Nyt mä en enää kestä (Tinderistä)
Olen ollut Tinderissä nyt vähän yli kolme vuotta. Tuona aikana olen tavannut 14 miestä eikä yksikään johtanut seurusteluun. Muutama vähän pidempiaikainen tapailu joista olin jo todella innoissani ja parista jopa ajattelin että näistähän voisi jopa tulla jotain. Vaan ei. Miehet katoavat jälkiä jättämättä ja syytä en koskaan saa, missä meni pieleen? Teinkö jotain väärin? Ystäväni liittyi avioeronsa jälkeen kuukausi sitten Tinderiin ja nyt jo seurustelee! En tiedä montaako miestä ehti tapailla ennen tätä, mutta nyt jo hehkuttaa ikuista rakkautta Instagramissa. Mikä ihme mussa on vikana vai onko mulla vaan uskomattoman huono tuuri miesten suhteen? T. Ikisinkku(ko)?
Kommentit (40)
Älä ota henkilökohtaisesti. Ajan henki on kertakäyttökultturi. Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullaakseen toimeen ja suhteista on tullut lähinnä ajankuluja. Häviäjiä ne, jotka sen perinteisen parisuhteen vielä haluaa.
ps. onko ystäväsi kysynyt kumppaniltaa seurusteeko ne? : D Ei tuokaan suhde ensi kesää nää.
Vierailija kirjoitti:
... Miehet katoavat jälkiä jättämättä ja syytä en koskaan saa, missä meni pieleen? Teinkö jotain väärin?...
Tuohon kohtaan voisi jotain kommentoida. Ei ole tuo katoaminen sinusta kiinni vaan laajempi ilmiö. Näillä "somemarkkinoillahan" on epäsuhta sukupuolijakaumassa, 70% miehiä ja 30% naisia. Koska naisilla on aina miehiä tarjolla tarpeeksi niin ovat ottaneet tavaksi kylmästi vaan kadota, kun laadukkaampi, parempi jne... mies saattaa löytyä heti muutaman klikkausen takaa.
Me miehethän ollaan tämmösiä jöllyköitä, ghostaamiseen tai tarkoitukselliseen katoamiseen pitää olla joku syy... ... Tai piti olla aiemmin. Sitä kun tarpeeksi monta kertaa kohdellaan kuin p@skaa niin se tekee sitten samanlaiseksi.
Huolestuttavaahan tässä some-maailmassa on se ettei ihmiset enää miellä että vastapuolella on elävä ihminen ja ihmistähän pitää kohdella ihmisenä. Jos pakit antaa niin on ihan fiksua hoitaa se asiallisesti.
Esimerkiksi ihmeissäni olin tässä taannoin kun eräs Porilais-neito käyttäytyi todella hienosti. Anto pakit :D Paljonkin whatsappin kautta viestiteltiin ja sitten hän halusi videopuhelun jotta voi kertoa ettei tästä mitään tuu. Videopuhelu hoidettiin ja minulle jäi kyllä siitä naisesta tosi hyvä kuva, fiksu ihminen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti. Ajan henki on kertakäyttökultturi. Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullaakseen toimeen ja suhteista on tullut lähinnä ajankuluja. Häviäjiä ne, jotka sen perinteisen parisuhteen vielä haluaa.
ps. onko ystäväsi kysynyt kumppaniltaa seurusteeko ne? : D Ei tuokaan suhde ensi kesää nää.
Molemmat postanneet kuvia toisistaan Instagramiin ja hehkuttavat rakkauttaan. Vaikea iloita ystävän puolesta kun haluaisin itsekin kokea saman mutta ei vaan onnistu mun kohdalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat postanneet kuvia toisistaan Instagramiin ja hehkuttavat rakkauttaan. Vaikea iloita ystävän puolesta kun haluaisin itsekin kokea saman mutta ei vaan onnistu mun kohdalla. Ap
Iloitse nyt vaan. Ei ole ystäväsi vika ettet sinä löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko vika olla siinä, että tuo katkeruuden kitkerä höttö näkyy kauas? Avaudut kuinka sinulla on ollut vain huonoja kokemuksia ja nyt on vaikea luottaa?
Ystäväsi tapasi miehen, jonka kanssa kemiat kohtasi ja molemmat heistä etsivät romanttista parisuhdetta. Se voi tapahtua ensi yrittämällä tai sitten ei. Sinun tapauksesta vaikea sanoa onko ongelmana ollut, etteivät tapaamasi miehet ole olleet etsimässä parisuhdetta vai eikö kemiaa ole ollut tarpeeksi. Et ole välttämättä tehnyt mitään väärään vaan olette miesten kanssa etsineet eri asioita.
