Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan siivoojan pyytäminen treffeille. Miten?

Vierailija
09.09.2018 |

Töissä on näpsäkän näköinen naissiivooja joka on todella mukavan tuntuinen, hymyileväinen ja huumorintajuinen.

On jo pitkään tehnyt mieli pyytää häntä treffeille mutta en oo vielä uskaltanut enkä kehdannut.

Olisiko vinkkejä antaa miten vois siivoojaa lähestyä tahdikkaasti ja pyytää häntä ulos? En tahtoisi että hän säikähtäisi mun käytöstä ja alkaisi karttelemaan mua.

Hänen kanssaan on nimittäin päivittäin saanut hyvät naurut ja jutut aina aikaiseksi. Hänen näkemisensä päivittäin piristää aina työpäivääni huomattavasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siltä ihan ohimennen kiinnostaisiko sitä lähteä sun kanssas leffaan jonain päivänä.

Tai voisit tietenkin pohjustaa hommaa kyselemällä tykkääkö se käydä elokuvissa ja etukäteen tutkit tarjonnan ja ehdotat jonkun filmin katselemista.

Jos homma sujuu suht.koht. laadukkaasti, niin elokuvan jälkeen voisi ehdottaa jonnekin menoa, kahville, iltapalalle jonnekin tai jos juominen kiinnostaa, joku rauhallinen parempitasoinen ravintola voisi olla hyvä ratkaisu.

Jos olet mies, sinä tarjoat :-)

Vierailija
2/4 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran iskeä naista ravintolasta.

Olin Kittilässä ohikulkumatkalla raflassa ja kaksi hyvännäköistä naista istui baaritiskin tuoleilla.

Lähestyin itsevarman rennosti, esittelin itseni ja kerroin olevani Kittilässä ensimmäistä kertaa elämässäni ja kysyin myös mitähän täällä voisi tehdä tänä iltana?

Toinen naisista oli kääntyneenä puoleeni, mittaili minua päästä jalkoihin ja sanoi "ei yhtään mitään" ja jatkoi juttuaan seuralaisensa kanssa.

Silloin vituttu, mutta näin jälkeenpäin huvittaa koko tilanne :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa hänelle keksiä paketista (siis ei seksiä) ja kysy, lähetkö treffeille?

Valmistaudu siihen, että hän puhuu jotain sinulle tuntematonta kieltä.

Vierailija
4/4 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä leffaan ensitreffeille. Siellähän ei voi jutella. Mieluummin vaikka johonkin tapahtumaan, jos ravintolat ei kiinnosta.