Aikaisemmin aktiivinen whatsapp-ryhmä hiljeni täysin sen jälkeen, kun minut lisättiin siihen
Kyseisessä ryhmässä on ollut tähän asti kuulemma todella aktiivista keskustelua. Viikko sitten minulta kysyttiin, voiko minut liittää ryhmään. Sanoin, että voi, vaikken rehellisesti sanottuna ymmärrä, miksi he minut siihen halusivat. Olen ihan ulkopuolinen kyseisestä porukasta. Tunnen heistä yhden. Sen jälkeen, kun minut liitettiin ryhmään, kukaan ei ole laittanut sinne yhtään viestiä. Ei tämä juttu minua mitenkään ahdistaa, en siksi siitä päättänyt kirjoittaa tänne. Huvittaa lähinnä. Miksi he halusivat lisätä minut ryhmään, jos minun läsnäoloni siellä on heidänkin mielestään kiusallista? Joutuvat nyt varmaan perustamaan uuden ryhmän ilman minua. :D
Kommentit (5)
jos siellä vaan on nyt hiljasempi hetki menossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä vaivaisi sinun olosi ryhmässä? Pitävätkö sinua jonkinlaisena ilmiantajana?
Kun en ole läheinen heidän kanssaan. En tiedä, minkälaisista asioista ovat tähän asti keskustelleet, mutta tuli tunne, että nyt he ajattelevat, että eivät enää voi keskustella avoimesti asioistaan, kun joukossa on "tunkeilija" ja siksi ryhmä hiljeni täysin.
Vierailija kirjoitti:
jos siellä vaan on nyt hiljasempi hetki menossa?
Voi toki olla. Mielenkiinnolla odotan, kuoleeko ryhmä nyt kokonaan vai herääkö vielä eloon.
Sama kokemus. Kaveri näytti aina hauskoja juttuja, joita kirjoittelivat ryhmässä ja pyysi monta kertaa, saako liittää minutkin. En oikein sanonut juuta enkä jaata ja jarruttelin, että en tuntenut ryhmästä kunnolla kuin tämän kaverini, vaikka olin tietysti sanasen vaihtanut muidenkin kanssa ja livenä tavannut. Kun kaveri sitten lopulta pitkän aikaa suostuteltuaan liitti minut, ryhmä hiljeni täysin. Nyt kaveri näyttää hauskoja juttuja ilmeisesti uudesta, eri nimisestä ryhmästä, jossa ovat kuitenkin samat ihmiset. Ehkä muille ryhmän ihmisille tuli vähän sellainen olo, että mukana on joku ulkopuolinen, eivätkä osanneet enää jutella.
Miksi heitä vaivaisi sinun olosi ryhmässä? Pitävätkö sinua jonkinlaisena ilmiantajana?