja toisessa 16+ jotain. Noissa kahdessa raskaudessa istukka oli minulla etuseinämässä kun nyt taas kohdunpohjassa, minkä vuoksi varmaan osittain tunsin nyt niin aikaisin. Nyt viikkoja on 20+1 ja liikkeitä tunnen päivittäin runsaasti ja kovin ovat voimistuneet.

t. makkonen

Vierailija
2/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12+2 (ihan totta, tosin sillon olivat niitä perhosen siipien väpinöitä), mutta nyt kolmannesta meni taas tuonne 16+ viikolle. Joka kerta ollut istukka takaseinässä. Kyllä mä tossa 12+ ja oisko ollut 14+ viikoilla tunsin pariin kertaan jotain tässä kolmannessa, mutta varmasti vasta 16+.

Blues ja pikkukolmonen 19+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 16+0 tunsin ja kolmatta odotan. istukka mulla edessä mutta löytyyhän niitä paikkoja mihin ei oo sitä istukkaa. =)

my_selene ja neiti rv 36+3

Vierailija
4/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen liikeet tunnistin varmasti 17+0, toista odottaessa olen mielestäni tuntenut jotain jo 12+. Terveydenhoitaja kyllä sanoi, ettei se olisi mahdollista... Kuitenkin aina jos istun toispuoleisesti, tuntuu " nykäisyjä" sykkyrällä olevalla puolella.