Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pikkuhousunsuojaa säännöllisesti päivittäin? Miksi?

Vierailija
08.09.2018 |

Olen nyt viimeaikoina ruvennut käyttämään paljon enemmän kun ennen. Aikaisemmin käytin vaan menkkojen alussa ja lopussa, nyt joudun käyttämään jokapäivä. Mulle laitettiin kierukka ja se on lisännyt vuotoa tosi paljon. Olen tosi kosteena jatkuvasti ja tuntuu että valuu kokoajan Monta suojaa saa vaihtaa päivässä. Valkovuoto siis kyseessä, vuotoa tullut runsaasti nyt parin kuukauden verran.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä piti käyttää kun valkovuoto oli niin runsasta. Näin kolmekymppisenä ei onneksi tarvitse mitään suojia muuten kuin menkkojen aikaan.

Vierailija
22/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan. Rahan ja ympäristön tuhlausta. Ymmärrän jos on esim. runsas valkovuoto ja haluaa suojella pikkareita, mutta itse pärjään mainiosti ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin silloin tällöin, vuosiin ei ole ollut tarvetta. Kenties nyt raskaana ollessa olisi taas syytä käyttää, vaihdan alushousut noin neljä kertaa päivässä.

Vierailija
24/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ne muhivat turhaan alapäässä. Vaihdan mieluummin alushousuja useammin jos tarve.

Vierailija
25/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, tosi harvoin on edes pikkareita jalassa.

Vierailija
26/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän pitkiä housuja päivittäin,ne suojaa pikkuhousuja likaantumiselta.

M55

Vierailija
27/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kodin ulkopuolella. Housut märkinä muuten.

Vierailija
28/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska olen heti valmista mallia välillä vähän liiankin märkä jos innostun. Käytän suojia aina paljon helpompaa. Märät päälihousut ois paljon nolompi juttu.

Vierailija
29/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain kuukautisten viimeisinä päivinä kun vuoto on enää pientä tiputtelua. Kuukautisten välillä en vuoda niin paljon että tarvitsisi olla pikkuhousunsuoja.

Vierailija
30/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottavaa jos pikkarit on hiukankin märät tai limaiset. En voi tietää milloin valkovuoto on minkäkinlaista tai koska tulee enemmän tai vähemmän. Vaihtelee niin paljon. Joten pikkuhousunsuoja on aina.

Vierailija
31/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kätevä esim. urheillessa. Vetää teipillä kiinni lippikseen niin ei heti hiki valu silmiin. Ja auton ratissa, joka tahtoo kuumeta helteellä, vaikka on ilmastointi.

M46

Vierailija
32/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä,riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko joillain olla niin kuiva?

Vierailija
33/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin kuukautisten aikaan. Konisaatioiden jälkeen jouduin käyttämään pari kolme viikkoa putkeen ja se oli ihan hirveää, onneksi ei normaalielämässä tarvi. Vaihdan sitten vaan pikkarit jos tuntuu siltä.

Vierailija
34/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ovulaation aikaan koska sillon oon märkänä kokoajan ja kastuu päällihousutkin ilman suojaa, muuten ei oo tarvetta.

Vierailija
35/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kun käytän pikkuhuosuja paitsi stringien kanssa, jolloin käytän minitamponia. Valkovuoto on ollut runsasta 10 vuotiaasta lähtien. Muuten pikkarit kastuu puolessa tunnissa, eikä märissäkään huvita olla.

Vierailija
36/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi kiinnostaa ketään näin paljon? Ilmeisesti aloittaja on joku pervo, joka haluaa lukea naisten intiimialueiden eritteiden kuvauksia.

Vierailija
37/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä,riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko joillain olla niin kuiva?

Mitä sitä ihmettelemään, ihmiset ei vaan kaikki ole samanlaisia.

Viimeksi olen teininä tarvinnut suojia. Joo, olen varmasti ”kuivempi” nykyään (varmasti hormoonaalisella ehkäisyllä on vaikutusta), mutta tarpeen vaatiessa voi myös vaan vaihtaa alushousut. En halua hauduttaa alapäätä suojilla.

Vierailija
38/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelun aihe täytyy olla monelle lukija äijälle lauantai- illan pelastus: märkiä ala-päitä kun näyttää riittävän😉

Vierailija
39/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kokoajan, kotona oon ilman sillon ei haittaa jos pikkarit on kosteet.

Töissä käytän ja yleensäkin kodin ulkopuolella viihteellä yms. On vaan paljon helpompi vessassa käydessä vaihtaa kuiva suoja jos on tarvis kun ruveta sählää pikkareitten vaihdon kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi