Jätetyksi tulin :(
Seurustelukumppani vielä eilen iltapäivällä tekstaili miten ihanaa mun kanssa onkaan, sitten yhtäkkiä yöllä rupesikin tulemaan tekstiä miten olen jonkin sortin ihmishirviö. Omasta mielestäni en ole tehnyt mitään kovin erikoista siinä välillä. Nyt ollaan sitten yksin taas.
Ahdistaa, olin oikeasti vilpittömän ihastunut ja melkein jo alkanut puhumaan rakkaudesta.
Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (10)
Joku hullunpuoleinen josta on hyvä päästä eroon kokonaan.
Vaikuttaa tasapainoiselta tyypiltä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
No mitä, tuollainen ihminenhän on kajahtanut. Ole iloinen että pääsit eroon.
Mistäs tiedät, ettei ap ole se kajahtanut. Saattoi esim. viestittää seukkukaverille että haluaa tunkea tämän äidin uuniin eikä itse pidä sitä mitenkään erikoisena.
Tyyppi on varmaan illalla löytänyt baarista seuraa. Et menettänyt mitään. Tsemppiä.
Samoin, mutta suhde kesti 6 vuotta ja hän ei edes kertonut etten kelpaa enää. Jätti vaan vastaamatta viesteihin. Kaksi viikkoa myöhemmin kertoo olevansa kyllästynyt minuun. Minä taidan olla kyllästynyt miehiin.
Miten tästä eteenpäin, siihen en osaa neuvoa. Ikää on itsellä sen verran etten ole deittimarkkinoilla arvokas.
Kumahtiko kongi kenties?
Ja koko talo ulvahti itkuun?
Ap tässä
Itse olin ollut pidempään alamaissa ja tän tyypin tapailu jotenkin pelasti mut sieltä suosta. Silläkin on ollut ja on kai nytkin jonkinlaista mt-puolen pientä probleemaa kyllä, mutta kenelläpä ei nykyisin ole. Kai mä sit toivoin että hyvän ihmisen vilpitön rakkaus olisi tarpeeksi molemmille mut ei näköjään.
En vaan halua pudota takaisin sinne synkkyyteen kun on nyt syksykin tulossa.
Että kai tässä nyt sit pitää vaan istua töllön ääreen ja vetää litra jäätelöä, itkeä ittensä uneen ja huomenna taas uusi päivä (+_+)
The light inside is broken but I still work.
Voi että. 😥😥 eihän tuo kovin tasapainoiselta kuulosta. Muistathan aloittaja ettei tuo kerro mitään sinun arvostasi. Ei muut sitä määritellä. Älä masennu ❤ Elämässä sattuu vaan paskoja juttuja, ja varsinkin suhteissa. Niistä selviää. Älä anna onneasi muiden käsiin.
Eiköhän aina vois olla asiat huonommikin, tsemppiä kovasti! 🙂
No mitä, tuollainen ihminenhän on kajahtanut. Ole iloinen että pääsit eroon.