Jos 1kk jälkeen hehkuttaa rakkautta on idiootti.
Ootko sä koskaan kysynyt niiltä miehiltä, joiden kanssa tapailit pidempään, mikseivät he enää vastaa tai ottanut niihin yhteyttä, kun heistä ei kuulu? Vai onko ne vaan jättäneet vastaamatta yhtäkkiä kaikkiin sun yhteydenottoihin?
Miesten kiinnostuksen lopahtaminen voi johtua siitä että;
1) heillä on valinnanvaraa eli jos tuntuu siltä että ei ihan 100 % natsaa niin uutta vaan peliin
2) olit liian takertuva ja katkera, epätoivo paistaa läpi
3) eivät hae vakavaa parisuhdetta
Omien tinder-kokemusteni mukaan moni kevyempää suhdetta hakeva mies tai pelkkää seksiä ja seuraakin hakeva mies voi haluta tapailla niin, että naisen mielestä se tuntuu jo lähes seurustelulta mutta mies ei ole henkisesti sitoutunut. Miehetkin kokemukseni mukaan arvostavat vakikumppania ja hellyyttä ja läheisyyttä enemmän kuin yhden illan juttuja.
Jos vaan saat mitään kontaktia enää heihin niin kysy toki mikä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä koskaan kysynyt niiltä miehiltä, joiden kanssa tapailit pidempään, mikseivät he enää vastaa tai ottanut niihin yhteyttä, kun heistä ei kuulu? Vai onko ne vaan jättäneet vastaamatta yhtäkkiä kaikkiin sun yhteydenottoihin?
Jos mies on alkanut etääntymään, olen laittanut kuitenkin vielä viestiä perään, ehdottanut tapaamista ja/tai kysellyt kuulumisia. Lukevat viestin mutta vastausta ei kuulu, joten poistan miehen numeron (etten siten jää vahingossakaan roikkumaan). Oletan että mies kyllä ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, mutta eivät he ota. En halua roikkua kenessäkään ja tajuan kyllä jos miehen puolelta kiinnostusta ei enää ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on alkanut etääntymään, olen laittanut kuitenkin vielä viestiä perään, ehdottanut tapaamista ja/tai kysellyt kuulumisia. Lukevat viestin mutta vastausta ei kuulu, joten poistan miehen numeron (etten siten jää vahingossakaan roikkumaan). Oletan että mies kyllä ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, mutta eivät he ota. En halua roikkua kenessäkään ja tajuan kyllä jos miehen puolelta kiinnostusta ei enää ole. Ap
Eli et ole kysynyt mikä meni pieleen?
Toivottavasti et ole sitä lajia että laittelet viestejä "mitä kuuluu :)" "ikävä" "onko kiirepäivä murulla" ym. mitkä saa kyllä naisenkin ottamaan jalat alleen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnostuksen lopahtaminen voi johtua siitä että;
1) heillä on valinnanvaraa eli jos tuntuu siltä että ei ihan 100 % natsaa niin uutta vaan peliin
2) olit liian takertuva ja katkera, epätoivo paistaa läpi
3) eivät hae vakavaa parisuhdetta
Omien tinder-kokemusteni mukaan moni kevyempää suhdetta hakeva mies tai pelkkää seksiä ja seuraakin hakeva mies voi haluta tapailla niin, että naisen mielestä se tuntuu jo lähes seurustelulta mutta mies ei ole henkisesti sitoutunut. Miehetkin kokemukseni mukaan arvostavat vakikumppania ja hellyyttä ja läheisyyttä enemmän kuin yhden illan juttuja.Jos vaan saat mitään kontaktia enää heihin niin kysy toki mikä meni pieleen.
Saattaa olla myös kakkoskohdan vastakohta eli jättää aina pallon miehelle eikä ota itse koskaan yhteyttä. Esim. käynyt miehen kanssa muutamilla treffeillä. Mies tehnyt aina aloitteen. Ap ei koskaan ota yhteyttä. Mies kokee, ettei ap:ta kiinnosta. Mies jatkaa eteenpäin ja alkaa tapailla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole kysynyt mikä meni pieleen?
Toivottavasti et ole sitä lajia että laittelet viestejä "mitä kuuluu :)" "ikävä" "onko kiirepäivä murulla" ym. mitkä saa kyllä naisenkin ottamaan jalat alleen.
