Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä myytte torissa tai huuto.netissä?

Vierailija
07.09.2018 |

Ostaako siellä ihmiset yksittäisiä vaatteita vai pitäisikö myydä vaatepakettina? Vai meneekö vaatteet ollenkaan ellei ole mitään ihmeempää merkkiä?

Entä lasten lelut?

Olisiko fiksumpaa viedä kirpputorille vai myydä yksittäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut myyntiin vain sellaisia tavaroita, joista löytyy ostetaan-imoituksia. Ajattelen, etten turhaan näe vaivaa kuvaamalla, mittaamalla yms jos ei tuotteelle ole edes kysyntää.

Vierailija
2/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytettyjä sotahuutoja. Vain 999 euroa per huuto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytettyjä Muumi-mukeja.

T: Kìlttìmìes

Vierailija
4/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan aikuisten vaatteita ei kannata myydä paketteina.

Itselläni on iso läjä hyväkuntoisia vaatteita laihtumisen jäljiltä jäänyt käyttämättömiksi ja tekisi mieli laittaa ne myyntiin.

Vierailija
5/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteet on menneet niin paketteina kuin yksittäisinä. Esimerkiksi tietyt merkkituotteet yksittäisenä, samoin juhla- ja ulkovaatteet sekä kengät. Paketteina sitten peruspitovaatetta.

Lelut vähän riippuu siitä, mitä leluja.  Omaksi ilmoitukseksi laittaisin isommat/kalliimmat lelut, mutta pakettina taas sitten muut samansorttiset lelut. Sellaisia sekalaisia "tässä meidän perheen lasten kaikki leluroinat viimeseltä 10 vuodelta"-tyyppiset paketit varmaan jää ostamatta, mutta vaikka paketti "nukke + nukentarvikkeet" tai "leikkihella + kasa astioita ja ruokia" menisi varmaan hyvinkin, jos vaan hinta on kohdallaan.

Itse olen myynyt (ja antanut) edellämainittujen lisäksi tarpeettomia huonekaluja ja pakettina omat äitiysvaatteet. Lisäksi lastentarvikkeita on mennyt hyvin (sitteri, hoitoalusta, turvakaukalo jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi