Käytätkö pikkuhousunsuojaa säännöllisesti päivittäin? Miksi?
Olen nyt viimeaikoina ruvennut käyttämään paljon enemmän kun ennen. Aikaisemmin käytin vaan menkkojen alussa ja lopussa, nyt joudun käyttämään jokapäivä. Mulle laitettiin kierukka ja se on lisännyt vuotoa tosi paljon. Olen tosi kosteena jatkuvasti ja tuntuu että valuu kokoajan Monta suojaa saa vaihtaa päivässä. Valkovuoto siis kyseessä, vuotoa tullut runsaasti nyt parin kuukauden verran.
Kommentit (39)
En käytä ollenkaan. Rahan ja ympäristön tuhlausta. Ymmärrän jos on esim. runsas valkovuoto ja haluaa suojella pikkareita, mutta itse pärjään mainiosti ilman.
Ennen käytin silloin tällöin, vuosiin ei ole ollut tarvetta. Kenties nyt raskaana ollessa olisi taas syytä käyttää, vaihdan alushousut noin neljä kertaa päivässä.
En käytä, ne muhivat turhaan alapäässä. Vaihdan mieluummin alushousuja useammin jos tarve.
En käytä, tosi harvoin on edes pikkareita jalassa.
Kyllä käytän pitkiä housuja päivittäin,ne suojaa pikkuhousuja likaantumiselta.
M55
Aina kodin ulkopuolella. Housut märkinä muuten.
Käytän koska olen heti valmista mallia välillä vähän liiankin märkä jos innostun. Käytän suojia aina paljon helpompaa. Märät päälihousut ois paljon nolompi juttu.
Käytän vain kuukautisten viimeisinä päivinä kun vuoto on enää pientä tiputtelua. Kuukautisten välillä en vuoda niin paljon että tarvitsisi olla pikkuhousunsuoja.
On inhottavaa jos pikkarit on hiukankin märät tai limaiset. En voi tietää milloin valkovuoto on minkäkinlaista tai koska tulee enemmän tai vähemmän. Vaihtelee niin paljon. Joten pikkuhousunsuoja on aina.
Se on kätevä esim. urheillessa. Vetää teipillä kiinni lippikseen niin ei heti hiki valu silmiin. Ja auton ratissa, joka tahtoo kuumeta helteellä, vaikka on ilmastointi.
M46
Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä,riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko joillain olla niin kuiva?
En käytä kuin kuukautisten aikaan. Konisaatioiden jälkeen jouduin käyttämään pari kolme viikkoa putkeen ja se oli ihan hirveää, onneksi ei normaalielämässä tarvi. Vaihdan sitten vaan pikkarit jos tuntuu siltä.
Käytän ovulaation aikaan koska sillon oon märkänä kokoajan ja kastuu päällihousutkin ilman suojaa, muuten ei oo tarvetta.
Käytän aina kun käytän pikkuhuosuja paitsi stringien kanssa, jolloin käytän minitamponia. Valkovuoto on ollut runsasta 10 vuotiaasta lähtien. Muuten pikkarit kastuu puolessa tunnissa, eikä märissäkään huvita olla.
Miten tämä voi kiinnostaa ketään näin paljon? Ilmeisesti aloittaja on joku pervo, joka haluaa lukea naisten intiimialueiden eritteiden kuvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä,riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko joillain olla niin kuiva?
Mitä sitä ihmettelemään, ihmiset ei vaan kaikki ole samanlaisia.
Viimeksi olen teininä tarvinnut suojia. Joo, olen varmasti ”kuivempi” nykyään (varmasti hormoonaalisella ehkäisyllä on vaikutusta), mutta tarpeen vaatiessa voi myös vaan vaihtaa alushousut. En halua hauduttaa alapäätä suojilla.
Tää keskustelun aihe täytyy olla monelle lukija äijälle lauantai- illan pelastus: märkiä ala-päitä kun näyttää riittävän😉
En käytä kokoajan, kotona oon ilman sillon ei haittaa jos pikkarit on kosteet.
Töissä käytän ja yleensäkin kodin ulkopuolella viihteellä yms. On vaan paljon helpompi vessassa käydessä vaihtaa kuiva suoja jos on tarvis kun ruveta sählää pikkareitten vaihdon kans.
Teininä piti käyttää kun valkovuoto oli niin runsasta. Näin kolmekymppisenä ei onneksi tarvitse mitään suojia muuten kuin menkkojen aikaan.