Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. perinteiset naiset luulevat olevansa jotain pyhimyksiä?

Vierailija
08.09.2018 |

Nämä perinteiset/uskonnolliset naiset moralisoivat muita naisia irtosuhteista ja siitä että he ovat vapaita. Kuulemma nainen on käytetty jos hän harrastaa seksiä. Vaimot ovat kuitenkin olleet miehille aina tavaroita ja omaisuutta, useissa maissa jopa kotieläinten tavalla vaihdettavaa valuuttaa. Tällainen nainen muka kunnioitettu? :DDD

Ei, kyllä sillä irtonaisella on enemmän itsekunnioitusta. Hän harrastaa seksiä kun haluaa ja hän on itsenäinen, vaimo joutuu luovuttamaan itsemääräämisensä ainakin osittain aviomiehelleen. Jos joku on käytetty, se on perinteinen nainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä jaksat.

Vierailija
2/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on huono itsetunto, ja oma arvo määräytyy silloin toisten silmien kautta. Ennen perinteinen nainen on ollut arvostettu ja kunnioitettu alistuvaisuutensa johdosta sen verran mitä nainen voi olla, ja sitä nämä naiset tavoittelevat edelleen. Samoin toisten alentaminen voi hetkeksi kohottaa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten toisten naisten arvostelemisesta pitäisi luopua ylipäätään. Eläkää omia elämiänne.

Vierailija
4/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä perinteiset/uskonnolliset naiset moralisoivat muita naisia irtosuhteista ja siitä että he ovat vapaita. Kuulemma nainen on käytetty jos hän harrastaa seksiä. Vaimot ovat kuitenkin olleet miehille aina tavaroita ja omaisuutta, useissa maissa jopa kotieläinten tavalla vaihdettavaa valuuttaa. Tällainen nainen muka kunnioitettu? :DDD

Ei, kyllä sillä irtonaisella on enemmän itsekunnioitusta. Hän harrastaa seksiä kun haluaa ja hän on itsenäinen, vaimo joutuu luovuttamaan itsemääräämisensä ainakin osittain aviomiehelleen. Jos joku on käytetty, se on perinteinen nainen.

Perinteistä naista joka ei hillu jakorasiana räkölöissä, häntä vaan kunnioittaa ja arvostaa aivan toisin kuin kännistä jakorasiaa.

Oma vika jos huonon alistavan narsistin miehekseen hyväksyy.

Vierailija
5/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten toisten naisten arvostelemisesta pitäisi luopua ylipäätään. Eläkää omia elämiänne.

No niinpä! V***ttaa, kun aikuiset naiset keskittävät kaiken energiansa toisten naisten arvosteluun, päsmäröintiin, analysointiin ja vähättelyyn. Kaikki omasta muotista ja arvomaailmasta poikkeava otetaan niin hirveän henkilökohtaisesti. Onneksi olen nyt löytänyt muutamia oikeasti mukavia ja terveellä itsetunnolla varustettuja ystävättäriä.

Vierailija
6/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella olen käytetty jos säästän itseäni avioliittoon miehelle joka minua arvostaa ja haluan harrastaa seksiä vain hänen kanssaan?

En arvosta irtosuhteilua koska todella monet miehet ajattelevat rumasti näistä naisista, joten en todellakaan haluaisi olla missään intiimissä kontaktissa sellaisen kanssa saati sit antaa nautintoa sellaiselle enkä itse hyötyisi siitä mitenkään, päinvastoin.

Jos joku todellakin kokee saavansa jotain hyvää irtosuhteista niin siitä vaan.

Vierailija
7/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, nainenhan ei voi itsenäisesti haluta elää yksiavioisesti parisuhteessa :D

Aloittajaressukka ei vain tiedä, mikä on itsenäinen nainen, ei avioliitto muuten pelottais noin paljon.

t.kristallikissa

Vierailija
8/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille(kin) on annetu oma tahto ja vapaus tehdä mitä haluavat. Ei tarvitse heittäytyä marttyyriksi, jos sitä ei itse halua.

Itse syyllistän marttyyri-naiset ja heidän tapansa tuomita kaikki muut.

Vierailija
9/9 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on epäperinteinen nainen?? :D ja mikä on perinteinen nainen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi