Miksi palsta menee koko ajan rikki? Onko tapahtunut joku kunnianloukkaus jota ei voida korjata?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea palsta. Öisin suljettu, päivisin lagaa.
Älä unohda, että iso osa keskusteluista poistetaan ilman mitään syytä. Juuri yritin sivuhistoriasta avata kolmea keskustelua ja kaksi on poistettu. Ilmeisesti täällä ei saa ilmastonmuutoksesta ja tappajaroboteista puhua.
Eiköhän hiljalleen ala porukka siirtymään toisille keskustelupalstoille.
Sais oikeasti tulla joku toinen tämän tilanne. On menny ihan p*skaksi tämä taso kaiken kaikkiaan. Typerät keskustelut ja ne, jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteeristön, ne saa olla. Kaikki muut pois vaan, koska ei?!?
Modərointityöskentelyä olen tässä ihmetellyt jo pitkään, mutta mitäpä sitä sen enempää ihmettelemään kun tietää palstan olevan sanoman omistama. Hesarin suvaítsemattomat suvakít ne vain toimivat kuten normaalistikin. Ei saa sanoa totuutta. Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea palsta. Öisin suljettu, päivisin lagaa.
Ja keskusteluja poistuu mielivaltaisesti. Monet ketjut, joita olen jäänyt seuraamaan—————->seuraavan kerran kun olen yrittänyt lukea, niin hups! Hakemaasi sivua ei voida näyttää. Täällä on pelkkää shaibaa niin paljon, että jos jotain haluaisi lukea, niin ei. Joku poistelee aikamoisella vimmalla kaiken. Siellä on joku Päivi R. nro.2 mo-de-roi-mas-sa.
Keski-ikäinen ulina mies on persu, tekee kuulemma vaalityötä vauvalla. Työnantaja ei ehkis ole samaa mieltä, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Modərointityöskentelyä olen tässä ihmetellyt jo pitkään, mutta mitäpä sitä sen enempää ihmettelemään kun tietää palstan olevan sanoman omistama. Hesarin suvaítsemattomat suvakít ne vain toimivat kuten normaalistikin. Ei saa sanoa totuutta. Se on siinä.
Sanoma hallitus on palstapersu saanut aika monta vihjettä varmaan susta.
Vierailija kirjoitti:
No ei saa sanoa paljoo mitään muutakaan. Kiellettyjen sanojen lista vain kasvaa ja ihan ihme keskusteluja poistuu, ei ees liity mihinkään mammutukseen...
Ja keskusteluja poistuu mielivaltaisesti. Monet ketjut, joita olen jäänyt seuraamaan—————->seuraavan kerran kun olen yrittänyt lukea, niin hups! Hakemaasi sivua ei voida näyttää. Täällä on pelkkää shaibaa niin paljon, että jos jotain haluaisi lukea, niin ei. Joku poistelee aikamoisella vimmalla kaiken. Siellä on joku Päivi R. nro.2 mo-de-roi-mas-sa.