Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhanaikaista puhua normaalipainosta

Vierailija
07.09.2018 |

Mikä muka on normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa tuo valas- tai hyljemäinen ulkomuoto olla se normaali jota pitäisi ylistää. Yäk. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski on uusi "normaali", eikös se ole selvää jos 40+ miehistäkin jo 75% on lihavia ja ylipainoisia.

Se on lähinnä koomista, että nämä läskit koittavat perustella itselleen että se on ok.

Vain koirat pitävät luista

Ihanan pehmeä

Jotain mistä ottaa kiinni

Sipsipusseihin, makeisiin ja muihin herkkuihin pitäisi saada vastaavat varoituskuvat kuin on tupakka-askeissa. Tältä näyttää rasvan peittämä sisäelin. Tässä on impotentti, tai ei ole varma kun ei ole kaluaan nähnyt vuosiin.

Vierailija
4/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus miinus 100-120

Vierailija
5/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino on se paino, jossa et ole yli- tai alipainoinen ja jossa kehosi toimii kuten sen normaalisti kuuluukin. Se paino on usein seurausta riittävän terveellisistä elämäntavoista.

Yleisyys ei muuta normaaliutta,  esimerkki: Ei ole normaalia, että minä, 24v nainen olen niin lihava, etten voi saada lapsia, vaikka tällainen ilmiö on nuorten naisten keskuudessa yleisempää kuin koskaan ennen. Kehoni ei ole normaalitilassa, koska se häiriön (lihavuuden) vuoksi voi toimia kuten se normaalisti toimisi (hedelmällisyys). 

Vierailija
6/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino on se paino, jossa et ole yli- tai alipainoinen ja jossa kehosi toimii kuten sen normaalisti kuuluukin. Se paino on usein seurausta riittävän terveellisistä elämäntavoista.

Yleisyys ei muuta normaaliutta,  esimerkki: Ei ole normaalia, että minä, 24v nainen olen niin lihava, etten voi saada lapsia, vaikka tällainen ilmiö on nuorten naisten keskuudessa yleisempää kuin koskaan ennen. Kehoni ei ole normaalitilassa, koska se häiriön (lihavuuden) vuoksi voi toimia kuten se normaalisti toimisi (hedelmällisyys). 

Lasten kannalta hyvä asia, koska miten sellainen nainen lapsista kykenisi huolehtimaan, jos perustaitoihin kuuluva syöminen on niin hukassa.

Vierailija
7/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan vanhanaikaista puhua normaalipainosta ja ali- tai ylipainosta.

Minä keksin uudet painoluokat:

sipsuti-sipsuti -paino

töpsis-töpsis -paino

tömis-tömis -paino

dudum-dudum -paino

Vierailija
8/8 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on normaalia. Kaikki on kaunista. Ketään ei saa kehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme