Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies valtaan?

Vierailija
05.09.2018 |

Kuinka saan miehen täysin valtaani? Monista asioista hän on jo rakkauden eteen luopunut, mutta hänellä on yksi naispuolinen kaveri, joka minua epäilyttää. Itse asiassa toivon tämän joskus vaikka katsovan miestä flirtaten, jotta saan perusteen katkaista tuon ihmissuhteen.

Miehen netinkäyttö on myös tuottanut ongelmia, sillä hän on selittämättömästi tutkinut Syöpäjärjestöjen sivuja. Onko joku tuttu sairastunut? Miksi minä en asiasta ole perillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Henry Laasasen Naisten seksuaalinen valta kirja. Se on eräänlainen pelinaisopas naisille miten mies kyykytetään.

Vierailija
2/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä seksillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasaa vuosisataisesta sorrosta ja raidkauskulttuurista, joiden syyllisyyttä hän kantaa.

Vierailija
4/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä juuri luinkaan? Mikä epänainen sinä olet, jos et omilla avuillasi saa miestä tuon paremmin pauloihisi ja tossun alle? 

Vierailija
5/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset voi saada miestä valtaansa, koska male privilege ja patriarkaatti pitää huolen että mies on aina vallan kahvassa. Eikö se niin mennyt?

Vierailija
6/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina luksusta luettavaa. :D

Vierailija
7/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten alistaminen on aina kivaa.

Vierailija
8/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista asettelua ei varmaankaan poisteta täältä. Toista se olis jos mies olisi tehnyt tämän aloituksen naisesta.

Vierailija
9/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "kotikuri".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän