Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pikkuhousunsuojaa säännöllisesti päivittäin? Miksi?

Vierailija
08.09.2018 |

Olen nyt viimeaikoina ruvennut käyttämään paljon enemmän kun ennen. Aikaisemmin käytin vaan menkkojen alussa ja lopussa, nyt joudun käyttämään jokapäivä. Mulle laitettiin kierukka ja se on lisännyt vuotoa tosi paljon. Olen tosi kosteena jatkuvasti ja tuntuu että valuu kokoajan Monta suojaa saa vaihtaa päivässä. Valkovuoto siis kyseessä, vuotoa tullut runsaasti nyt parin kuukauden verran.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri tarvetta käyttää kuin ovulaation aikoihin ja menkkojen alkamista odotellessa.

Vierailija
2/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin. Valkovuotoa kuitenkin tulee joka päivä, ja oviksen aikaan todella runsaastikin joutuu vaihtamaankin sillon monesti päivässä, joten ei ois kiva märissä housuissa kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka päivä. Ei ole mitään tulehdusta yms. Märkyyttä vaan piisaa. Nukun aina yöt ilma alkkareita jos ilmakylvyt auttais. Pikkuhousunsuojia ei kai suositella jatkuvasti käytettäväksi mutta pakko laittaa jos koko päivän liikenteessä. Harvassa on ne päivät että menee ilman pikkuhousunsuojaa. Melko rasittava ongelma tämä.

Vierailija
4/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei sovi minulle niiden jokapäiväinen käyttäminen.

Vierailija
5/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt. N50

Vierailija
6/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojia käytän työpäivän ajan ja kun menen kuntosalille tai menkkojen lähestyessä sekä pari päivää menkkojen jälkeen.

Vierailija
7/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut ottamaan pikkuhousunsuojat käyttöön omituisen ongelman vuoksi: ilman pikkuhousunsuojaa limakalvojen kosteus "liimaa" pikkarit häpyyni kiinni, mikä aiheuttaa todella epämukavia tuntemuksia etenkin liikkuessa. Oon harkinnut kestopikkuhousunsuojien ostamista, sillä kankaiset suojat olisivat varmaan limakalvoillekin paremmat. Onko kenelläkään tietoa, mistä sellaisia saisi hankittua?

Vierailija
8/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt, vaihdan pikkarit tarvittaessa ja välillä pyyhin itseäni vauvan kosteuspyyhkeillä.

Vierailija
9/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä, mulla on varmaan 50 pikkarit joten voin vaihtaa uusiin just niin usein kun tarvis. En halua niitä pikkuhousunsuojissa käytettäviä kemikaaleja lähelle intiimialuettani.

Vierailija
10/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän,koska kärsin edelleen virtsankarkailusta joka alkoi synnytyksestä. Koitan jumpata lantionpohjalihaksia mutta toistaiseksi ei ole auttanut tarpeeksi.

Vierailija
11/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuoja-hullu taas aloittanut saman avauksen, ja alapeukuttaa sitten niitä jotka kertovat käyttävänsä.

Lopetas nyt jo.

Vierailija
12/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut runsas valkovuoto teini-iästä saakka. Muistan ajat kun olin yläasteella ja lukiossa pikkuhousut märkänä kun en tiennyt pikkuhousunsuojista, häpeilin hajua. Pikkuhousut menevät haaroista päivänaikana pahimmillaan läpimäriksi jos en käytä pikkuhousunsuojia. Se märkä tunne on todella epämiellyttävä.

Ei puhettakaan että menisin esim. töihin ilman suojaa. Kotona olen ilman suojaa ja vaihdan vuodon takia pikkuhousut 1-4 kertaa päivässä. Yöt nukun usein ilman suojaa, silloin saa alapääni tuulettua.

Vierailija
13/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käytän ja nyt taas pidän taukoa. Toisaalta en ymmärrä miksi käytän koska minulta on otettu kohtu pois jo monta vuotta sitten niin ei ole tietenkään mitään vuotoja.

Vierailija
14/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, jos kotoa lähden tuntikausiksi autoillen kymmeniä kilometrejä t. kauemmaskin. On varmempi olo, vaikkei periaatteessa tarviskaan. Ja raikkaampi olo kuitenkin. Kotona ollessa en käytä, jos ja kun voi vaihtaa pikkarit vaikka miten monta kertaa päivässä ja miksei pitkät housutkin.

Vierailija
15/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alapää kestomärkä. Ärsyttävää. Siksi pidän esim. töissä aina pikkuhousunsuojaa. Vaihtamaan joudun kuivan suojan monta kertaa päivässä. Minulla ei ole mitään tulehdusta tms.

Mutta toisaalta tässä haitassa on seksin kannalta se hyvä puoli, että koska on koko ajan kostea, on myös heti valmis. Mies tykkää siitä! :)

Vierailija
16/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt, vaihdan pikkarit tarvittaessa ja välillä pyyhin itseäni vauvan kosteuspyyhkeillä.

Miksi et vaan pesaise vedellä?

Vierailija
17/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käytän, valkovuoto on runsasta. Lääkärin toimesta ei ole mitään tulehduksia todettu, eikä hiivaa ole. Öiain nukun ilman pikkuhousuja, ilmakylpyjä. Menkkojen aikana toki öisinkin pikkuhousut ja kunnon side.

Vierailija
18/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla on siis tämä ongelma, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen kuinka valkovuotoa välillä valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon.

Vierailija
19/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina ihan vakkaristi pikkuhousunsuojaa päivisin. Ei haudo tai aiheuta muutakaan vaivaa, oon niin tottunut siihen. Yöllä nukun aina ilman, niin saan samalla vähän "ilmakylpyä". Pitkällään ei valkovuotoa valu, kun illalla just ennen sänkyynmenoa käyn alapesulla ja aamulla laitan heti pikkarisuojan.

Vierailija
20/39 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla on siis tämä ongelma, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen kuinka valkovuotoa välillä valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon.

Jos vuoto on normaalinväristä ja terveen hajuista niin kaipa tuo on vain yksilöllinen ominaisuus, jolle ei voi mitään. Liian rajun pesemisen olen kuullut tuollaista joillekin aiheuttavan ja samoin justiinsa jopa itse pikkuhousunsuojien. Normaalihygienia, joku intiimipesuneste esimerkiksi kerran päivässä tms luulis olevan paras apu tuohon vaivaan, jos mikään on ylipäätään auttaakseen.

Mulla on ihan kuivat pöksyt eikä valkovuotoa ole niin paljoa ikinä että se kastelisi housut. Ainoastaan tiettyyn aikaan kuukaudesta ajatukset harhailee vähän liian herkästi tuhmiin asioihin, jolloin alkkarit kastuu usein vähän liiaksi :D Mut tätä en pidä huolestuttavana, siihen auttaa se että yrittää pitää ajatukset kurissa, vaikka välillä vaikeaa onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan