Oikein hykerryttää kuinka maajussi-mauno sai sen minkä ansaitsi
Kommentit (24)
Mauno oli oma itsensä, aito tyyppi. Miksi ei saisi toivoa normipainoista?
Tässä taas "leppoisan läskin" aloitus
Kyllä mäkin olen ihmetellyt tätä kohua, ettei saa toivoa Normaalipainoista puolisokandidaattia! Jos olisi hakenut esim. "muodokas 98-65-98", tai "hoikka,kuppikoko vähintään D", ymmärtäisin haloon.
Mutta että normaalipainoista eli terveen ihmisen BMI on liikaa vaadittu.
Onpa todella ihmeellistä.
Muuten en kyseistä jussia kommentoi mitenkään.
Mauno on kyllä ihan vähän kaapissa.
Mauno ei vaikuta pahalta ihmiseltä, vain hömelöltä höpsöltä, joka kuvittelee oman tasonsa ulkoisesti korkeammaksi kuin se on. Eli on kuin suurin osa naisista. Miehillä itseluottamus itseasiassa toimii kiinnostusta lisäävänä tekijä noin yleensä.
Kenelle se pahoinpitelystä tuomittu muija on tyrkyllä?
No näin on. Vain lihavat voi olla leppoisia. Laiheliinit ja tietty ihan normaalipainoisetkin on kaikki jotain mielipuolisia pahoinpitelijöitä joista ei miehen kannata edes haaveksia.
Vierailija kirjoitti:
Mauno ei vaikuta pahalta ihmiseltä, vain hömelöltä höpsöltä, joka kuvittelee oman tasonsa ulkoisesti korkeammaksi kuin se on. Eli on kuin suurin osa naisista. Miehillä itseluottamus itseasiassa toimii kiinnostusta lisäävänä tekijä noin yleensä.
Maunolla on miespeili, kuten valtaosalla miehistä.
Minua harmittaa vuodesta toiseen se, etteivät naiset ymmärrä omaa kauneuttaan. Ikävää, että jo pikkutyttöjen ulkonäköä ja hoikkuutta kritisoidaan pulleromiesten taholta.
Mauno nyt vaan luulee itsestään liikoja. Toivoa saa aina tosin. Miksei voinu raakata kuvista sitten niitä normaalipainoisia? Saako toivoa tiettyä rotua? Yleensä ne on ne henkiset asiat mitkä parisuhteessa merkitsee, tämä ulkonäöllinen valinta antaa maunosta vähän yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas "leppoisan läskin" aloitus
XD! Ja ärsyttävä TÄMÄ! Vielä tähän perään.
Mäkin hykertelen tyytyväisyydestä.. Eipä ollut häävi joukko Maunolla :D
Normaalipainoista kumppania toivova mies ansaitsee keittiöveitsen keuhkoon?
Hähhähhähäää!
Se on just toi muija, joka on kovasti yrittänyt blondata tukkaansa ennenkö mänöö/piäsöö telekkariin.
"Olemme tavanneet henkilön ja hän vaikuttaa kunnolliselta."
Ok. No ei sitten mitn.
Mauno toivoi normaalipainoista. Sai normaalipainoisen puukottajan. Kävi kuten elokuvassa Bedazzled.
https://m.imdb.com/title/tt0230030/?ref_=m_nmfmd_act_13
Siinä paholainen toteuttaa nössön toiveita vaihtarina sielusta. Aina menee pikkasen pieleen.
Minä en ymmärrä miksi syntyi joku hiton kohu, kun ihminen kertoo haluavansa normaalipainoisen puolison :D pullukat raivostu....
Mauno on hyvin tavallisen näköinen. Saa hän toki normaalipainoista toivoa mutta sen sanominen on epäkorrektia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi syntyi joku hiton kohu, kun ihminen kertoo haluavansa normaalipainoisen puolison :D pullukat raivostu....
Jos olisi sanonut haluavansa ylipainoisen, niin ei varmasti olisi mitään negatiivista uutisoitu.🙈
Olen vittuilun maailmanmestari, manu jää kakkoseksi.
Mitä se sitten sai?