Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teillä on työpaikalla Unisex-vessat?

Vierailija
05.09.2018 |

Meillä on miestenvessa ja unisexvessa (yhdistetty miesten ja naistenvessa), koska kerroksen työntekijöistä 100% on miehiä. Yksikään nainen ei ole valittanut.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yök. Siis yksi vessakoppi, jota käyttävät kaikki.

Miesten tapa istua aamupaskalla heti töihin tultua on niin kuvottava tapa. Kakkikaa kotona, pliis.

Vierailija
22/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani on onneksi vielä erikseen miesten ja naisten vessat. Olen kuitenkin näihin unisex vessoihin törmännyt, lähinnä ulkomailla. Naisena en pidä siitä, että viereisessä kopissa, joka on sekä ylhäältä että alhaalta avoin ja seinä vain paperia, istuu mies. Olen rajoittunut, myönnän, mutta välillä toiset naisetkin on mulle ongelma, joten en todellakaan halua miehiä sinne vessaan kuuntelemaan mitään ääniä. Ylipäänsä menen mieluummin sellaiseen vessaan, joka on täysin yksityinen huone eikä joku eristämätön koppi tilassa, jossa monta koppia. Usein myös miesten jäljiltä vessat on kamalassa kunnossa. Ymmärrän, että on vaikkapa sukupuolettomia, joille unisex vessat voivat olla helpotus, mutta silti en itse sellaisia halua. Kannatan sitä, että on kolmenlaisia vessoja, miehille, naisille ja unisex. Jokainen sitten valitkoon mieleisensä.

Virossa menin kuselle tuollaiseen koppiin ja jätin oven auki, kohta selän takana oli lauma naisia tuijottamassa.

En tiennyt että se oli unisex vessa, ei naiset viissiin olleet ikinä nähneet kun aikuinen mies kusta lorottaa antaumuksella.

Olisin sinuna ottanut maksun katsojilta ):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pieni työpaikka ja toimisto, joten vain yksi vessa. Seinät on pahvia, joten näin viereisessä toimistossa istuvana kuulee ihan kaikkien asioinnit. Olen karaistunut tämän suhteen siksi myös itsekkin. Kammottavassa kunnossa se on tälläkin porukalla (2 naista, muut miehiä). Onneksi käy nykyään viikottain siivooja, joten se osuus on helpottanut. Ennen sen hoidin lähinnä minä, kun ällötyskynnys nousi riittävän korkealle.

Itse tykkään kyllä, että naisilla ja miehillä on omat vessat silloin, kun yhdessä tilassa on useita koppeja. Erillis wc, jotka siis omia huoneita, ei ole niin väliä. Siisteys ratkaisee.

Vierailija
24/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona, joten luonnollisesti vessa on unisex-vessa.

Lontoossa olen käynyt kerran sellaisessa unisex-vessassa, että en olisi mennyt ellei olisi ollut aivan pakko.

Se oli jossain kahvilassa. Semmoinen tyypillinen kapea ahdas huone, jossa oli kevytrakenteisia vessakoppeja. Se oli oikeasti ahdistava ja pelottava kokemus, kun pienessä tilassa oli isoja miehiä jotka tuijottivat täysin estottomasti jonottamisen aikana. Vieläkin kylmää kun ajattelen sitä tilannetta.

Sellaiset yksittäiset vessakopit toimivat ihan hyvin unisex-periaatteella, mutta tuommoinen iso vessa jossa on monta pientä koppia ei tunnu oikein kivalta.

Vierailija
25/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä työpaikoilla nuo haittaa kun niitä käyttää vaan työympäristön ihmiset, jotka yleensä osaavat jättää vessan siistiin kuntoon. Julkiset vessat on sitten eri asia.

Et ole vissiin rekkakuskin ja korjaamo -äijien kanssa jakanut työympäristöä ja yhtä vessaa...

Vierailija
26/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy naisia jotka joutuvat kauttaaltaan kustujen vessojen pytyillä istumaan. Suurin osa miehistä kusee seisaaltaan  ja kusta tirskuaa kaikkialle. Parhaiten tämän huomaa kun kusee veden äärellä niin näkee kuinka pitkälle ne pienet pisarat lerssin päästä lentävät.  Sitten on nämä ohikusijat ja liian kaukaa lorottavat joilla loppuosa on aina lattioilla. Vessanrenkaitakaan eivät kaikki jaksa nostaa vaan taas kustaan rengas täyteen. Voi naisparat.

Vierailija
27/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulussa on unisex-vessa ja tyttöjenvessa.

Unisex-vessa on kuulemma käytännössä poikien vessa, sillä tytöt eivät uskalla käydä siellä.

Vierailija
28/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siellä käydään nukkumassa ja nussimassa.

Vierailija
29/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli ja meni. Vessassa aina ralliraidat ja edustassa pisaroita. Ei muuten enää ole unisex, kun valitettiin.

Vierailija
30/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta käyn itse yleensä naisten vessassa pjaskalla vaikka olen mies, koska naisia on toimistolla vähemmän ja miestenvessassa todennäköisemmin haisee pjaska ja rengas on lämmitetty valmiiksi. Naisten vessassa on yleensä raikasta vetää pidempikin istunto ja pudottaa kunnon jöötit. Kelpaa siellä pelkällä kusellakin käydä.

Vierailija
31/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla vierekkäin naisten vessa, miesten vessa ja pelkkä vessa. Nurkan takana on vielä salaperäinen vessa, jonka ovessa on pelkkä numero. Ainoa harmitus on että vain naisten vessassa on poljinroskis, joten sinne on välillä jonoa.

Terkkuja kollegoille, tiedän että luette AV:ta <3

Vierailija
32/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy naisia jotka joutuvat kauttaaltaan kustujen vessojen pytyillä istumaan. Suurin osa miehistä kusee seisaaltaan  ja kusta tirskuaa kaikkialle. Parhaiten tämän huomaa kun kusee veden äärellä niin näkee kuinka pitkälle ne pienet pisarat lerssin päästä lentävät.  Sitten on nämä ohikusijat ja liian kaukaa lorottavat joilla loppuosa on aina lattioilla. Vessanrenkaitakaan eivät kaikki jaksa nostaa vaan taas kustaan rengas täyteen. Voi naisparat.

Terveen miehen kusi on steriiliä.

Vierailija
33/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi koppi niin ei tietty se on unisex. En halua isompia vessoja, missä monta vessakoppia unisex vessoiksi. Haluan naisten keskellä hoitaa alapäänpesut ja siteen/tamponin vaihdot.

En myöskään halua varhaisteinityttöni joutuvan käymään aikuisten miesten kanssa vessassa. En.pelkää ahdisteluja, vaan ihan sitä, että teinille se olisi noloa ja epämiellyttävää.

Vierailija
34/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ruveta käymään miesten kanssa samassa vessassa! Siis miettikää nyt!! Rakastan miehiä, mutta vessassa ne on aivan porsaita. Pissaroiskeita olisi joka puolella ym. Vastustan niin unisex-vessoja. Typerä ajatus. Korjataan jotain sellaista mikä ei ollut rikki vaan toimi loistavasti.

Vierailija
35/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla yksi iso vessa jossa rivi pönttöjä. Päivän lehdet toimitettaisiin suoraan vessaan, niin voi siinä samalla kun käy tortulla lukea päivän lehteä ja ihastella sihteerimuikkelin reisitatuointia. Sihteeri voi myös ihailla miehisyyttäni lähemmin.

Vierailija
36/38 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen miehen kusi on steriiliä.

Näin on. ja kusella huuhdeltu pöntönrengas on myös lämmin.

Mikäpä siinä on puhtaalla, lämpimällä ja ihoa kosteuttavalla renkaalla naisen istahtaa.

-M52-

Vierailija
37/38 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on vain kiinteäseinäisiä yhden hengen käytettäviä vessoja, joissa lukee ovessa pelkästään ”WC”. Helppoa ja yksinkertaista, eikä tarvita edes mitään pyörän uudelleenkeksimis-sanakikkailuja.

Vierailija
38/38 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin, mutta ei saanut kannatusta, n. 30 työntekijää joista naisia 20 ja miehiä 10.

T:ModerniSetämies