Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreissä täysi paniikki, Ville Niinistö kurittaa nyt Touko Aaltoa

Vierailija
06.09.2018 |

Ei enää paljon naurata vihreissä.....

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ei ole enää vihreät vaan jokin sateenkaarivasemmisto. Vihreytyä on pArin lavallisen verran siirtolavalla kerrostalon takapihalla

Vierailija
82/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät voisivat muuttaa nimensä sateenkaareksi, koska ympäristöasiat eivät selvästi ole enää tapetilla kuten ovat ennen olleet. Tai sitten ottavat tosiaan itseään niskasta kiinni ja unohtavat hömpän ja alkavat puolustaa taas luontoa.

Ehkä. Tai sitten voisivat lopettaa koko puolueen toiminnan välittömästi. Itse taivun jälkimmäisen kannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko a on ollut äärimmäisen surkea puheenjohtajavalinta vihreille. Se pitäisi viedä ongelmajätelaitokselle saman tien.

Vierailija
84/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle:n asiantuntija sanoi, että nyt lähtee tyypillisesti n 50 v. kaupunkilaiset naiset, joille Pennasen tempaus oli no, no.

Todennäköisesti Toukon läpsyttelyt oli ihan ok, mutta se, että Vihret asettuivat puheenjohtajan johdolla yksiselitteisesti Pennasen taakse ja suorastaan kannustivat jatkossakin vastaavaan, oli monelle se viimeinen niitti.

Itse vielä keväällä harkitsin Vihreitä, minua on jopa pyydetty kunnallisvaaleissa Vihreiden ehdokkaaksi muutama vuosi sitten. Nyt on aivan ehdoton ei. Puolueen kelkka on kääntynyt kummalliseen suuntaan. Ei oikein ota selvää mitä ihmettä he oikein ajavat? Paitsi kai sateenkaarta ja ihan kuka vaan welcome - artisti (=suomalaiset) maksaa.

Vierailija
85/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukolla on ollut hyvä vuosi. Tuhonnut puolueensa kannatuksen täysin ja lisäksi saanut villiä vierasta tussua niin että tuntuu. Ansaitsisi mitalin saavutuksistaan.

Vierailija
86/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät on saksassa perustettu puolue, jonka perustivat äärellä olevat vasemmistolaiset sekä entiset nazit. 

Tuosta todisteet: http://mikkopaunio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/220951-kuva-jonka-maailman-vihreat-haluaisivat-havittaa

Mitä merkitystä on sillä, missä Saksan vihreät on perustettu? Suomen politiikkaan osallistuu Suomen vihreät.

Niin siis koko vihreä puolue on perustettu Saksassa, eikä sillä varsinaisesti olekaan merkitystä vaan sillä sen perustivat Ä-Ä-R-Ivasemmistolaiset sekä entiset natzit joka selviää tuosta linkistä.

Vierailija
87/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko on jotenkin samalla irstaan ja naurettavan näköinen. Ensimmäiseksi tulee mieleen Iiriksen panopuheet ja läpsyttely homoklubilla.

Olen nainen ja mielestäni Touko on oikein miellyttävän näköinen mies. Häpeän kielenkäyttöäsi.

Vierailija
88/89 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko on mun suosikki vihreä. :) Toivottavasti jatkaa samaa linjaa. Voivat sitten lopulta yhdistyä Sinisten kanssa ja perustaa sinivihreän tulevaisuuden

Turkoosi tulevaisuus

Vierailija
89/89 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä tainnu aika moni muukin jyystää, ettei vain Toukp olis saanu mitään ikäviä kirvelyitä kaupan päälle 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi