Miksi palsta menee koko ajan rikki? Onko tapahtunut joku kunnianloukkaus jota ei voida korjata?
Kommentit (26)
Samaa ihmettelen. Nyt pääsin läpi pitkästä aikaa. Myös Meidän perheen keskutelupalsta nurin ja koko Vauva.fi.
Surkea palsta. Öisin suljettu, päivisin lagaa.
No tämähän on nettisivusto ja nettisivustot nyt vaan joskus kaatuilevat. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Tämä palsta ei olisi koskaan auki, jos kunnianloukkauksesta kaatuilisi :D
Trumppi suuttui kun siitä puhutaan täällä ikävään sävyyn ja pisti koko palstan kiinni
Vierailija kirjoitti:
Trumppi suuttui kun siitä puhutaan täällä ikävään sävyyn ja pisti koko palstan kiinni
Ruotsissa paljastui juuri mitä politikot ovat kirjoitelleet anonyymisti eri palstoilla. Melko sakeaa tekstiä :D
Vierailija kirjoitti:
Surkea palsta. Öisin suljettu, päivisin lagaa.
Älä unohda, että iso osa keskusteluista poistetaan ilman mitään syytä. Juuri yritin sivuhistoriasta avata kolmea keskustelua ja kaksi on poistettu. Ilmeisesti täällä ei saa ilmastonmuutoksesta ja tappajaroboteista puhua.
Eiköhän hiljalleen ala porukka siirtymään toisille keskustelupalstoille.
Se ei olla Putte, joka kiusata. Venaja on syyton.
Joskus niin sairaita aloituksia, että ihme jos poliisi ei vähän seuraa.
Mikään kunnianloukkaus ei ole korjaamaton paitsi savolaisille.
Heikko saitti, huonot tukiohjelmat, epäpätevät ohjelmoijat ja ammattitaidoton henkilökunta. Näistä aineksista on vauva.fi:n keskusteluforumi tehty. Ei mikään ihme, että saitti kaatuu jatkuvasti.
Halvalla ei saa hyvää.
Mites se koulukiusaamisjuttu ja uhkaus?
Mut miksi palsta pätkii?
Ehkä liikaa käyttäjiä. Näkisi montako käyttäjää.
järkyttävää huolimattomuutta kirjoitti:
Heikko saitti, huonot tukiohjelmat, epäpätevät ohjelmoijat ja ammattitaidoton henkilökunta. Näistä aineksista on vauva.fi:n keskusteluforumi tehty. Ei mikään ihme, että saitti kaatuu jatkuvasti.
Halvalla ei saa hyvää.
Haulla ei löydy hakuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös kaatuu koko ajan, oon päivystyksessä eikä mitään tekemistä :/
Töissä vai potilaana?
Kruunut kiteyttää palstan tason, miettikää, hommissa tyyppi palstalla, joka KRUUNUTTAA KESKUSTELUJA. Vähän kuin kuningas, ja siltä meno vaikuttaa.
Kihahtanut pissa päähän, pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Kaikki kruunut vie liikaa tilaa. Massiiviketjut ja vilkas keskustelu on poistettava. HETI!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Tä tyyppi häiritsee tahallaan täl taval koska se on v i t t u pää.
Mulla myös kaatuu koko ajan, oon päivystyksessä eikä mitään tekemistä :/