Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ILMIANTAKAA, jos on aihetta!!!!!

Vierailija
03.05.2006 |

Laitetaanko pystyyn pino jossa kerrotaan, missä ja keneltä olette saaneet erityisen hyvää palvelua/apua tai kenen tapaaminen jäi muuten erityisen hyvin mieleen!

Minä aloitan:

Olimme lähdössä viime syksynä Amerikkaan lentämällä Amsterdamin kautta.

Lentolipussani oli kuitenkin sukunimessä kirjoitusvirhe jota en ollut huomannut ja lähtöselvityksessä matkanteko tyssäsi sitten siihen:o( Suomesta minut päästettäisiin kyllä matkustamaan ulkomaille mutta USAn päässä tulisi ongelmia.

Asiaa ei kuulemma voinut korjata muuten kuin kirjoittamalla kokonaan uudet lentoliput, josta maksu minulle olisi ollut 600¿ ylimääräistä!

Ihana Finnairin virkailija Henna K. otti asian hoitaakseen, neuvotteli matkatoimiston kanssa, soitteli kaikki mahdolliset instanssit läpi ja toimitti minulle tiedon onnistumisesta Amsterdamin kentälle, jonne olimme lentäneet odottamaan tietoa siitä, voinko jatkaa matkaa.

Hän faksasi lentokentälle vielä todistuksen siitä että virhe on matkatoimiston ja että olen aito henkilö- näin sain kun sainkin jatkaa lomamatkaani.

Kiitos Henna:o)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan ulalla, mutta he auttoivat minua, ja juttelivat minulle, antoivat nähdä perhettäni yms, kun olin yksin ja surullinen ja järjestivät minut sieltä ulos hiukan parempaan paikkaan edes hetkeksi..

Kiitos paljon, ymmärtävistä ja lämpimistä ihmisistä siellä! (paikka nyt jo suljettu)

Vierailija
2/2 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesivahinko omakotitalossa.

Putkimies sanoo, että putket ok, vika oltava astianpesukoneessa.

Kodinkonekorjaaja sanoo, että vika oltava putkissa.

Eli syy vesivuodolle tuntematon.

Kodinkonekorjaaja tutkii koneen uudelleen ILMAISEKSI, ja havaitseekin loppujenlopuksi vuotokohdan. Se ei ollut aluksi helppoa.

Eli, hän käytti 2 päivää työaikaansa, selvittääkseen asiaa, josta hän ei hyötyisi rahallisesti. Vain siksi, että ymmärsi sen tosiasian, että vakuutusyhtiö ei korvaa, jos vuodon syytä ei löydy. Oli meidän puolellamme, vaikka voisi olla puolueeton.

Raportillaan hän säästi meiltä 12,000 e laskun.

Wau.

Siinä huippupalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä