Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääni, puhe, "supliikki"

Vierailija
07.09.2018 |

Kuuntelin tänään taas jotain puhelinlangat laulaa tms. radio-ohjelmaa, johon voi soittaa ja rupatella hetken toivoessaan jotain tiettyä biisiä. Taas siellä oli soittajissa ainakin kaksi miestä, joiden kohdalla heräsi heti kiinnostus; heillä oli miellyttävä ääni, olivat puheliaita ja hauskoja, ns. supliikkeja.

Tällä palstalla jankutetaan laatikkopäistä ja metsästäjänsilmistä, mutta itse olen oikeasti aikoinaan "ihastunut" miehiin ihan vain sen takia, että heillä on ollut niin kiva ääni ja kivat jutut. Joskus kävi jopa mielessä, että yritän netin kautta etsiä jonkun tuollaisen soittajan profiilin FB:stä tai muuten saada häneen kontaktin, kun heräsi kiinnostus ihan sen perusteella, mitä ja miten hän jutteli. Mutta tänäänkin ne kaksi kiinnostavaa osoittautuivat - tottakai - varatuiksi; mainitsivat sivulauseessa vaimonsa.

Olenko ainoa nainen, jolle on tärkeää miehen sosiaalisuus, juttelutaidot ja ääni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Kuinka tärkeää sinulle on kiinnostuksen heräämiseksi toisen ihmisen ääni ja puhetapa? Oletko ihastunut joskus jo puhelimessa, kun netissä tavattu tuttavuus on soittanut?

Vierailija
2/2 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui jo 90-luvulla: tutustuin mieheen netissä, hän asui reilun sadan kilometrin päässä. Kirjoittelu vaihtui nopeasti puheluihin (siihen aikaan ei ollut mitään skypeä). Mieletön ääni ja hauskat jutut. Olin ihan myyty. Puhelun jälkeen tuli usein vielä useita viestejä ja sekin oli haustaa.

Kun vihdoin tapasimme niin selvisi nopeasti mistä niin matala, hienosti kaikuva ääni tuli; oli hieman "kaikupohjaa" eli ruumiinrakenne kuin miespuolisella basso-oopperalaulajalla. Ja sittemmin sekin selvisi, miksi hän oli alkuillasta niin aktiivinen mutta sitten ne puhelun jälkeiset viestit nopeasti loppuivat: hän ilmeisesti veti viinaa ja tekstaili ja sitten sammui. Mutta kyllä, ääni on tärkeä, vielä tärkeämpää se että on seurallinen ja puhelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla