Nyt mä en enää kestä (Tinderistä)
Olen ollut Tinderissä nyt vähän yli kolme vuotta. Tuona aikana olen tavannut 14 miestä eikä yksikään johtanut seurusteluun. Muutama vähän pidempiaikainen tapailu joista olin jo todella innoissani ja parista jopa ajattelin että näistähän voisi jopa tulla jotain. Vaan ei. Miehet katoavat jälkiä jättämättä ja syytä en koskaan saa, missä meni pieleen? Teinkö jotain väärin? Ystäväni liittyi avioeronsa jälkeen kuukausi sitten Tinderiin ja nyt jo seurustelee! En tiedä montaako miestä ehti tapailla ennen tätä, mutta nyt jo hehkuttaa ikuista rakkautta Instagramissa. Mikä ihme mussa on vikana vai onko mulla vaan uskomattoman huono tuuri miesten suhteen? T. Ikisinkku(ko)?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä koskaan kysynyt niiltä miehiltä, joiden kanssa tapailit pidempään, mikseivät he enää vastaa tai ottanut niihin yhteyttä, kun heistä ei kuulu? Vai onko ne vaan jättäneet vastaamatta yhtäkkiä kaikkiin sun yhteydenottoihin?
Jos mies on alkanut etääntymään, olen laittanut kuitenkin vielä viestiä perään, ehdottanut tapaamista ja/tai kysellyt kuulumisia. Lukevat viestin mutta vastausta ei kuulu, joten poistan miehen numeron (etten siten jää vahingossakaan roikkumaan). Oletan että mies kyllä ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, mutta eivät he ota. En halua roikkua kenessäkään ja tajuan kyllä jos miehen puolelta kiinnostusta ei enää ole. Ap
Eli et ole kysynyt mikä meni pieleen?
Toivottavasti et ole sitä lajia että laittelet viestejä "mitä kuuluu :)" "ikävä" "onko kiirepäivä murulla" ym. mitkä saa kyllä naisenkin ottamaan jalat alleen.
Jos miehestä ei ole hetkeen kuulunut, en mä kyllä siinä vaiheessa alkaisi kyselemään, miksi niin on käynyt, koska aika takertuvaistahan sekin on. Ihan normaalisti kyselen kuulumisia (vaikka niin ei ilmeisesti siis saa tehdä?) ja jos ei vastausta kuulu tai saan pari nihkeää yhden sanan vastausta on aika selvää, että mies ei ole enää kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa mahdollisuus miehelle joka ei heti kolahda. Mulla oli takana useita epäonnistuneita deittejä pelimiesten kanssa, kunnes päätin etten mene enää deiteille sellaisten miesten kanssa jotka heittävät läppää ja flirttailevat avoimesti. Nykyinen miesystäväni oli tosi sitkeä ja pommitti mua useamman viikon viesteillä ennen kuin edes annoin mun numeron, koska pidin häntäkin kivan ulkonäön ja supliikin takia pelimiehenä.
Mies oli kuitenkin aidosti kiinnostunut musta ja vaikka edelleen kirjoitteli myös muille, mäkin kiinnostuin. Pikku hiljaa molemmilta jäi pois muut keskustelukumppanit ja Tinder.
Eli mä en tosiaan heti lämmennyt miehen jutuille koska hän ei vaikuttanut kiinnostavalta jostain syystä. Kun luovuin ajatuksesta että heti pitäs kolahtaa niin tajusin, että tinderistä puuttuu sellainen avoin tutustumisenhalu, kaikki on kertakäyttöistä kun uusia matcheja satelee.
Nyt kuitenkin mies on maailman kiltein, kiinnostavin ja herkin ihminen kenet olen koskaan tavannut, enkä olisi uskonut ekojen keskustelujen perusteella. :)
Flirtit pelimiehet kannattaa jättää suosiolla rauhaan, niistä on vaan harmia.
Flirtit pelimiehet kannattaa jättää rauhaan, mutta kivannäköinen, supliikki, viesteillä pommitteleva mies on ihan eri asia?
Aloittaja: unohda se Tinder. Kolme vuotta?! Itse huomasin alle kolmessa viikossa, että nettideittailu ei ole minun juttuni, Tinderiä en vaivautunut edes kokeilemaan.
Kyllä ne pelimiehet oppii tunnistamaan kun muutaman sellaisen tapaa. On eri asia olla puhelias ja sosiaalinen kun yliflirtti. Jostain syystä miehet vaan luulevat, etteivät paljastu. Teennäinen itsevarmuus ja pinnallisuus paistaa läpi, mutta supliikki ja sosiaalinen mies muuten vaan paljastaa myös heikkouksiaan heti alussa, kertoo oikeasti asioita, joita pelimies ei kertoisi.
Ulkoa opeteltu naisten naurattaminen on yllättävän ilmeistä, jos vaan osaa yhtään nähdä sen läpi. Itse haksahdin kolme kertaa peräkkäin pelimieheen, luulin heidän olevan kiinnostuneita minusta, mutta halusivat vaan seksiä ja olivat valmiita näkemään vaivaa sen eteen.
Kun vaihtaa mielessään itsensä tilalle kenet tahansa naisen ja kuvittelee nk.pelimiehen siihen sanomaan ne samat höpinät, niin huomaa eron. Ne kertoo samat asiat kaikille. :)
Neljättoista treffit kolmen vuoden aikana on aika vähän, oletko antanut mahdollisuuden myös sellaisille ehdokkaille, jotka ei oo ihan heti natsannut?
Tapasin 27 miestä nettideittien kautta ( ei tinder). Viimeisin on se jota kannatti odottaa.
Kolme vuotta meni helmen löytämiseen.
Pari tapailutyyppiä välissä.
Yritän kai sanoa että kaikki on mahdollista vaikkakin epätodennäköistä.... monet kerrat jo luovutin ja turhauduin koko touhuun.
Todella Toivon etten koskaan enää joudu palaamaan kumppanin etsimiseen netistä.
Kuin neulaa heinäsuovasta etsisi.
Niin erikoisia kokemuksia mullakin siitä touhusta.
Mut lopulta kävi hyvin, uskomatonta mutta totta. Tai ainakin toistaiseksi siis....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ollut tindereissä tai missään, minusta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun asian antaa olla ja elää omaa elämää niin se sopiva kumppani tulee kohdalle eikä tarvitse väkisin etsiä ja yrittää deittailla monia ihmisiä.
Ellet ole aivan poikkeuksellisen upea joko ulkonäöltä tai luonteeltasi niin tuskin se oikea noin vain kävelee luoksesi ja iskee sinut.
Kyllä vähän täytyy itsekin olla aloitteellinen, jos haluaa sen miehen löytää.
Tinderistä sitä miestä ei toki tarvitse välttämättä etsiä.
Jep. Eipä ole ikinä tullut ketään vastaan kun olen vain elellyt elämääni etsimättä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ollut tindereissä tai missään, minusta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun asian antaa olla ja elää omaa elämää niin se sopiva kumppani tulee kohdalle eikä tarvitse väkisin etsiä ja yrittää deittailla monia ihmisiä.
Ellet ole aivan poikkeuksellisen upea joko ulkonäöltä tai luonteeltasi niin tuskin se oikea noin vain kävelee luoksesi ja iskee sinut.
Jep. Eipä ole ikinä tullut ketään vastaan kun olen vain elellyt elämääni etsimättä kumppania.
Ja miehenä tuo ei toimi varsinkaan, koska suurinosa naisista odottaa kuitenkin, että mies tekee aloitteen eli pakko olla aktiivinen.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehenä tuo ei toimi varsinkaan, koska suurinosa naisista odottaa kuitenkin, että mies tekee aloitteen eli pakko olla aktiivinen.
Ei se naisenakaan ole toiminut, kun hyvin harva mies teke aloitteita, varsinkaan meille seinäruusuille.
Etköhän ole kuitenkin tykännyt vain niistä kysyttämistä top 10% komistuksista. Heillä on sitä varaa mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tinder ole kaikkien naisten karkkikauppa, vaikka niin väitetään. Olin siellä kuukauden pari, ja sain alle kymmenen matchia. Aloitin keskustelun jokaisen kanssa mutta kukaan ei lopulta halunnut tavata. Olen siis ihan tavallinen, ok näköinen, normaalipainoinen nainen.
Mutta kuulemma pitäisi olla mahdotonta - koska myös naapurin Maija, jolla on 50kg ylipainoa ja seitsemän lasta, saa oikein hätistellä miehiä pois oveltaan. Toinen toistaan komeammat olisivat tulossa vähintään yhdeksi yöksi ja puhelin piippaa minuutin välein - onnittelut, olet saanut 1000 matchia!
Joo ei. On myös meitä, joita kukaan ei huomaa. Olen siis itse jo kuopannut perhehaaveet, sillä ikää on jo 35. Puolison toki voisin vielä löytää, mutta näköjään en ainakaan Tinderistä.
Arviolta kuinka monelle miehelle (%) annoit sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa mahdollisuus miehelle joka ei heti kolahda. Mulla oli takana useita epäonnistuneita deittejä pelimiesten kanssa, kunnes päätin etten mene enää deiteille sellaisten miesten kanssa jotka heittävät läppää ja flirttailevat avoimesti. Nykyinen miesystäväni oli tosi sitkeä ja pommitti mua useamman viikon viesteillä ennen kuin edes annoin mun numeron, koska pidin häntäkin kivan ulkonäön ja supliikin takia pelimiehenä.
Mies oli kuitenkin aidosti kiinnostunut musta ja vaikka edelleen kirjoitteli myös muille, mäkin kiinnostuin. Pikku hiljaa molemmilta jäi pois muut keskustelukumppanit ja Tinder.
Eli mä en tosiaan heti lämmennyt miehen jutuille koska hän ei vaikuttanut kiinnostavalta jostain syystä. Kun luovuin ajatuksesta että heti pitäs kolahtaa niin tajusin, että tinderistä puuttuu sellainen avoin tutustumisenhalu, kaikki on kertakäyttöistä kun uusia matcheja satelee.