En ole kysynyt keneltäkään miksi yhteydenotto on miehen osalta loppunut. Aion kyllä tästä eteenpäin kysyä (jos nyt vielä sattuu ketään tulemaan vastaan). Olen tarkoituksellisesti vähentänyt deittailua, sillä en tiedä montako pettymystä enää kestän. Ap
Itse en ole koskaan ollut tindereissä tai missään, minusta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun asian antaa olla ja elää omaa elämää niin se sopiva kumppani tulee kohdalle eikä tarvitse väkisin etsiä ja yrittää deittailla monia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä nyt vähän yli kolme vuotta. Tuona aikana olen tavannut 14 miestä eikä yksikään johtanut seurusteluun. Muutama vähän pidempiaikainen tapailu joista olin jo todella innoissani ja parista jopa ajattelin että näistähän voisi jopa tulla jotain. Vaan ei. Miehet katoavat jälkiä jättämättä ja syytä en koskaan saa, missä meni pieleen? Teinkö jotain väärin? Ystäväni liittyi avioeronsa jälkeen kuukausi sitten Tinderiin ja nyt jo seurustelee! En tiedä montaako miestä ehti tapailla ennen tätä, mutta nyt jo hehkuttaa ikuista rakkautta Instagramissa. Mikä ihme mussa on vikana vai onko mulla vaan uskomattoman huono tuuri miesten suhteen? T. Ikisinkku(ko)?
No lohdukseksi voin sanoa, että meissä miehissä on siellä Tinderissä myös itseni kaltaisia, joille naiset ei vastaan viesteihin tai jos vastaavat niin poistavat mätsin melko pian. En ole käynyt koskaan yhdelläkään Tinder treffeillä.
1) Älä ole ruma
2) Älä ole ylipainoinen
3) Älä ole hullu
Noilla pärjää pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ollut tindereissä tai missään, minusta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun asian antaa olla ja elää omaa elämää niin se sopiva kumppani tulee kohdalle eikä tarvitse väkisin etsiä ja yrittää deittailla monia ihmisiä.
Ellet ole aivan poikkeuksellisen upea joko ulkonäöltä tai luonteeltasi niin tuskin se oikea noin vain kävelee luoksesi ja iskee sinut.
Kyllä vähän täytyy itsekin olla aloitteellinen, jos haluaa sen miehen löytää.
Tinderistä sitä miestä ei toki tarvitse välttämättä etsiä.
Ei Tinder ole kaikkien naisten karkkikauppa, vaikka niin väitetään. Olin siellä kuukauden pari, ja sain alle kymmenen matchia. Aloitin keskustelun jokaisen kanssa mutta kukaan ei lopulta halunnut tavata. Olen siis ihan tavallinen, ok näköinen, normaalipainoinen nainen.
Mutta kuulemma pitäisi olla mahdotonta - koska myös naapurin Maija, jolla on 50kg ylipainoa ja seitsemän lasta, saa oikein hätistellä miehiä pois oveltaan. Toinen toistaan komeammat olisivat tulossa vähintään yhdeksi yöksi ja puhelin piippaa minuutin välein - onnittelut, olet saanut 1000 matchia!
Joo ei. On myös meitä, joita kukaan ei huomaa. Olen siis itse jo kuopannut perhehaaveet, sillä ikää on jo 35. Puolison toki voisin vielä löytää, mutta näköjään en ainakaan Tinderistä.
Kannattaa antaa mahdollisuus miehelle joka ei heti kolahda. Mulla oli takana useita epäonnistuneita deittejä pelimiesten kanssa, kunnes päätin etten mene enää deiteille sellaisten miesten kanssa jotka heittävät läppää ja flirttailevat avoimesti. Nykyinen miesystäväni oli tosi sitkeä ja pommitti mua useamman viikon viesteillä ennen kuin edes annoin mun numeron, koska pidin häntäkin kivan ulkonäön ja supliikin takia pelimiehenä.
Mies oli kuitenkin aidosti kiinnostunut musta ja vaikka edelleen kirjoitteli myös muille, mäkin kiinnostuin. Pikku hiljaa molemmilta jäi pois muut keskustelukumppanit ja Tinder.
Eli mä en tosiaan heti lämmennyt miehen jutuille koska hän ei vaikuttanut kiinnostavalta jostain syystä. Kun luovuin ajatuksesta että heti pitäs kolahtaa niin tajusin, että tinderistä puuttuu sellainen avoin tutustumisenhalu, kaikki on kertakäyttöistä kun uusia matcheja satelee.
Nyt kuitenkin mies on maailman kiltein, kiinnostavin ja herkin ihminen kenet olen koskaan tavannut, enkä olisi uskonut ekojen keskustelujen perusteella. :)
Flirtit pelimiehet kannattaa jättää suosiolla rauhaan, niistä on vaan harmia.
Vaihda linkediniin.