Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hartan ZII. Saako sisarusistuinta tai seisomalautaa??

04.05.2006 |

Heipähei!

Tietääkö kukaan, saako Hartan ZII:een viritettyä sisarusistuinta tai seisomalautaa?? Meillä kuljetuspaikkatarve tulee lisääntymään syystalvella ja kaksoset ovat tuolloin vielä liian pieniä kävelemään pitkiä matkoja.

Olen kovasti tykästynyt Hartanien näppäryyteen ja kestävyyteen ja siksi en haluaisi hankkia isoja ja kömpelöitä kolmosten vaunuja.

Jos Hartanin mallistosta ei löydy varsinaisia lisävarusteita, olen myös kiinnostunut kaikista mahdollisista " laittomistakin" lisävirityksistä, kunhan ne vain saisi riittävän tukevasti kiinni.

T. Birdis

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikein ymmärsin on tässä nyt onnittelujen paikka!!! :D Ihanko pakkaselle kävitte vaiko luomuylläri? ONNEA tuhannesti jokatapauksessa!

Meillä päivät täyttyy tohinasta, mutta kaikesta ennakkopelottelusta huolimatta ollaan yhä elossa ja suurinpiirtein järjissäänkin :) Vauvat ovat ihania pikku persoonia jo nyt. Tyttö sirpakka pieni tulisielu ja veljensä rauhallinen hymypoika :) Siinä mukana sitten vielä pyörii pesunkestävä prinsessa-isosisko :)

TERKKUJA pesueellesi

t. Ciku sekä tyttö ja poika 2kk ja isosisko 3 v

Vierailija
2/2 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla teidän kuulumisia :-)! Ihanaa, että kaikki sujuu. Meilläkin oli paljon helpompaa, kuin ennakkovaroituksista saattoi päätellä.

Vauvojen luonteenpiirteet tuli meilläkin esiin jo ihan ensi päivinä. Toinen oli jo silloin ärhäkkä imijä ja nopeaa palvelua vaativa ja toinen taas otti rauhallisemmin ja kesti odottelua ym. paremmin. Edelleen tilanne on ihan samanlainen. Mutta superihania kyllä ovat...keksivät kaikenlaista jekkua yhdessä äidin ja isän pään menoksi :-).

Meillä on jymyluomuylläri tosiaan tulossa loppusyksystä. Ehkä hieman huonoon ajankohtaan sattui mun töiden suhteen, mutta en silti valita :-). Vauvat on ihania, vaikka tämä raskausaika ei mitään ruusuilla tanssimista olekaan. No onneksi pahoinvointi ja väsymys ovat jo alkaneet hellittää vähän.

Terkuin, Birdis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla