Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypyt ja meikki (primer hakusessa)

Vierailija
05.09.2018 |

Eli, minulle on alkanut viime vuosien aikana ilmaantumaan ryppyjä otsaan ja silmien ympärille. En käytä kovin vahvaa meikkiä, ohut kerros meikkivoidetta ja puuteria, päälle hieman kiinnityssuihketta. Meikki alkaa kuitenkin aina vähän kakkuuntua/paakkuuntua näiden ryppyjen ympäriltä muutaman tunnin kuluttua ja oletan, että se on primeri mikä pitäisi vaihtaa vähän jykevämpään versioon. Onko mitään ehdotuksia hyvästä merkistä?
Ihoni on normaali, ei siis kuiva, kiristävä, öljyinen tms.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nuo hapot pestä pois vai jätetäänkö ne naamaan vai mitä?

Vierailija
22/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi minuakin. Ja miten ne levitetään naamaan? Vanulapuillako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko happoja käyttää silmien ympärillä oleviin juonteisiin vai sokeutuuko jos alkaa happoa sinne lotraamaan?

Vierailija
24/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma, ja ainoa mikä auttoi oli pistokset eli Restylane Skinboosters suoraan ihoon pistettynä. Teho kesti puoli vuotta.

Siitä ei tule mitään muovista lopputulosta, korkeita tonttuposkia tai muuta ihmeellistä, vaan ne kosteusgeelit injektoidaan ihokerroksen alle tasaisesti, eli näin;

http://facecliniclondon.com/wp-content/uploads/2013/06/skinboosters-fea…

Vierailija
25/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happo kuorii ihon pintasolut pois. Riippuu miten herkkä iho on, voiko käyttää useammn kuin kerran viikossa, parissa. Luonnon kasviöljyt sisältävät aina happoja. Yhtä hyvin voi käyttää vähähappoista oliiviöljyä tai manteliöljyä/jojobaöljyä jne.

Kuivalle iholle sopii hyvin laittaa kerran viikossa.

Saahan noihin rahaakin kulumaan, mutta halvalla pääsee, kun ottaa asioista selvää.

Vierailija
26/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko happoja käyttää silmien ympärillä oleviin juonteisiin vai sokeutuuko jos alkaa happoa sinne lotraamaan?

Silmänympärysiho on niin ohutta, ettei sitä pidä kuoria hapoilla! Vältä levittämästä lähelle silmää, kirvelee ainakin jos nyt et sokeudu kumminkaan.

Vierailija
27/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin puuteri korostaa ryppyjä, varsinkin silmien ympärillä. Paljon raikkaampi on meikki jos käytän vain ohutta bb-voidetta.

Eipä tullut muuten edes tämä vaihtoehto mieleen, voisin kokeilla tätä itsekin. Mitä bb-voidetta käytät?

Missha perfect cover. Ihan parasta.

Minun normaali iho alkoi kuivua tuosta, ja puhdistuksen jälkeen lehahti aina punaiseksi ja jäi punaisia laikkuja, vaikken ollut vaihtanut putsaria. Kuulin myöhemmin että siinä saattaa olla jokin sen tyyppinen aurinkosuojakemikaali, joka voi allergisoida ihon herkästi.

Vierailija
28/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy timanttihionnassa, iho näyttää tasaisemmalta, rypyttömämmältä ja paremmalta heti ekan käynnin jälkeen. Maksaa noin satasen.

Vierailija
29/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkiä noilla kotihapoilla, jättäisin ne ammattilaisille joilla on olemassa vasta-aineet siihen mikäli jotain ikävää sattuu ja ettei iho ole lopullisesti pilalla ja sen näköisenä että on oltu tulipalossa.

Vierailija
30/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieluummin restylanea kasvoihin kuin happoja! Restylane on sentään hyaloronihappoa jota meillä kaikilla on elimistössä luonnostaan.

Nuo hapot ovat kuitenkin kemiallisia aineita.

Vierailija
31/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaloronihappo on siis sokeriyhdistehappo joka täyttää ihoa, ei mikään ihonhoitohappo joka "polttaa" ihokerrosta.

Vierailija
32/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy timanttihionnassa, iho näyttää tasaisemmalta, rypyttömämmältä ja paremmalta heti ekan käynnin jälkeen. Maksaa noin satasen.

Ei vaikuta yhtään mitään!

Vierailija
33/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta yhtään mitään!

Ainakin mun iho näytti hionnan jälkeen kuukausia sen jälkeen vielä ILMAN meikkiä siltä kuin minulla olisi kerrokset primeriä ja bb-voidetta iholla ja kun meikkasin niin meikki pysyi tasaisen näköisenä kakkuuntumatta. Siinä hionnassa se suutin ottaa ihokerroksesta pois kaikki mikä tukkii sitä, kuolleet ihosolukot, vanhat meikin- ja voiteenjämät (silikoniyhdisteet) ym.

Vierailija
34/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän cosrx aha ja bha happoja. Laitan bha:n yleensä aamulla, pestyyn naamaan. Kaadan vaan pullosta käteen ja levitän naaman, annan vaikuttaa puoli tuntia (ei tarvii pestä pois) sitten vaan kosteusvoiteet päälle. Ja illalla sitten sama homma, mutta aha-hapolla.

Vierailija
35/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meikkivoidetta ja puuteria tarkalleen käytät?

Itselläni toimii normaali-ihollani parhaiten ensin kevyt fluidimainen kosteusseerumi ja mahollosimman nestemäinen meikkivoide. Tällaisia ovat kalliimmista merkeistä Giorgio Armanin Luminous silk, Chanelin Aqua vitalumiere mutta myös halpis Catricen liquid HD meikkivoide on aivan tykki!

Kiinnitän meikin kevyesti puuterilla vain kohdista joista se alkaa kertymään juonteisiin, eli nenänpielistä ja silmien alta. Olen huomannut että silikonipitoiset primerit juuri pahentavat mailin kertymistä ryppyihin, joten en enää niitä käytä.

Vierailija
36/37 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuote on ollut ranskalaisen Filorga:n 'Deep Fill', mutta se on taidettu lopettaa.

Piilotti juonteet todella tehokkaasti, samalla kuin hoiti niitä.

Ilmeisesti pistoshoidot yleistyneet niin paljon tuolla Keski-Euroopassa ja muissa Pohjoismaissa, ettei tuollaisille täsmätuotteille enää ole tarvetta?

Vierailija
37/37 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meikkivoidetta ja puuteria tarkalleen käytät?

Itselläni toimii normaali-ihollani parhaiten ensin kevyt fluidimainen kosteusseerumi ja mahollosimman nestemäinen meikkivoide. Tällaisia ovat kalliimmista merkeistä Giorgio Armanin Luminous silk, Chanelin Aqua vitalumiere mutta myös halpis Catricen liquid HD meikkivoide on aivan tykki!

Kiinnitän meikin kevyesti puuterilla vain kohdista joista se alkaa kertymään juonteisiin, eli nenänpielistä ja silmien alta. Olen huomannut että silikonipitoiset primerit juuri pahentavat mailin kertymistä ryppyihin, joten en enää niitä käytä.

Siksi minä laitatin ihan suosiolla filleriä nasolabiaaleihin, joten meikki ei enää jämähdä nenänpielistä alaspäin ja plussana vielä se että näytän vähän nuoremmalta ilman noita juonteita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi