Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten alkamiseen viikko - sattuu

Vierailija
06.09.2018 |

Minulla on todella säännöllinen kierto, ja nyt tasan 7 päivää siihen kun kuukautisten pitäisi alkaa. Nyt kuitenkin sattuu todella paljon pistävää kipua kohdun vasemassa puolessa. En silti ihan usko että kipu tulee munasrajasta, kun kipu enemmän keskellä, kuin vasemmalla. Pistää siis niin paljon että välillä pitää mennä ihan kumaraan

Mistä voisi johtua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä ovulaation aikaan, niin daa? Mitä luulisit

Vierailija
22/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä ovulaation aikaan, niin daa? Mitä luulisit

Olisikin noin yksinkertaista. Ensimmäinen raskauteni oli suuren työn ja hormonejen takana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jomotteli kohtua oikeen urakalla toisessa raskaudessani ennen plussausta. Kiinnittymisvuotoakin oli noin 9. päivänä ovulaatiosta. Vielä plussauspäivänäkin olin varma että menkat alkaa ihan just ja siteenkin laitoin.

Vierailija
24/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jomotteli kohtua oikeen urakalla toisessa raskaudessani ennen plussausta. Kiinnittymisvuotoakin oli noin 9. päivänä ovulaatiosta. Vielä plussauspäivänäkin olin varma että menkat alkaa ihan just ja siteenkin laitoin.

pystytkö kuvailemaan lisää mimmosta kipua sulla oli ?

Vierailija
25/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kysta?

Vierailija
26/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pystytkö kuvailemaan lisää mimmosta kipua sulla oli ?

Tää plussaus tapahtui huhtikuussa 2017, joten aikaa on hieman jo kulunut. Muistelen kuitenkin, että kipu oli hyvin voimakasta oikealla puolella kohtua. Semmosta pistävää särkyä muistaakseni. Ja yleisesti semmonen menkkamainen olo.

Vierailija
27/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta muuta kuin odotella, jos ei kuukautisia kuulu niin sitten katselen tilannetta uusiksi.

Onko kiinnittymiskipu siis ihan oikeasti oikea juttu?

Vierailija
28/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa sulla vaan on ! Älä huijaa itseäsi

Vierailija
29/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaa sulla vaan on ! Älä huijaa itseäsi

Erotan kyllä koska sattuu mahaan, ja koska sattuu kohtuun :D Joka sijaitsee paljon alempana kun maha

Vierailija
30/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vähän kiinnittymiskivuksi lukisin ;)

Se nyt vielä tietysti ei tarkoita mitään, voi olla kemiallinen yms kyseessä... mutta odottele nyt kaikessa rauhassa :)

Vierailija
31/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin vähän kiinnittymiskivuksi lukisin ;)

Se nyt vielä tietysti ei tarkoita mitään, voi olla kemiallinen yms kyseessä... mutta odottele nyt kaikessa rauhassa :)

En uskalla edes ajatella tällästä vielä :D ! Kuukautisten pitäisi alkaa tossa ens viikon alussa ( koska mulla yleensä tiputtelee pari päivää enne varsinaista vuotoa )

Vierailija
32/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset sieltä on alkamassa, muutaman päivän etukäteen

Vierailija
33/34 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt kipu oireilee jo selkäänkin. Eiköhän en kuukautiset sieltä ala. Selkäkipuilu ei käsittääkseni liity mitenkään alkuraskauteen :D Ompas lyhyt kierto! Koskaan käynyt näin, vaan aina se 29-päivää.

Vierailija
34/34 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten AP miten kävi!