Miten saada mies valtaan?
Kuinka saan miehen täysin valtaani? Monista asioista hän on jo rakkauden eteen luopunut, mutta hänellä on yksi naispuolinen kaveri, joka minua epäilyttää. Itse asiassa toivon tämän joskus vaikka katsovan miestä flirtaten, jotta saan perusteen katkaista tuon ihmissuhteen.
Miehen netinkäyttö on myös tuottanut ongelmia, sillä hän on selittämättömästi tutkinut Syöpäjärjestöjen sivuja. Onko joku tuttu sairastunut? Miksi minä en asiasta ole perillä?
Kommentit (9)
Paasaa vuosisataisesta sorrosta ja raidkauskulttuurista, joiden syyllisyyttä hän kantaa.
Siis mitä juuri luinkaan? Mikä epänainen sinä olet, jos et omilla avuillasi saa miestä tuon paremmin pauloihisi ja tossun alle?
Eihän naiset voi saada miestä valtaansa, koska male privilege ja patriarkaatti pitää huolen että mies on aina vallan kahvassa. Eikö se niin mennyt?
Tällaista asettelua ei varmaankaan poisteta täältä. Toista se olis jos mies olisi tehnyt tämän aloituksen naisesta.
Lue Henry Laasasen Naisten seksuaalinen valta kirja. Se on eräänlainen pelinaisopas naisille miten mies kyykytetään.