Mikä on hipsteri?
Mä oon luullu et ne on jotkut pikkuhousut, mutta ny on selvinny et se on jonkinlainen uusi ihmislaji. Haluutteeks kertoa millainen ihminen on hipsteri?
Kommentit (7)
Beatnikki ilman baskeria ja bongorumpua ja kerouacia. Tusinatyyppi joka pitää ittiään oman tiesä kulkijana, ja omaha se toki onkin, moottoritie.
Vähän niinkun sieni, syö paskaa ja kasvaa pimeässä.
Ilmeisesti tylsä ilta kun pitää avata väsynyt provotopikki ja vastata itselleen kolme kertaa heti alkajaisiksi?
Ei muuten ollu provo, ymmärrän kyllä että siltä kuulostaa... 😂 Mutta kun oon pohtinu vähä turhan useim, et mikä hittoja noi hipsterit on mistä puhutaan. Ajattelin nyt valaistua sit. Ja miks ne on saanu nimensä alushousumallista? Vai onko alushousut saanut nimensä heistä?
Oon siis alottaja ja olen lähinnä erakko, pienellä asuinpaikkakunnallani ei liiku näitä hipstereitä.
Käyttää isoja vanhanaikaisia rillejä värikkäitä vaatteita. Luulee olevansa hyvinkin originelli ka erilainen. Ajattelee myös olevansa edistyksellinen ja suvaitsevainen ihminen, vaikka rakastaa sateenkaarikulttia ja islamia.
Kuuntelee maija vilkkumaata, sunrise avunueta ja ultra brata, mitä näitä on. Don huonot. Tollasta paskamusiikkia. Tykkää istua kahviloissa, samanlaisten seurassa. Yleensä kuvittelee olevansa hyvin älykäs, vaikka on hyvin naiivi ja elämästä tietämätön. Hän loukkaantuu somessa kaikkien puolesta, ja kun joku on eri mieltä hänen kanssaan, hän suuttuu syvästi, ja käskee kommentoijaa "sivisrtämään itseään ja ottamaan asioista selvää", vaikka selvästikin hän tarvitsisi juuri sitä neuvoa itse nuoruuden kiihkossaan ja sinisilmäisyydessään.
Pensseli kasvaa nenän alla ja matkustaa talvisin Dubaihin.
Pukeutuu kuin idiootti ja kuvittelee olevansa jotain hienoa ja erikoista.