Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One step liuskatesti näyttää haamua. Auttakaa oikeasti! Oon itekin vasta lapsi

Vierailija
07.09.2018 |

One step liuskatesti näyttää selvää haamua. Mutta siis todellakin haamua. Näyttääkö ne aina noin vaigga nega? Syön pillereitä, mutta menkat viikon myöhässä. On ollut ennenkin stressin takia myöhässä.
Olen 16v ja en halua lasta vielä. Enkä saarnoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toinen, kalliimpi testi tai soita suoraan omalle terveysasemalle

Vierailija
2/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu on plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan iitse joutunut testiä tekemään, mutta itse tekisin varmaan uuden testin hiukan myöhemmin, vaikka muutaman päivän päästä. Kalliimmalla testillä, esim clear bluella varmaan voisi saada selkeämmän vastauksen. Jos testi on positiivinen niin lääkäriin keskustelemaan siitä abortista. En ota kantaa, kannattaako vanhemmille kertoa, tietysti, asioiden hoimaminen on helpompaa jos on turvallinen aikuinen mukana, mutta aivan varmasti abortin saa tehtyä myös salassa. Uskoisin. 

Vierailija
4/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo eka etkä vika teiniäiti. Ja vauvan voi antaa adoptioon joka on todella hyvä teko. 

Jos nyt edes ootkaan raskaana. Haamu voi tulla vanhaan testiin muutenkin. Tuliko haamu heti vai myöhemmin?

Vierailija
5/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toinen testi. Tosin siltä näyttää että olet raskaana. Soittoa terveyskeskukseen sitten vaan. Abortin voi tehdä vanhemmilta salaa tuossa iässä, ainakin 90-luvulla pystyi niin eiköhän vieläkin onnistu.

Vierailija
6/6 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jossain koulussa? Kouluterveydenhoitajallekin voi mennä ensin, hän auttaa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän