miehen outo käytös välillä
Miten minun pitäisi suhtautua siihen että välillä kun laitan miehelleni ihan kivoja viestejä niin hän ei kommentoi mitään niihin. Tuntuu välillä, että olenko niin ihan sama. En ole aijemmissa suhteissa tottunut tämmöseen. Esim.eilen laitoin kissasta kivan kuvan niin ei tullut mitään takaisin. Tai joskus muutenkin muista asioista jos on huolia. Ei puhelimessa tarvi ollakaan koko ajan kiinni mutta mutta tunnen itseni tyhmäksi kun laittaa jotain kivaa niin toinem vaivaudu mitään laittamaan. Väittää kumminikin että välittää... tiiä enää mitä ajatella 😔 3v oltu yhdessä. ei asuta yhdessä
Kommentit (5)
Eli sinä määräät että sinulle pitää laittas viesti.
Näen tuossa kyllä melkoista kontrollin halua. Ongelma on sinun, ei miehesi.
Jos mies on muuten hyvä ja kiva ja välittää, niin tuo on varmaan vain hänelle tyypillistä viestikäyttäytymistä eikä merkki välinpitämättömyydestä tms.
Sitäpaitsi esim. kissakuviin ei välttämättä aina keksi erityisesti kommentoitavaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miehen yleisin vastaus minun viesteihin on että OK. Pitääkö nyt loukkaantua, analysoida tämä asia perinpohjin ja ottaa ero 27 vuoden jälkeen? Ei se varmaan enää rakasta kun ei lähetä minulle mitään kissankuvia ja pusi pusi juttuja.
ehkä ylireagoin kun ollut vähän vaikeaa 😔
Aina sitä ei jaksa, ehdi ja viitsi. Jos sitä jäät märehtimään, niin etsi parempi.