Maistraatissa/ulosotossa/velkaneuvonnassa tms työskentelevät!
Nykyisten opiskelujen myötä on herännyt kiinnostus työskennellä tulevaisuudessa jollain yllä olevista aloista..
Eli millainen on normaali työpäiväsi, millä (koulutus)taustalla olet paikkaan hakeutunut? Kerro kaikki mitä luulet alaa harkitsevan tulevan tietää. 😊
Nimim. Ensi syksynä kohti harjoittelua
Kommentit (4)
On,mutta noissa tehtävissä vaihtelee paljon niin työtehtävät kuin koulutus. Et sinä mitään yksiselitteistä vastausta saa. Korkeakoulututkintoa yleensä vaaditaan, ja oikeustieteen opinnosta on hyötyä.
Omakin työpäivä vaihtelee paljon, yksinkertaisesta numeroiden näpyttelystä ja asiakaspalvelusta vaativiin lakiasioihin.
Pankin työntekijä jäi eläkkeelle, ryhtyi srk:n neuvojaksi. (bongasin lehdestä, uusin Lilja-paperilehti sattui silmiini.)
Ei ehkä ihan ot, vaikkei vastaus kysymykseesi. : )
Vierailija kirjoitti:
On,mutta noissa tehtävissä vaihtelee paljon niin työtehtävät kuin koulutus. Et sinä mitään yksiselitteistä vastausta saa. Korkeakoulututkintoa yleensä vaaditaan, ja oikeustieteen opinnosta on hyötyä.
Omakin työpäivä vaihtelee paljon, yksinkertaisesta numeroiden näpyttelystä ja asiakaspalvelusta vaativiin lakiasioihin.
Maistraatissa on monen koulutustason ihmisiä. Itse olen opistomerkonomi mutta sitten on paljon oikeustiedettä lukeneita lakimiehiä. Olen viihtynyt.
Eikö ketään? :D