Vanhanaikaista puhua normaalipainosta
Kommentit (8)
Nykyään taitaa tuo valas- tai hyljemäinen ulkomuoto olla se normaali jota pitäisi ylistää. Yäk. Huoh.
läski on uusi "normaali", eikös se ole selvää jos 40+ miehistäkin jo 75% on lihavia ja ylipainoisia.
Se on lähinnä koomista, että nämä läskit koittavat perustella itselleen että se on ok.
Vain koirat pitävät luista
Ihanan pehmeä
Jotain mistä ottaa kiinni
Sipsipusseihin, makeisiin ja muihin herkkuihin pitäisi saada vastaavat varoituskuvat kuin on tupakka-askeissa. Tältä näyttää rasvan peittämä sisäelin. Tässä on impotentti, tai ei ole varma kun ei ole kaluaan nähnyt vuosiin.
Normaalipaino on se paino, jossa et ole yli- tai alipainoinen ja jossa kehosi toimii kuten sen normaalisti kuuluukin. Se paino on usein seurausta riittävän terveellisistä elämäntavoista.
Yleisyys ei muuta normaaliutta, esimerkki: Ei ole normaalia, että minä, 24v nainen olen niin lihava, etten voi saada lapsia, vaikka tällainen ilmiö on nuorten naisten keskuudessa yleisempää kuin koskaan ennen. Kehoni ei ole normaalitilassa, koska se häiriön (lihavuuden) vuoksi voi toimia kuten se normaalisti toimisi (hedelmällisyys).
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino on se paino, jossa et ole yli- tai alipainoinen ja jossa kehosi toimii kuten sen normaalisti kuuluukin. Se paino on usein seurausta riittävän terveellisistä elämäntavoista.
Yleisyys ei muuta normaaliutta, esimerkki: Ei ole normaalia, että minä, 24v nainen olen niin lihava, etten voi saada lapsia, vaikka tällainen ilmiö on nuorten naisten keskuudessa yleisempää kuin koskaan ennen. Kehoni ei ole normaalitilassa, koska se häiriön (lihavuuden) vuoksi voi toimia kuten se normaalisti toimisi (hedelmällisyys).
Lasten kannalta hyvä asia, koska miten sellainen nainen lapsista kykenisi huolehtimaan, jos perustaitoihin kuuluva syöminen on niin hukassa.
On tosiaan vanhanaikaista puhua normaalipainosta ja ali- tai ylipainosta.
Minä keksin uudet painoluokat:
sipsuti-sipsuti -paino
töpsis-töpsis -paino
tömis-tömis -paino
dudum-dudum -paino
Kaikki on normaalia. Kaikki on kaunista. Ketään ei saa kehua.
up