Huonot äidit?
Suurin osa tuntemistani naisista, jotka ovat olleet nuorempina kovia ryyppäämään ja röökaamaan ovat nykyään yhden tai parin lapsen äitejä. Eivät omaa mitään koulutusta, eivät käy töissä ja seurustelevat jonkun typerän juoppolallin kanssa tai ovat jo eronneet lapsensa isän kanssa.
Ennen heidän juttunsa olivat viina ja parisuhdeongelmat. Nykyään lapset sekä tietysti viina ja parisuhdeongelmat.
Kommentit (3)
Mä olen ollut nuorempana kova ryyppäämään ja huumeitakin käytin. Puolisonikin oli aika kova juomaan alkoholia ennen lapsia. Nykyään kuitenkin kolmen lapsen nuorehko äiti. Ydinperheessä eletään, ja opiskelen korkeakoulussa. Miksi olisin huono äiti menneisyyteni vuoksi? Aika moni on joskus ollut kova ryyppäämään, eivätkö he siis saisi ikinä hankkia lapsia?
Joo kaikki naiset eivät automaattisesti ole hyviä äitejä, mutta olisi täysin väärin sanoa, että koulutus, työtilanne tai aikaisempi juominen vaikuttaisi tähän automaattisesti. Olen tavannut monia äitejä, jotka eivät ole kouluttautuneet ja ovat aikaisemmin olleet varsinaisia juhlijoita, mutta lapsen saannin jälkeen omistautuneet täysin lapselleen, ja ovat mitä parhaimpia äitejä. Toki olen myös tavannut sellaisia, jotka eivät ole ryyppäämistään lopettaneet lapsen saannin jälkeen. Lisäksi on niitä äitejä, jotka ovat super kiireisiä töittensä kanssa, ja hankkivat lapsia lähinnä vain biologisen kellon takia tai vaan koska naisen kuuluu saada lapsia, ja nyt heillä ei ole ollenkaan aikaa auttaa läksyissä jne. Toiset taas kiireiset korkeasti koulutetut äidit ovat hyviä äitejä, jotka tekevät aikaa lapsillensa.
Jaa-a