Nyt kuitenkin mies on maailman kiltein, kiinnostavin ja herkin ihminen kenet olen koskaan tavannut, enkä olisi uskonut ekojen keskustelujen perusteella. :)
Flirtit pelimiehet kannattaa jättää rauhaan, mutta kivannäköinen, supliikki, viesteillä pommitteleva mies on ihan eri asia?
Aloittaja: unohda se Tinder. Kolme vuotta?! Itse huomasin alle kolmessa viikossa, että nettideittailu ei ole minun juttuni, Tinderiä en vaivautunut edes kokeilemaan.
Kyllä ne pelimiehet oppii tunnistamaan kun muutaman sellaisen tapaa. On eri asia olla puhelias ja sosiaalinen kun yliflirtti. Jostain syystä miehet vaan luulevat, etteivät paljastu. Teennäinen itsevarmuus ja pinnallisuus paistaa läpi, mutta supliikki ja sosiaalinen mies muuten vaan paljastaa myös heikkouksiaan heti alussa, kertoo oikeasti asioita, joita pelimies ei kertoisi.
Ulkoa opeteltu naisten naurattaminen on yllättävän ilmeistä, jos vaan osaa yhtään nähdä sen läpi. Itse haksahdin kolme kertaa peräkkäin pelimieheen, luulin heidän olevan kiinnostuneita minusta, mutta halusivat vaan seksiä ja olivat valmiita näkemään vaivaa sen eteen.
Kun vaihtaa mielessään itsensä tilalle kenet tahansa naisen ja kuvittelee nk.pelimiehen siihen sanomaan ne samat höpinät, niin huomaa eron. Ne kertoo samat asiat kaikille. :)
Entäs sellainen pelimies joka on luontaisesti supliikki ja sosiaalinen eikä mikään ulkoa opeteltuja tökeryyksiä laukova iskurepliikkiautomaatti?
Vierailija kirjoitti:
Jos on pirun kaunis/komea niin varmasti näin. Me tavikset sen sijaan joudutaan ihan tosissaan tekemään töitä että löydetään ihminen jonka kanssa kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pirun kaunis/komea niin varmasti näin. Me tavikset sen sijaan joudutaan ihan tosissaan tekemään töitä että löydetään ihminen jonka kanssa kolahtaa.
Mulla on ainakin se ongelma ettei samoja mielenkiinnon/harrastuksen jakavia naisia ole. Ne on käytännössä kaikki jo varattu. Jos joku on niin sillä ei kiinnosta minä pätkääkään. Täysin mahdoton löytää varmaan ketään tämän ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sellainen pelimies joka on luontaisesti supliikki ja sosiaalinen eikä mikään ulkoa opeteltuja tökeryyksiä laukova iskurepliikkiautomaatti?
Hälytyskellojen pitää antaa soida. Anna sen soida.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin se ongelma ettei samoja mielenkiinnon/harrastuksen jakavia naisia ole. Ne on käytännössä kaikki jo varattu. Jos joku on niin sillä ei kiinnosta minä pätkääkään. Täysin mahdoton löytää varmaan ketään tämän ikäisenä.
Kunhan seksi on naisella mielenkiinnon kohteena, niin se on jo riittää, jos muuten ukonäkö ja luonne miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tulee, ehkä ei.
Mutta siinä mielessä tuossa on eräs viisaus, nimittäin se, että jos roikkuu tinderissä seurantoivossa, saattaa ulkomaailma jäädä kokematta, kun yrittää kovasti järjestää seuraavaa treffiä. Ja siinä voi sitten jäädä joku ihminen tinderin ulkopuolelta huomaamatta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee, ehkä ei.
Mutta siinä mielessä tuossa on eräs viisaus, nimittäin se, että jos roikkuu tinderissä seurantoivossa, saattaa ulkomaailma jäädä kokematta, kun yrittää kovasti järjestää seuraavaa treffiä. Ja siinä voi sitten jäädä joku ihminen tinderin ulkopuolelta huomaamatta.
En kyllä ymmärrä, miten jäisi huomaamatta. Itse huomaan jatkuvasti naisia myös livenä, mutta enpä mene juttelemaan kenellekään. En vaan osaa mitään juttua vääntää tuntemattomalle yhtäkkiä. Helpompaa järjestää deittipalveluiden kautta treffejä, koska siellä ollaan jo valmiiksi seuranhakumielellä kaikki.
Ilman Tinderiä ei olisi tutustunut noihinkaan. Tinder on työkalu, ei mikään parinvälityspalvelu.
Teit väärin. Tinder ei ole parisuhteiden hakuun vaan alunperinkin homojen pikapanosofta. Siihen tarkoitukseen pelkän ulkonäön mukaan "swaippaaminen" on tehty. Naiset eivät tätkäään tajua vaan etsii sieltä jotain vakavia suhteita. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Jos 1kk jälkeen hehkuttaa rakkautta on idiootti.[/quote
Jaa, mitäs kun tiedän naisen, joka ilmoitti facessa olevansa "parisuhteessa" heti ekan tapaamisen jälkeen!! Kävivät teet juomassa ja kävelyllä. Tarviiko sanoa, että hehkutus loppui myös aika pian?