Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen viihteellä

Vierailija
09.09.2018 |

Juhlimme ystävättärieni kanssa aika railakkaasti ja drinkit virtasi. Siinä sitten yön huumassa joku miesporukka lyöttäytyi seuraamme, oli ensin kevyttä flirttiä. Yhden kanssa heistä teimme hieman lähempää tuttavuutta ja taidettiin siinä pussatakin. Sitten tänä aamuna kuitenkin tämä mies heräsi sängystäni. Tämän ei todellakaan pitänyt mennä näin. Mitäänhän se ei sinänsä haittaisi, mutta ongelma on että minulla on mies. Emme siis asu yhdessä mieheni kanssa. Olen 26-vuotias nainen. En kaipaa mitään syytöksiä. Mitä teen, annanko vain olla ja annan tämän asian painua unholaan ajan kanssa, ja keskityn tulevaisuuteen mieheni kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, mitäs läksit?! 

Vierailija
2/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyit noin tekemään humalassa, tulisi sinun oikeasti pohtia tulevaisuutta miehesi kanssa. Mieti tarkkaan, miten ihmeessä pystyit miehellesi noin tekemään. Tämän jälkeen kerrot miehelle tilanteet, ja annat hänen päättää tulevaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani ennakkoon...

Vierailija
4/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloooooool

Vierailija
5/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh, tätä samaa taas?! Oliko mies sattumoisinse cash flow manager edellisestä sadustasi, jossa olitte konsulttitoimiston tyttöjen kanssa ”viihteellä”?

Vierailija
6/11 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille käy näin, nainen on pyhä Madonna.

Mutta jos kävisi, ehottaisin samaa kuin miehelle: ilmoitus kumppanille kuinka kävi ja ero.

Vierailija
7/11 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut vieläkään. Tavattiin eilen ja tavataan tänään myös. Kiusallista on kyllä, mutta en pysty kertomaan...

-Aloittaja

Vierailija
8/11 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan se ja sama mitä teet, tee mitä haluat. Miksi kyselet, kun ei asia tunnu sua hirveästi edes haittaavan?

Vierailija
9/11 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pitää kertoa ja hän saa päättää jatkosta. Siinä ainoa oikea toimintamalli.

Oma kantani on kyllä, että nykyisen suhteesi päättyminen ei ole suuri vahinko. Jos pystyt pettämään, olit humalassa tai et, niin et kyllä voi olla kunnolla mieheen sitoutunut. Tämä suhde mäkeen ja uusia seikkailuja kohti, niitä kuitenkin ihan selvästi tässä vaiheessa vielä haluat.

En itse kyllä ymmärrä pettämistä, miehiltä tai naisilta. Jos on vielä halua harrastella siellä täällä seksiä niin sitten on, minkäs sille mahtaa, mutta miksi satuttaa kumppania siinä samalla? Erotkaa ensin ja rellestäkää sitten tuolla yössä.

M33

Vierailija
10/11 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä semmoset moraalisaarnat sitten. Minua vain kiinnostaa miehet ylipäänsä, rakastan kyllä miestäni, mutta niin myös kaikkia muitakin miehiä.

Ja kukapa ei, veikkaan että kuka tahansa nainen on otettu komeasta miesseurasta, meni omassa suhteessa kuinka hyvin tahansa. Enkä siis ole mikään pentu enää..

Vierailija
11/11 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi ja anna sen itse päättää jatkaako tuollaisen tuuliviirin kanssa mihinkään.