Iltalehdessä mainostetaan Joululehteä - tänään on SYYSKUUN 4. päivä!!
Liekö kaikkien aikojen ennätys joulumainonnassa!!?
Iltalehti voi olla ihan varma, että ikinä EN aio kyseistä joululehteä ostaa saati tilata juuri tällaisen mainoksen takia - todella, todella typerää! Tässä on vielä loppukesän helteet tulossa.
Mitä te muut olette mieltä?
Kommentit (17)
Sinelli myy jo jouluaskartelu-tilpehööriä ja samoin moni muukin DIY-tarvikkeisiin erikoistunut verkkokauppa. Aikaisin ovat liikkeellä, mutta kaitpa ostajia löytyy jo tässä vaiheessa..
Hyvä! Ettei se joulu taas tapansa mukaan YLLÄTÄ.
Joistakin tuotteista näin joulu-/kausimakuja jo elokuun alkupuolella. Esimerkiksi Elovenan niihin valmispuuropusseihin on tullut pipari makuvaihtoehdoksi, ja jostain rahkasta sai jo jotain "joulumakua".
Ihan hyvä se on alkaa hyvissä muistuttelemaan näitä, joilla ei siihen jouluun ole varaa. Nyt vaan jo lahjoja ostelemaan ja säästämään. Ja loorat pikku hiljaa valmiiksi pakastimeen ettei tarvitse sitten jouluna uhriutua.
Jouluun on enää 3 kuukautta, 8 kuukauden päästä juhlitaan taas vappua!
Vierailija kirjoitti:
Joistakin tuotteista näin joulu-/kausimakuja jo elokuun alkupuolella. Esimerkiksi Elovenan niihin valmispuuropusseihin on tullut pipari makuvaihtoehdoksi, ja jostain rahkasta sai jo jotain "joulumakua".
"Joulumaut" on pakko tuoda kauppaan jo elo-syyskuussa..kaupat ottavat tuotteet myyntiin tietyllä syksillä...syksy-alkuvuosi-kevät/alkukesä
Ja itse juuri maksoin vuosittaisen joululehteni tilauksen..ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä se on alkaa hyvissä muistuttelemaan näitä, joilla ei siihen jouluun ole varaa. Nyt vaan jo lahjoja ostelemaan ja säästämään. Ja loorat pikku hiljaa valmiiksi pakastimeen ettei tarvitse sitten jouluna uhriutua.
Loorat pikkuhiljaa valmiiksi... Heh. Mulla on vielä lantut, porkkanat ja potut mullan alla. Eihän vielä ole edes sadonkorjuuaika! Kinkkukin röhkii vielä tyytyväisenä lätissään.
Kuukauden päästä ilmestyy jo joulusuklaat ja marmeladit hyllyihin. 😊
Joulun suunnittelu ja etukäteisfiilistely on ainakin 60% nautinnosta.
Munmmoni yli 90v kertoi.että nuoruudessaan syyskuuta pidettiin kesäkuukautena täysin.
Sesonkilehdet tulee ajoissa mahdolliseksi tilata.
Itse maksoin jo 2 joululehdestä laskun. Kaikkien aikojen joulu.
Ainoa lehti mitä tilaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan onkin, mutta riittäis kun kaupoissakin aloitettais se fiilistely vasta marraskuussa. Mutta eipä se kyllä minulta ole pois, jos joku suunnittelee jouluhommiaan jo vaikka juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Se itse asia kun kestää sen max pari päivää, monille vain sen jouluaaton.
Maanantaina tuli lasku tämän vuoden Kaikkien aikojen joulu ja Kaikkien aikojen jouluherkut -lehdistä 13,90e (Eräpäivä 24.8.2021) ja tuo ensimmäinen lehti eli Kaikkien aikojen joulu ilmestyy ilmeisesti 6.10.2021, kun laskussa lukee, että alkaa: 6.10.2021 (Jakso 2 nroa) 🤔
Nyt on kyllä ihan syksy. Se että ilmanmuutoksen ja saasteiden takia on nyt tavanomasta lämpimämpää ei tee tästä mitään loppukesää.