JÄNNITÄN työhaastattelua. Puolen tunnin päästä alkaa. Miten selviän?
Oon ihan hermona. Tiedän haastattelijan entuudestaan ja tiedän että hän voi olla kauhean piikikäs ja inhottava. Miten selviän!
Kommentit (8)
Et kuitenkaan saa sitä työtä niin turha jännittää!
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan hermona. Tiedän haastattelijan entuudestaan ja tiedän että hän voi olla kauhean piikikäs ja inhottava. Miten selviän!
Tsemppiä haastatteluun,
Mutta eikö tullut mieleen, että haastattelijakin saattaa lukea tätä palstaa? Minua ainakin rekrytoijana kiinnostaisi, jos näkin illalla jonkun tekemeän avauksen "työhaastatteluun menossa", ja olisin juuri pitänyt haastattelun. Varsinkin, kun kerroit, että haastattelu alkaa viideltä, joka ei ole normaali työhaastatteluaika? :D Pieniä todennäköisyyksiä, mutta mahdollista silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä haastatteluun,
Mutta eikö tullut mieleen, että haastattelijakin saattaa lukea tätä palstaa? Minua ainakin rekrytoijana kiinnostaisi, jos näkin illalla jonkun tekemeän avauksen "työhaastatteluun menossa", ja olisin juuri pitänyt haastattelun. Varsinkin, kun kerroit, että haastattelu alkaa viideltä, joka ei ole normaali työhaastatteluaika? :D Pieniä todennäköisyyksiä, mutta mahdollista silti.
En rekrytoijana arvostaisi siis, jos minua haukuttaisiin palstalla piikikkääksi ja inhottavaksi :D
Ite ainaki täällä muokkaan kirjotuksiani ihmisten anonyymiyden säilyttämiseksi, eli jos kerron kaverini olevan juntti idiootti, joka ahmii pitsaa ja että hänellä on ikää 27, niin oikeasti hän kokkaa paljon pullaa ja onkin 22. Eli ei voi tunnistaa
Tsemiä ap:lle!
AP, me ollaan täällä sun tukena koko ajan.
Tekstaa haastattelijan kysymykset tänne, niin mietitään yhdessä oikeaa vastausta.
Kuvittele se alasti. Ihmisiä ne rekrytoijatkin vaan ovat. Lycka till.