Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pyytää alennuksia? Kauneushoitola perui aikani reilu kaksi tuntia ennen

Vierailija
06.09.2018 |

Olen kauempaa, joten olin jo lähtenyt junalla. Peruutuksen syy on työntekijän flunssa, luulisi että peruutuksen olisi voinut tehdä jo aamulla? Voihan se kuume tietenkin kesken päivääkin nousta. Ärsyttää, että matkustin turhaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seuraavaa aikaa varatessa mainita tämä niin selkeästi ja useasti, että antavat sen -25% tai mitä lie onkaan.

Vierailija
2/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää voi aina. :D

Harmillista tietysti, mutta fiksu työntekijä.

Itse kävin viime talvena vähän ennen talvilomaa kauneushoitolassa. Työntekijä oli vuosisadan räkätaudissa ja selitti, että ei tämä tartu, hänellä on just ollut antibioottikuurikin vähän aikaa sitten. Ällötti, kun hän räkää ryystäen teki työtään ja harmitti, että en kehdannut lähteä pois. Loma meni itsellä sit sairastaessa. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no siis ajattelin, kun monissa kampaamoissa esim. on että 50% hinnasta veloitetaan, jos peruutus tehdään alle 24h ennen. Voihan asiakkaallekin tulla flunssa alle vuorokausi ajasta ja silti pitäisi maksaa. Pitäisi asiakkaallekin olla kunnon varoitusaika tai vastaavasti hinnanalennus, ainakin moraaliselta kannalta.